17 ترین

بهترین فست فود تهران | 17-2 جایی که حتما باید برید!

بهترین فست فود تهران | 17-2 جایی که حتما باید برید!

در یک دهه گذشته، رستوران های فست فود همچون حریق آتش در سراسر تهران و بسیاری دیگر از شهرهای کشور گسترش یافته اند. ایرانیان به گونه ای منحصر به فرد توانسته اند فرهنگ غذایی، سنن و تولیدات بومی خود را با مدرنیته، پیتزا، همبرگر و مرغ سرخ شده در هم بیامیزند، به طوری که همتایان غربی آنها قادر به انجام کار نیستند. اما در این بین یکسری از رستوران ها و فست فودها به روش های منحصر به فردی عمل می کنند و به همین دلیل موفق شده اند در بین مردم محبوب تر و شناخته شده تر باشند. از اینرو ما در این مطلب 17ترین به بهترین فست فود تهران اشاره کرده ایم.

مطلب مرتبط: 17-7 تا از بهترین بستنی فروشی های تهران

1. ته چین بار

ته چین بار، غذاهای سنتی و خوش طعم ایرانی را به شکل ته چین و به سبکی مدرن ارائه می دهد. این برند معروف غذایی، 12 نوع غذای متفاوت ته چین شده را ارائه می دهد. علاوه بر این، نوشیدنی ها و پیش غذاهای اصیل ایرانی، تجربه ای فراموش نشدنی از یک غذاهای اصیل را برای میهمانان رقم می زند.

در فرآیند تهیه و پخت و پز کلیه غذاها و سالادها از تازه ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می شود. ته چین دارای چندین شعبه در سراسر تهران است که همه روزه از ساعت 11:30 تا 23:00 از میهمانان استقبال می کند.

2. چیکن فکتوری

چیکن فکتوری با داشتن معماری مدرن و جذاب، طراحی داخلی و دکوراسیون منحصر به فرد خود، فضایی دلپذیر و زیبا را برای مشتریان عزیز در نزدیکی دریاچه زیبای چیتگر (خلیج فارس) تهران فراهم کرده است.

این رستوران تمام غذاهای خود را با گوشت مرغ و سبزیجات تازه و مرغوب تهیه می کند. منوی چیکن فکتوری شامل انواع سالاد، پیتزا، ساندویچ و مرغ سرخ شده با طعم های متفاوت و خوشمزه است.

چیکن فکتوری، روزانه از ظهر تا نیمه های شب پذیرای میهمانان عزیز است.

ویژگی های این فست فود معتبر عبارتند از:

  • محیط مدرن و دلپذیر
  • مکانی ایده آل برای دورهمی های دوستانه، جلسات و مراسم خصوصی
  • استفاده از گوشت مرغ، سبزیجات و مواد تشکیل دهنده مرغوب
  • سرویس بیرون بر

3. برگر فکتوری

ارائه کیفیت بالا، ماموریت و شعار اصلی برگر فکتوری به عنوان یکی از بهترین فست فود های تهران است. استفاده از گوشت و گیاهان تازه و سالم، تجربه طعم یک برگر واقعی را برای دوستداران همبرگر به ارمغان می آورد و همین امر برگر فکتوری را به یکی از رستوران های محبوب در تهران تبدیل کرده است. منوی این رستوران شامل انواع سیب زمینی سرخ شده و انواع سالاد است که با انواع درسینگ و سس های خوشمزه ارائه می شود.

ویژگی های این فست فود عبارتند از:

  • استفاده از گوشت گاو و مرغ 100٪ تازه
  • استفاده از سبزیجات تازه
  • تجربه طعم یک واقعی برگر
  • خدمات دلیوری
  • ساعات کاری: 11:30 تا 23:30

4. بوفه کانتینر

بوفه کانتینر، یک مکان برای دورهمی ها با انواع غذاها و نوشیدنی های سالم و خوشمزه است و وعده های غذایی با کیفیت و سالم را با کیفیت خانگی برای شما فراهم می کند تا بتوانید در هر ساعت و هر روز دسترسی به یک غذای با کیفیت بالا و قابل اعتماد را داشته باشید. کانتینر با انواع ساندویچ ها، تنقلات، نوشیدنی ها، سالادها، دسرها، کیک ها و نان های تازه پخته شده، از صبحانه تا شام به میهمانان عزیز خدمت می کند.

5. دونر گاردن

دونر گاردن منوی مهیجی از غذاهای تازه و سالمی که در خیابان های برلین سرو می شود را ارائه می دهد که شامل ساندویچ های دونر کباب بسیار لذیذ، انواع نوشیدنی های سرد و سالاد تازه با سس های مختلف و خوشمزه است.

تمام سبزیجات مورد استفاده در دونر گاردن به طور روزانه از یک مزرعه خصوصی کشت می شود و گوشت گاو و مرغ بدون MSG یا طعم دهنده های مصنوعی تهیه می شوند و با دستگاه های اتوماتیک مدرن برش داده می شوند. علاوه بر این، میهمانان می توانند مواد تشکیل دهنده ساندویچ مخصوص به خود را انتخاب کنند.

این فست فود، مکانی ایده آل برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی با دکوراسیونی مدرن و شیک و جذاب یک جو دنج و آرامش بخش را برای شما فراهم نموده است و خدمات با کیفیت بالا را به واسطه پرسنلی قابل اعتماد و حرفه ای ارائه می دهد.

6. جو گریل فود

جو گریل فود در سال 1390 افتتاح شد. این رستوران پیتزا ها و ساندویچ های خوشمزه خود که همه با نان جو تهیه شده اند را در یک محیط منحصر به فرد و جذاب سرو می کند.

تمام غذاهای موجود در این فست فود، گریل شده است و با نان جو سالم و بدون دخالت روغن تهیه می شود.

این رستوران ایده آل برای طرفداران غذاهای سالم است. محیط دنج و جذاب آن، این مکان را برای جلسات و مراسم خصوصی متناسب کرده است.

7. اسلاید برگر

فست فود اسلاید برگر در سال 1395 در منطقه سعادت آباد افتتاح شد. اسلایدر اصطلاحی است که به ساندویچ ها و برگرهای کوچک اشاره دارد و به دلیل کوچک بودن و طعم دلپذیر و بی نظیر آن یکی از محبوب ترین برگرها در سراسر جهان محسوب می شود. با رفتن به این فست فود، تجربه چشیدن یکی از معروف ترین برگرهای دنیا را خواهید داشت.

8. پیتزا و ساندویچ خاتون

رستوران خاتون در سال 1374 افتتاح شد. خاتون اولین رستوران دوستدار سلامتی در ایران است که منوی خوشمزه و بی نظیری از پیتزاهای پخته شده بدون روغن و همچنین ساندویچ های خوش طعم را ارائه می دهد.

همچنین خاتون اولین پیتزا فروشی در ایران بود که پیتزاهای فیله مرغ، استیک، مارگاریتا، بوقلمون و پیتزا های گیاهی در منوی خود گنجانده بود.

علاوه بر پیتزا، خاتون یک منوی ساندویچ هیجان انگیز از جمله ساندویچ های اصلی ایرانی (مانند کوکو و کتلت) را نیز به شکل غذاهای سالم و خانگی ارائه می دهد.

منوی خاتون شامل 21 پیتزا و 17 ساندویچ است که همگی آنها از بهترین، سالم ترین و تازه ترین مواد اولیه تهیه شده اند.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد و ویژه خاتون، گرافیک و طراحی داخلی شعب آن است که با توجه به اصالت و مفهوم نام “خاتون” و با هدف ایجاد حس طعم یک پیتزا ایرانی در یک پیتزا فروشی مدرن و ایرانی طراحی شده است.

9. رستوران ژاپنی کاتسو

رستوران ژاپنی کاتسو واقع در فود کورت پالادیوم از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است. این رستوران منویی از غذاهای ژاپنی و همچنین سایر غذاهای خوش طعم آسیای شرق را ارائه می دهد.

منوی ویژه کاتسو شامل مجموعه ای منتخب از غذاهای ژاپنی و آسیایی مانند انواع رول، سوپ های هیجان انگیز، نودل، سوشی و غذاهای دریایی لذیذ است. کاتسو از بالاترین کیفیت و تازه ترین مواد اولیه در آشپزی استفاده می کند و سعی می کند ضمن حفظ طعم های اصیل در تهیه آیتم های منو با سلیقه ایرانی نیز هماهنگ باشد.

رستوران کاتسو روزانه از ساعت 11:00 تا 23:00 پذیرای میهمانان است.

10. چاپستیک

رستوران چاپستیک در سال 1390 در فود کورت راه چوبی افتتاح شد. این رستوران غذاهای آسیایی مانند غذاهای چینی، ژاپنی و تایلندی را سرو می کند و در فضای بی نظیر و خارق العاده پارک آب و آتش از همه میهمانان استقبال می کند.

رستوران چاپستیک در فضایی دلپذیر و آرام، از ساعات 12 – 16 تا 7 – 11:30 پذیرای شما خواهد بود.

11. فست فود گامبی

فست فود گامبی در سال 1391 افتتاح شد و در حال حاضر یکی از بهترین و خوشمزه ترین غذاهای آمریکایی را در دو شعبه خود ارائه می دهد.

گامبی انواع مینی برگر، هات داگ و سایر غذاهای آمریکایی را سرو می کند. شعب این فست فود بین ساعات 11:30 تا 23:30 از همه میهمانان استقبال می کنند.

مواد تازه و با کیفیت بالا، منوی متنوع، روش های طبخ و بسته بندی پیشرفته و خدمات دلیوری از ویژگی هایی است که این فست فود را برجسته و متمایز کرده است.

12. باروژ

رستوران – فست فود باروژ در سال 1391 در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح شد. شما می توانید غذاهای خوشمزه آن را در اتمسفری بی نظیر و سرگرم کننده تجربه کنید.

در منوی باروژ انواع پیتزا ها با خمیر نازک، همبرگر، ساندویچ و سالاد موجود است. این فست فود همچنین کلیه غذاهای خود را به طور رایگان در محدوده خود تحویل می دهد.

13. پلاک

صنایع غذایی پلاک فعالیت خود را از سال 1386 با هدف ارائه غذای سالم به مشتریان آغاز کرد. اولین شعبه رستوران های پلاک در سال 1387 در خیابان ظفر افتتاح شد. پلاک انواع غذاهای بین المللی از جمله پیش غذاها، سالاد های تازه، ساندویچ های لذیذ با نان قهوه ای و سفید و پیتزا را با توجه به ذائقه ایرانی ارائه می دهد.

پلاک انواع جدیدی از غذاهای خوشمزه بین المللی را با رویکردی به ذائقه ایرانی با استفاده از آخرین تکنولوژی بیرون بر ارائه می دهد.

برخی از ویژگی هایی که پلاک را به بهترین فست فود تهران مبدل ساخته است، عبارتند از:

  • استخدام سرآمدترین آشپز آشپز های ایرانی و بین المللی
  • استفاده از جدیدترین ماشین آلات در صنعت
  • استفاده از تیم مجرب طراحان گرافیک
  • پرسنل بسیار حرفه ای و آموزش دیده

14. پرپروک

پیتزا پرپروک با هدف تهیه بهترین پیتزاهای مرغوب برای مشتریان، اولین شعبه خود را در سال 1375 در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح کرد. پرپروک هم اکنون دارای 6 شعبه در تهران است و مبدع اولین پیتزای پنجره ای در ایران بود که امروزه یکی از محبوب ترین پیتزاها در تهران محسوب می شود.

15. ریواس

فست فود ریواس در سال 1394 با هدف ارائه فست فودهای سالم و بدون روغن افتتاح شد. این رستوران در یک محیط مدرن و جذاب مستقر شده است که منویی از فست فود های متنوع را ارائه می دهد.

ارائه فست فودهای سالم و خوشمزه به مشتریان از مهمترین اهداف رستوران ریواس است و به همین دلیل از روغن در پخت و پز وعده های غذایی استفاده نمی شود. همچنین در کلیه فست فودها از تازه ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می شود.

رستوران ریواس منویی متنوع و هیجان انگیز از ساندویچ های خوشمزه، پیتزا ، سالاد و انواع پیش غذا را در یک محیط مدرن، مطبوع و جذاب ارائه می دهد.

لازم به ذکر است که بازدید از آشپزخانه ریواس در ساعات غیر شلوغ نیز برای میهمانان امکان پذیر است.

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا