17 ترین

معرفی راحت ترین جراحی بینی

معرفی راحت ترین جراحی بینی

این روزا علم پزشکی تو حوزه زیبایی به پیشرفتای خیلی زیادی دست پیدا کرده. امروزه می تونید رسماً با صورتتون مثل یه بوم سفید برخورد کنید! از بس که انواع و اقسام عمل های زیبایی در دسترس قرار گرفتن. اما مثل همیشه، هنوز هم یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی، جراحی بینی محسوب میشه. روش های مختلفی برای جراحی بینی وجود دارن و انواع گوناگونی هم از این عمل در دسترس مردمه که هرکدوم ویژگی های مخصوص به خودشون رو دارن و اثراتشون هم بعضاً منحصر به فرد هستن. جالب ترش اینه که جراحی بینی یه زمانی برای مردم لاکچری به حساب میومد. چون معمولاً اونقدر گرون بود که هرکسی نمی تونست اون رو انجام بده. ولی امروز ماجرا فرق کرده. بازار جراحی بینی به خاطر افزایش تقاضای مردم بزرگ تر شده و به همین خاطر هم از نظر قیمیتی قابل دسترسی بودن این عمل برای عموم مردم آسون تر شده.

خیلیا هستن که می پرسن اصلاً عمل بینی تأثیری هم داره یا نه؟ خب البته که داره وگرنه اینهمه متقاضی نداشت! اما خب این واقعیت هم وجود داره که همه ی کسانی که عمل بینی انجام دادن ازش نتیجه نگرفتن! این به خاطر عوامل متعددی بوده. یا نوع مناسب عمل رو انتخاب نکردن، یا پزشک خوبی رو انتخاب نکردن یا اصولاً در نادرترین مورد سیستم بدنشون طوری بوده که بعد از مدتی دوباره به حالت قبلی برگشته. تا زمانی که به یه پزشک یا جراح بینی خوب مراجعه کنید، می تونید از نتیجه گرفتن از عمل مطمئن باشید. چون یه پزشک خوب قبل از هرکاری شرایط خاص و منحصر به فرد شما و بینی تون رو بررسی می کنه، و تازه بعد از این مرحله است که تصمیم می گیره آیا شما آدم مناسبی برای عمل بینی هستید یا نه.

 خب حالا تو این بازار شلوغ زیبایی، کدوم یکی از عمل های بینی بهترین ها هستن؟ راحت ترین جراحی بینی بین این همه روش مختلف کدومه و چه کاربردی برای شما داره؟ با ما همراه باشید تا با راحت ترین جراحی بینی و البته رایج ترین ها آشنا بشید.

عمل بینی طبیعی

مهمترین مشکلی که خیلی ها با عمل بینی دارن اینه که بعد از عمل کردن، معلومه که طرف بینی خودشو عمل کرده. اما خب خیلی ها هم هستن که دوست ندارن این اتفاق مشخص باشه. بهترین گزینه پیش روی این این طور آدما انتخاب عمل بینی طبیعیه. طی این عمل تغییرات جزئی روی بینی صورت می گیره. مثل رفع انحراف جزئی، رفع افتادگی اندک نوک بینی و غیره. با این ویژگی که نتیجه عمل اونقدر طبیعی هست که معلوم نمی شه بینی فرد عمل شده. چون ترکیب بندی کلی بینی با صورت هم حفظ می شه.

عمل بینی های استخوانی

عموماً مشکلی که بینی های استخوانی دارن اینه که دچار قوز یا برآمدگی بیرونی هستن. عمل بینی استخوانی یکی از راحت ترین عمل بینی هاییه که وجود داره. چون میزان ناهنجاری ظاهریش اونقدر واضح هست که جراح برای تشخیص میزان انجام عمل و برداشتن و صاف کردن استخوان به زحمت نیفته. به قول معروف اونقدر متریال زیر دست دکتر هست که راحت بتونه باهاش کار کنه!

عمل بینی های گوشتی

خیلی ها هستن که از بینی گوشتالو خودشون ناراحتن. عمل هایی برای کم کردن حجم گوشتی و پف بینی هم وجود دارن. اما چون برخلاف عملهای دیگه، عمل بینی گوشتی ارتباط خاصی با مفصل یا استخوان بینی نداره، نتیجه کار اونقدرها پیشبینی پذیر نیست. از طرفی بینی یکی از اندام هاییه که مدام در حال رشده. پس احتمال برگشت پذیری بینی گوشتی بعد از عمل هم بالاست.

عمل بینی نیمه فانتزی

مدل های نیمه فانتزی شاید رایجترین نوع عمل های بینی باشن. توی این مدل ظاهر بینی به قدری تغییر می کنه که مشخصه عمل شده، اما اونقدرا توی چشم نیست. تو مدل های عمل نیمه فانتزی یه قوس رو به داخل بین 95 تا 100 درجه روی بینی داده می شه، به قول معروف نوک بینی رو یه کم بالا میارن. پره های بینی رو کوچیک می کنن یا یه مقدار زاویه ش رو درست می کنن.

عمل بینی فانتزی

این نوع عمل خیلی رایج نیست. اما متقاضی های خودش رو داره. مدل فانتزی یا کارتونی بیشتر باب طبع آدم هایی که جدای از زییایی یا نازیبایی بینی شون دوست دارن بینی شون مثل کارتونا بشه! فانتزی. بینی بعد از این نوع عمل به حدی از حالت طبیعی خودش خارج می شه که ترکیب بندی صورت فرد رو تغییر می ده و چهره جدیدی بهش می بخشه.

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا