17 ترین

17 تا از عجیب ترین ازدواج های جهان دیروز و امروز

عجیب ترین ازدواج های جهان: 17 داستان کوتاه جذاب

دوست دارین درباره ی عجیب ترین و جذاب ترین ازدواج جهان بدونین؟ از ازدواج های غیرعادی ملکه ها و شاهزادگان گرفته تا مردمان عادی گوشه و کنار دنیا. پس انگشت به دهان اما لبخند زنان با ما همراه باشین.

ازدواج ملکه خانم الیزابت با انگلستان بزرگ

تاج و تخت پادشاهی انگلستان به خطر افتاده بود و وارثی وجود نداشت. آخه هر کاری می کردن خانم الیزابت ملکه انگلستان ازدواج کنه زیر بار نمی رفت و می گفت: “من خیلی وقته با شوهرم بریتانیای کبیر ازدواج کرده ام.”

با گذشت 400 سال، هنوز ذهن مورخان درگیر مجردی ملکه خانم الیزابت بود. چرا همیشه خواستگارها رو تا لب چشمه میبرد و تشنه برمیگردوند؟
جدا عجب سیاست باز بوده این خانم الیزابت! بریتانیا روی اریکه قدرت تکیه زده بود و یک عالمه مردان درباری و شاهزادگان خارجی صف کشیده بودن تا از ملکه خانم خواستگاری کنن. ملکه سی چهل سال تمام همه اونها رو توی خماری، انتظار و امید نگه داشته بود و کنترل می کرد؛ هم با ناز و کرشمه به طرف خودش می کشید و هم بله رو نمی گفت. حتی تا ده بیست سال بازیشون میداد و به نفع افزایش قدرت انگلیس ازشون استفاده می برد!
البته با هر کدومشون که ازدواج می کرد احتمال حسادت و اختلاف قومی و مذهبی می رفت. خواهر ناتنیش ماری اول با فیلیپ دوم اسپانیا ازدواج کرده بود؛ چون فیلیپ کاتولیک بود و انگلیسی ها طرفدار فرقه ی پروتستان، جنگ داخلی شد و یک عالمه آدم کشته شدن!

مرغ ملکه یه پا داشت
: “I will have but one mistress here and no master، به این مفهوم که “من فقط یک معشوقه دارم که انگلیس هست و اربابی برای من وجود ندارد.”

روانشناس ها، بعد از بررسی زندگینامه و حال و احوالات الیزابت، ادعا کردن که الیزابت در کودکی شاهد حوادث وحشتناکی بوده و به همین علت از ازدواج فراری بوده.
از جمله، مادرش آنا بولین به دستور پدرش هنری هشتم به جرم خیانت و زنا اعدام شده، نامادریش کاترین هم به همین سرنوشت دچار شده، و در 14 سالگی یک مرد درباری و پرنفوذ به اسم توماس سیمور از الیزابت سوءاستفاده جنسی کرده، و غیره
.

بعدها تاریخ اثبات کرد که الیزابت بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب رو کرده و اگه جز این میکرد بریتانیای کبیری وجود نداشت
!

ازدواج با زجر آورترین شورت زنانه در اروپای قدیم

بهتره به جای کمربند پاکدامنی بگیم زجر آورترین شورت زنانه!
داستان از این قراره که جنگ های صلیبی سالها طول می کشید. سربازان اروپایی فرسنگ ها از وطن اصلی دور بودن؛ برای اینکه خیالشون از بابت پاکدامنی و وفاداری زنهاشون راحت باشه، این مدل لباس زیر رو طراحی کردن تا امکان خود ارضایی و رابطه جنسی با مردان دیگه برای خانم وجود نداشته باشه!
البته این مدل شورت دوباره در قرن 18 هم که قرن تعصبات مذهبی و سنتی در اروپاست رایج شد. عقیده بر این بود که خودارضایی برای سلامت بدن ضرر داره و این نمونه لباس زیر جلوی انجام این کار رو می گیره. این بار، مردها نیز همین کمربند پاکدامنی رو می پوشیدن!

عجیب ترین ازدواج جهان: مردان و زنان هندی

هر موقع به هند فکر می کنم، به یاد رسم و رسوم عجیب و غریب این سرزمین می افتم. در قرن بیست و یکم، همپای کمپین های همجنسگرایی، ازدواج با حیوانات و اشیاء باب شده. به عنوان مثال، یه مراسم ازدواج 2000 نفری برگزار شده و بیمبالا داس سی ساله با مار کبرا ازدواج کرده!
آقای داماد وحشتناک با چندین متر قد از حوالی تپه بیرون نیومد و خودی نشون نداد؛ به جای کبرای داماد، یه مجسمه برنجی مشابه کنار بیمبالای عروس ایستاد. 

به گفته بیمبالای روستایی، “هر وقت یه ظرف شیر نزدیک بیشه مار میارم، بیرون میاد و هیچ آسیبی به من نمیرسونه!”

مردم روستا فکر می کنن شرکت در مراسم عروسی خوشبختی و شادی میاره و اومدن که تبریک بگن! جالب اینه که بعد از ازدواج، عروس خانم به آلونکی نزدیک مار کبرا نقل مکان کرده و اونجا زندگی می کنه.

به اعتقاد فرقه ای از هندوها، مار کبرا نماد مذهبی و نشانه ای از قدرت خدای نابودی به نام شیوا هست.

عجیب ترین داستان های ازدواج در کره جنوبی

پسر بیست و هشت ساله ای به اسم لی جین-گیو از کشور کره جنوبی میره ژاپن، یه بالشت می خره؛ عاشق این بالش میشه و باهاش ازدواج می کنه!

این پسر شش ساله که دوست دخترش رو زیر سرش می گذاره و کلی باهاش درددل کرده! روز عروسی، یه لباس عروس تن بالشه کرده.

عجیبه که یه عاقد واقعی اونها رو به عقد هم در میاره و لی جین داماد سوگند وفاداری هم می خوره! داماد میگه که از فیلم “دختر جادویی نانوها” تاثیر گرفته و این کار عجیبو کرده!

عجیب ترین داستان های زادواج در ژاپن

ژاپنی ها عشق فن آوری ساخت ربات و مسابقه رباتیک هستن. اخیرا دو تا ربات رو مجبور کردن با هم برن خونه بخت! ساقدوش هم یه ربات به اسم پپِر به معنی فلفل بوده و خبر تازه تر اینه که عروس و داماد همو بوسیدن!

ازدواج مردی با گودزیلا

تا حالا شنیدین یکی با خزنده غول پیکری ازدواج کرده باشه؟ این ازدواج خیلی ترسناکه نه! این بار آقای داماد یه کلاه مارمولکی  سرش گذاشته تا گودزیلا اونو با آدمیزاد اشتباه نگیره و نخوره! حالا به این آقای داماد میگن “گرومزیلا”! گروم به زبان انگلیسی یعنی داماد.

ازدواج ملکه ویکتوریا با پرنس آلبرت

فیلم ویکتوریای جوان ساخته شده در سال 2005 میلادی خیلی جذابه حتما ببینین!

ویکتوریای 18 ساله در کسری از ثانیه عاشق  شاهزاده آلبرت آلمانی میشه و ازش خواستگاری می کنه. آلبرت فورا بله رو میگه و یه عمری با شادمانی کنار هم سر می کنن.
اما بعد از مرگ آلبرت همه چیز برعکس میشه. ویکتوریا یه نامه به دخترش می نویسه و غمهاش رو این طوری بیرون میریزه:

“من که لحظه لحظه های عمرم بهش وابسته بودم، حتی یه انگشت بدون اون حرکت نمی دادم، هیچ لباسی رو بدون تایید اون نمی پوشیدم، هیچ عکسی بدون اون نمیگرفتم، چه طوری می تونم بعد از اون به زندگی ادامه بدم و با دشواری ها کنار بیام؟!”

این ازدواج وقتی عجیب میشه که ویکتوریا بعد از مرگ آلبرت یه سری کارای غیرعادی می کنه.
برای مثال، ویکتوریا به مدت چهل سال لباس مشکی می پوشه، یعنی تا آخر عمرش.

ویکتوریا تا آخر عمرش طوری سر میز صبحانه نهار شام برخورد و پذیرایی می کنه که انگار آلبرت روی صندلی خودش نشسته و زنده هست.
دایم باهاش حرف می زنه و به کمد لباسهاش سرک میکشه، به خدمت کارها دستور میده هر صبح آب داغ برای شیو کردن آلبرت مرده بیارن، مجسمه آلربت رو براش میسازن و تمام یادگاریهاش رو داخل و بیرون قصر نمایش میده و غیره و غیره.

ویکتوریا به خاطر افسردگی تنهایی به ندرت در انظار مردم ظاهر میشد و همین کارش مایه نگرانی دولت مردان انگلستان شده بود.

عجیب تر اینکه نزدیک ترین مرد درباری به ویکتوریا آقای براوون بود که صدای آلبرت  رو براش در میاورد تا جایی که مردم انگلیس به ملکه می گفتن خانم براوون.

ازدواج ایزابلا کوچولو با ریچارد دوم فرانسه

ازدواج های کودک همسری سر و صدای زیادی به پا کرده و حقوق بشری ها دایم از این اتفاق در خاورمیانه و ایران شکایت دارن.

جالبه که سال 1396 میلادی، ایزابلای فرانسوی 7 ساله هم مجبور شد به عنوان همسر دوم با ریچارد دوم ازدواج کنه! قانون ازدواج در اون زمان میگفت که دختر تا 12 سالگی و پسر تا 14 سالگی باید صبر کنن و قبل از این سنین نباید رابطه جنسی زناشویی داشته باشن. 

 این ازدواج مصلحتی بود و برای برقراری صلح 28 ساله بین انگلستان و فرانسه صورت گرفت.
مثل اینکه پدر داماد یه نامه تاریخی جذاب مبنی بر صلح و آشتی به پدر عروس می نویسه و این کتاب با عنوان  A Letter to King Richard هنوز در کتابخانه British Library موجوده. 

ازدواج ایجا-ریتا با دیوار برلین

چرا یه خانم آلمانی با دیوار برلین ازدواج کرده؟ خیلی خوبه که با دیوار حرف میزده؟
ایجا-ریتا مویِر اولین نفری هست که در آلمان با اشیاء بی جان ازدواج کرده. وقتی بچه بود دیوار برلین رو از تلویزیون تماشا کرد و سال 1979 هم باهاش پیوند خانم-دیوار بست!

جالبه که بدونین وقتی دیوار برلین سال 1989 میلادی خراب شد و همه ی مردم آلمان جشن گرفتن، این خانم غرق ماتم بود. چون دیگه نمی تونست دیوار رو ببینه، ماکت ها و مدل های مختلفی از اون رو ساخت و توی خونه ش نگه داشت!

ازدواج دو تا از تاتویی ترین های کره زمین

دو نفر هستن که روی کره زمین نظیر ندارن! از چه نظر؟ از نظر خالکوبی یا همون تاتوی پوست بدن. گابریلا و ویکتور زن و مردی هستن که تا تونستن بدنشون رو تاتو کردن.
البته دعا می کنیم تا ده سال دیگه بلای زیر پوستی ناشی از سرطان غدد لنفاوی و پوست سرشون نیاد
!

لینک مقاله: بلایی که تاتو سر غدد لنفاوی و پوست در میاورد 

ویکتور 95 درصد بدنش رو تاتو کرده و گابریلا 65 درصد! بیست ساله که با تاتو و همدیگه راز و نیاز میکنن!

ازدواج آماندا راجرز و شیبا

شیبا ایستاده حرکت نمی کنه؛ مثل آدم راه نمیره. عین سگ هارت و پورت می کنه.
شیبا خود سگه هست.
آماندا در واقع با یه سگ ازدواج کرده و ظاهرا برای جلب توجه هم که شده خوشحاله و میخنده! به نظر میاد هیچی اندازه سگی مثل شیبا به آماندا راحتی و آسایش و آرامش نداده! 

عجیب ترین ازدواج جهان: شان معلول و زن زیبایی از آریزونا

دخترهای مجرد، به روال معمول، تو رویاهاشون دنبال مردی بلند قد، خوشتیپ و سوار بر اسب پورشه و لامبورگینی و الی آخر هستن، با باغ ویلای آنچنانی توی بِورلی هیلز یا باستی هیلز اون وری یا این وری!

اما دخترهایی هم هستن که به جای ظاهر، توانایی های خارق العاده مرد مقابلشون رو می بینن و یکی شونم خانم میندی از آریزونای آمریکاست.
همسر میندی یه آقای فوق کوتاه قد ویلچرنشینه که به بیماری شکنندگی استخوان نیز مبتلاست.

شان سه تا توانایی خارق العاده داره: یه سخنران عالی مشوق و امیددهنده، یه درمانگر کاربلد و یه نویسنده خیلی خلاق.
جالبیش به اینه که دوتاشون از روابط جنسیشون با هم نهایت رضایت رو دارن!

پیمایش به بالا