17 ترین

بهترین غذاها و میوه ها برای داشتن رابطه جنسی بهتر

بهترین غذاها و میوه ها برای داشتن رابطه جنسی بهتر

حتما شما هم تا به حال شنیده اید که برخی از غذاها هستند که می توانند قدرت جنسی شما را بالاتر ببرند و باعث شوند که عملکرد بهتری در تخت داشته باشید. یکی از بهترین پزشکان در مورد حقیقتی که پشت برخی از غذاها و میوه ها وجود دارد صحبت کرده است و تمام آن هایی که به داشتن رابطه جنسی بهتر کمک می کنند را فهرست کرده است.

نکته ای که در مورد این مسئله باید بدانید این است که غذاهایی که سالم هستند، برای داشتن رابطه جنسی بهتر هم مفید می باشند. البته برخی از این میوه ها مانند توت فرنگی، آووکادو، طالبی و هندوانه به طور ویژه ای به افزایش قدرت جنسی کمک می کنند. اما مسئله ی مهم دیگری که وجود دارد این است که نوشیدن مشروبات الکلی برای داشتن رابطه جنسی بهتر بسیار مضر و بد است.
البته لازم به ذکر است که الکل می تواند هیجان جنسی را افزایش دهد اما عملکرد جنسی را تا حد خیلی زیادی پایین می آورد. در ادامه به برخی از مهم ترین غذاهایی که برای رابطه جنسی بهتر مفید هستند اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید.

گردو

گردو می تواند کیفیت اسپرم ها را بالاتر ببرد. معروف است که گردو قادر می باشد که شکل، حرکت و باروری اسپرم ها را به طرز چشمگیری تقویت کند. برای این که میزان بارور سازی خود را بیشتر کنید، توصیه می کنیم اندکی گردو در رژیم غذایی خودتان بگنجانید

توت فرنگی و تمشک

دانه های این میوه ها پر از زینک است که برای داشتن رابطه جنسی بهتر ضروری و لازم است( هم برای آقایان و هم خانم ها) اگر یک زن، در بدن خود مقادیر بالای زینک داشته باشد، بهتر و راحت تر برای داشتن رابطه ی جنسی آماده خواهد شد. در مردان نیز زینک می تواند که سطح تستسترون را کنترل کند( تستسترون مسئول تولید اسپرم های مردانه می باشد) . مهم ترین مسئله این است که مردان زینک زیادی مصرف کنند چرا که در حین رابطه ی جنسی، سطح آن بسیار پایین می آید.

آوودکادو

فولیک اسید و ویتامین B6 برای داشتن یک رابطه جنسی بهتر و سالم تر ضروری هستند. فولیک اسید انرژی بدن را بالا می برد و ویتامین B6 نیز قادر است که سطح هورمون ها را متعادل کنند.



هندوانه و طالبی

هندوانه و طالبی می توانند نعوظ شما را بهتر کرده و سطح لیبیدو ( توانایی جنسی) را بهبود ببخشند. این میوه هم چنین حاوی سیترولین هم هست که باعث آزادسازی آمینواسیدها و آرژینین ها در بدن می شود. آرژینین مسئولیت سلامت عروق را بر عهده دارد.


بادام

بادام ها حاوی مقادیر زیادی آرژینین است که باعث بهبود گردش خون و هم چنین تسکین عروق خونی می شود. آمینو اسیدهایی که در بادام یافت می شود، به داشتن نعوظ بهتر کمک می کند.

شکلات

شکلات تیره می تواند سروتونین و اندروفین بیشتری را در بدن شما ترشح کند و باعث بهبود روحیه تان شود. از همین ابتدا باید بگوییم که شکلات باعث افزایش توانایی جنسی نمی شود اما به تقویت روحیه تان کمک می کند و به لحاظ روحی شما را برای داشتن یک رابطه جنسی بهتر آماده می کند.

تخم مرغ ها

تخم مرغ ها برای داشتن نعوظ سالم فوق العاده هستند. تخم مرغ حاوی آمینو اسیدی به نام ال-آرژینین است که می تواند باعث بهبود عدم نعوظ و اختلال آن شود.

هلو

ویتامین C موجود در هلو می تواند تعداد اسپرم ها و کیفیتشان را تا حد زیادی بهبود ببخشد. هلو مقادیر زیادی ویتامین C دارد که برای افزایش باروری فوق العاده است.

قهوه

قهوه محرک بسیار خوبی است که می تواند انگیزه ی جنسی شما را تقویت کند. مواد موجود در قهوه می تواند مغز را تحریک کرده تا انگیزش جنسی را بالاتر ببرد و به این ترتیب رابطه جنسی بهتری را تجربه کند.

زعفران

زعفران نوعی محرک طبیعی جنسی است که می تواند انگیزش جنسی و عملکرد شما در تخت را به طرز فوق العاده ای بهبود ببخشد! زعفران هم چنین می تواند سطح انرژی فرد را نیز بالا ببرد و به زودی او را خسته نکند.

استیک

استیک ماده غذایی فوق العاده ای برای افزایش میل جنسی است. این ماده حاوی زینک، ویتامین B ، آهن و پروتئین است. برای هر مرد و زنی که بخواهد عملکرد جنسی بهتری داشته باشد، مصرف استیک و گوشت لازم و ضروری است.

پیمایش به بالا