17 ترین

17-7 معروف ترین هتل تهران از نظر مسافران

17-7 معروف ترین هتل تهران از نظر مسافران

برای بسیاری از مسافران، هتل صرفاً وسیله ای برای رسیدن به مقصد است؛ به بیان دیگر، بیشتر به معنای مکانی به منظور استراحت بعد از یک روز طولانی و پر مشغله است. اما از این واقعیت به سادگی نمی توان غافل شد که مکان هایی که ما برای مدت کوتاهی در آن اسکان داریم، خود می توانند به تنهایی یک مقصد گردشگری باشند. در حالی که هتل های بسیار مشهور می توانند بسیار گران باشند (که در این صورت می توانند هتل بوتیک را در نظر بگیرند که مقرون به صرفه تر است)، اما بسیاری از آنها ممکن است از اهمیت معماری و تاریخی بالایی برخوردار باشد که در هیچ کجای دیگر نمی توانید آن را پیدا کنید. از اینرو بسیاری از توریست ها چه به مقاصد گردشگری و چه کاری به شهر یا کشور دیگری سفر می کنند، سعی می کنند صرف نظر از هزینه ها، برای اقامت کوتاه مدت خود، بهترین و شناخته شده ترین هتل ها را انتخاب کنند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم معروف ترین هتل تهران یا به عبارت دیگر بهترین هتل تهران از نظر مسافران را به شما معرفی کنیم.

1. هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس که یک گوهر گران قیمت پنهان و یک بهشت ​​آرام است که با سربلندی در شمال تهران قد علم کرده، و از دل یک هتل لوکس واقعی و زیبا بیرون زده است. اسپیناس پالاس، بهترین اسباب راحتی مدرن و امروزی را با ذوق و سلیقه ای دیدنی و جذاب به گذشته گره زده است. این کاخ زیبا به عنوان یکی از عالی ترین ساختمان های برتر تهران با معماری برجسته و دیدنی است که دارای یک لابی باشکوه، فضاهای عمومی چشم نواز و اتاق خواب های بی نظیر و راحت است. اقامت در این هتل اوقات به یاد ماندنی و خاصی را برای میهمانان رقم می زند. این کاخ از کلیه امکانات و خدمات یک هتل 5 ستاره لوکس همراه با جذابیت و فضایی فوق العاده راحت که حس در خانه بودن را به شما می دهد، برخوردار است.

2. هتل کارون

هتل کارون، هتلی 3 ستاره در مرکز تهران، واقع در خیابان تاریخی ولیعصر است. موقعیت مکانی منحصر به فرد هتل باعث شده شرایط برای آرامش و راحتی در وسط شهری پر جنب و جوش محیا باشد. هتل کارون تا کنون چندین نشان افتخار و جایزه بین المللی کسب کرده است. میهمانان این هتل از مناطق مختلف جهان هستند. لازم به ذکر است که نام این هتل از طولانی ترین رودخانه ایران، یعنی کارون گرفته شده است.

3. هتل مرکزی ایران

اگر به دنبال هتلی خاص در تهران هستید، پیشنهاد ویژه ما هتل مرکزی ایران است. این هتل در خیابان لاله زار واقع شده و به دلیل نزدیک بودن به برخی از نقاط دیدنی مشهور تهران، مانند عمارت مسعودیه و مسجد سپهسالار، یک مقصد عالی برای گردشگران محسوب می شود.

اتاق های مهمان دارای تلویزیون های مدرن و تهویه مطبوع هستند و امکان دسترسی سریع به اینترنت را با Wi-Fi  فراهم می کند. همچنین می توانید از برخی از امکاناتی که هتل ارائه داده است، از جمله کانسیرج (دستیار مهمان) استفاده کنید. علاوه بر این، میهمانان می توانند در طول اقامت شان از صرف صبحانه رایگان نیز لذت ببرند.

در مدتی که در تهران اقامت دارید، شاید تمایل داشته باشید به برخی از رستوران هایی که با هتل فاصله چند قدمی دارند نیز بروید، از جمله کافه تهرون، کافه رستوران ملک و رستوران بیستانگو.

اگر علاقه مند به گشت و گذار در تهران هستید، به برخی از جاذبه های اطراف هتل مرکزی ایران از جمله گنجینه جواهرات ملی، کاخ گلستان و موزه ملی ایران سر بزنید که همگی با فاصله کوتاهی در اطراف هتل قرار دارند که با کمی پیاده روی قابل دسترس اند.

4. هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی (تهران) یکی از مجلل ترین هتل های ایران به شمار می رود. هتل پارسیان آزادی با 475 اتاق در شش نوع مختلف از جمله: اتاق های یک نفره، دو نفره ی دو تخته، سوئیت های جونیور، رویال و لاکچری و اتاق های ویژه معلولین، سعی در ارائه طیف گسترده ای از انتخاب ها برای میهمانان محترم را دارد. علاوه بر این اتاق ها، لازم به ذکر است که هتل پارسیان آزادی خدمات دیگری را برای میهمانان فراهم می کند، از جمله می توان به رستوران 24 ساعته غذاهای سنتی ایرانی، رستوران بین المللی ارکید در طبقه 26 ام، رستوران ایتالیایی بیچه و تالارهای هفت منظوره اشاره کرد. این تالار ها با ظرفیت های مختلف (50 تا 500 نفر) بیش از 700 همایش، کنفرانس، جلسات و ضیافت ها را در طول یک سال پوشش می دهد.

5. هتل نیلو

آپارتمان های بزرگ و دلباز هتل نیلو با بالاترین استانداردها مبله شده است. در آرامش اتاق های جادارشان می توانید به راحتی استراحت کنید. هر آپارتمان یک مجموعه مستقل است که می تواند یک یا دو اتاق خواب داشته باشد. این هتل طیف وسیعی از خدمات، از دسترسی رایگان به ماهواره، تلویزیون با صفحه نمایش مسطح، صندوق امانات و مینی بار گرفته تا سایر امکانات دیگری که از یک هتل بین المللی مدرن انتظار دارید را ارائه می دهد. ما به کسانی که مایل به تجربه اقامت در لوکس ترین و راحت ترین هتل با کلاس بالا در تهران هستند، آپارتمان ها و سوئیت های بزرگ و وسیع هتل نیلو را معرفی می کنیم که سفری به یاد ماندنی و لاکچری را برای شان با یادگار می گذارد.

6. هتل اسکان فرصت

هر کس به جایی راحت نیاز دارد تا خستگی خود را به در برد. برای مسافرانی که از تهران بازدید می کنند، هتل اسکان فرصت گزینه ای عالی برای استراحت و بازسازی است. هتل اسکان فرصت به دلیل داشتن محیطی خانوادگی بسیار معروف و شناخته شده است و همجواری آن با رستوران ها و جاذبه های بسیار مشهور، لذت بردن از بهترین های تهران را به آسانی فراهم کرده است.

شما می توانید از اتاق های آرامش بخش که دارای تلویزیون های مسطح، تهویه مطبوع و یخچال می باشد نهایت لذت را ببرید و همچنین می توانید در طول مدت اقامت خود به طور مرتب آنلاین باشید؛ زیرا هتل اسکان فرصت وای فای رایگان به مهمانان هدیه می دهد.

هتل دارای کانسیرج (دستیار مخصوص مهمان) است. به علاوه، هتل اسکان فرصت صبحانه ای رایگان را ارائه می دهد و لحظاتی آرامش بخش را پس از یک روز پر مشغله برای تان فراهم می کند.

هتل اسکان فرصت نزدیک برخی از نقاط دیدنی مشهور تهران، مانند مسجد امام جعفر صادق و عمارت مسعودیه است و از این نظر، مقصد بسیار خوبی برای گردشگران محسوب می گردد.

در طول اقامت تان، پیشنهاد می کنیم حتماً به یکی از کافه های محبوب تهران مانند کافه تهرون، کافه پارادیزو و کافه رستوران ملک که در فاصله کمی از هتل اسکان فرصت قرار دارند، سری بزنید.

7. هتل اسکان

امکاناتی همچون رستوران بین المللی، رستوران ایرانی، کافی شاپ ، پاسیوی تابستانی، سالن اجتماعات، سونا و جکوزی، لباسشویی و پارکینگ اختصاصی همه و همه در هتل اسکان در دسترس است. سیستم صوتی تصویری مدرن، اینترنت بی سیم با سرعت بالا و کانال های ماهواره ای از امکانات رایگان در این هتل هستند.

8. هتل بزرگ فردوسی

هتل بزرگ فردوسی با 22000 متر مربع فضا، برای اولین بار افتتاح شد. نوسازی ها و پیشرفت های این هتل باعث ایجاد تغییرات دلپذیر و مدرنی شده است، اما همچنان میراث پارسی را پاس داشته است. این هتل دارای سوئیت جونیور، سوئیت رویال و رستوران است که انواع غذاهای سنتی و مدرن ایرانی و همچنین غذاهای بین المللی در آن ارائه می شود. چندین سالن ناهار خوری، تالارهای مدرن کنفرانس و همچنین استخر، جکوزی و سونا و سایر امکانات تفریحی و ورزشی به همراه دسترسی سریع به اینترنت بی سیم با فناوری Wi-Fi برای اتصال به اینترنت وجود دارد. و در نهایت، به دلیل دارا بودن ظرفیت پارکینگ فراوان در پارکینگ طبقاتی، این هتل رتبه خود را در سطح بالاترین و بهترین های کشور ثبت کرده است.

9. هتل بوتیک طوبی

از یکی از جذاب ترین و مجلل ترین هتل های تهران که می توانید از اقامت در آن نهایت لذت را ببرید، طوبی، اولین هتل بوتیک ایران، واقع در مهمترین مرکز تجاری و اداری (بلوار آفریقا) است که امکان دسترسی آسان و سریع به بزرگراه ها و خیابان های اصلی شهر را فراهم می کند. هتل آپارتمان طوبی دارای 27 اتاق دو تخته کاملاً مجهز، یک اتاق آپارتمان، استودیوی رویال و استودیویی با بالاترین استاندارد در دکوراسیون داخلی است.

10. هتل بوتیک حنا

داستان این هتل با یک خانه نود ساله در کوچه لولاگر، یکی از شناخته شده ترین کوچه ها در قلب تهران آغاز می شود. هتل بوتیک حنا تلفیقی از تهران قدیم و معاصر است، مجموعه ای از لایه هایی که بیش از نود سال قدمت دارند. تجربه اقامت در این هتل، شما را با ابعاد مختلفی از زندگی در تهران آشنا می کند، و تجربه ای بی نظیر در مرکز شهری شلوغ و پر از جریان زندگی را برای شما خلق می کند؛ جایی که می توانید از هنر، معماری، طراحی و مهمان نوازی مدرن آن بی نهایت لذت ببرید. این ساختمان در سال 2016 خریداری شد و پس از دو سال مرمت، سرانجام هتل بوتیک حنا در زمستان سال 2018 افتتاح شد. این هتل دارای هفت اتاق، یک رستوران و فضاهای پاپ آپ و پلتفرم است. طراحی داخلی آن از معماری معاصر ایرانی و بین المللی الهام گرفته و در نتیجه فضایی مدرن و صمیمی ایجاد کرده تا تجربه ‌ای بی نظیر را به مشتریان خود ارائه دهد.

نظر شما چیست؟ آیا هتل دیگری را می شناسید که مستحق قرار گرفتن در فهرست معروف ترین هتل های تهران باشد؟ آیا تجربه خوبی از بهترین هتل تهران دارید که نامش در این فهرست نیست؟ در این صورت خوشحال می شویم آن را به ما معرفی کنید.

چنانچه از هتل داران محترم هستید نیز می توانید جهت معرفی هتل خود با ما در ارتباط باشید.

برگرفته از وبسایت: tripadvisor

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا