17 ترین

لیست بهترین خمیردندان سفید کننده از نگاه افراد و پزشکان!

لیست بهترین خمیردندان سفید کننده از نگاه افراد و پزشکان!

سخته پیدا کردن آدمی که دلش نخواد دندونای سفیدی داشته باشه که لبخندشو زیباتر می کنه. سریع ترین راه برای اینکه چنین نتیجه ای برسید اینه که برید پیش یه دندونپزشک متخصص و یه خمیردندون حرفه ای برای سفید کردن دندون بگیرید. درسته که این خمیر دندون ها می تونن گرونقیمت باشن و حتی بعضیاشون ویژگی ای داشته باشن که برای بعضی ها درد داشته باشن، اما در نهایت خب به نفعتون خواهد بود. برای داشتن یه لبخند زیبا و سفید می تونید به یه داروخونه مراجعه کنید و بهترین خمیر دندون هایی که به صورت آزاد فروخته می شه رو تهیه کنید.اما نکته ضروری در مورد بهترین خمیردندان های سفید کننده اینه که باید به صورت مداوم و منظم ازشون استفاده کنید. یه خمیر خوب می تونه جرم زرد دندون رو از بین ببره، سطح دندون رو تمیز کنه، و رنگشون رو به صورت کلی روشن تر کنه. پتوی این مقاله بهترین خمیردندان های سفید کننده رو بهتون معرفی خواهیم کرد. پس اگه دوست دارید دندونای سفید داشته باشید بهتره با ما همراه باشید.

کرست سه بعدی سفید کننده!

فقط تو سه روز این خمیر دندون می تونه تا 95 درصد از سطوح جرم گرفته دندون رو تمیز و ترمیم بکنه. خب این آمار به نظر خیلی تأثیر گذار به نظر می رسه و دقیقاً همین ویژگیه که فرمول کرست رو خاص و منحصر به فرد می کنه. این خمیر دندون همچنین از بروز لکه های جدید تو آینده با قدرت لکه بری 3 ایکسی که داره جلوگیری می کنه. اگرچه که کرست خیلی قدرتمنده، برای آدمایی که دندون های حساسی دارن هم ایمنه. علاوه بر این حاوی فلوروید هم هست تا بتونه با حفره های دندون مقابله.

خمیر دندان سفید کننده آرم و همر!

این خمیردندون برای تمیز کنندگی از پروکساید و جوش شیرین استفاده می کنه تا اثرگذاری خودش ور دوبرابر کنه، بلند کردن جرم های دندون رو بالا ببره و سفید کنندگی قدرتمندی داشته باشه. این خمیر دندون هم حاوی فلورایده تا بتونه از بروز حفره دندون جلوگیری کنه و لک های موجود در نقطه های غیرقابل دسترس رو تمیز کنه. همچنین می تونه تارتار رو کنترل کنه، اسید های مضری رو خنثی کنه که می تونن مینای دندون رو نابود کنن و ریشه ها رو ضعیف تر بکنه. این خمیر دندون می تونه به فضای بین دندون ها نفوذ کنه و به خطوط عمیق لثه برسه. همچنین فرمول سایندگی کمی داره. این خمیر دندون خوب از نظر قیمتی گزینه خیلی مناسبیه و اثر گذاری خیلی خوبی هم داره.

خمیر دندان سفید کننده و ضد پلاک تامز!

هیچ نیازی نیست که نگران مواد سازنده ناسازگار تو این خمیر دندون باشید. چون این خمیر از مواد کاملاً طبعی ساخته شده که اثرگگذاری خیلی خوبی برای سفید کنندگی دندون از چند جنبه مخالف داره. از بروز لکه جل.وگیری می کنه، از به وجود اومدن تارتار پیشگیری می کنه. همچنین باعث می شه احساس کنید تنفستون تازه شده ، بدون اینکه احساس کنید مواد خوشبو کننده، طعم دهنده و شیرین کننده های مصنوعی مصرف کردید. این خمیردندون حاوی زینک سیترات، منابع طبیعی و غنی معدنی زینک و زیلوتیله که از درخت غان یا ذرت گرفته میشه. این خمیر دندون فلوراید نداره و طعم طبیعی نعنا داره.

خمیردندان ضد حساسیت سنسوداین

نظاره کنید… یکی از بهترین خمیر دندون ها برای دندون های حساسه. یه دلیلی وجود داره که خمیر دندون فوق سفید کننده سنسودان پرفروش ترین خمیر دندون دنیاست. این خمیر دندون حاوی پتاسیم نیتراته تا سریعاً بتونه به کاهش حساسیت کمک بکنه. همچنین 24 ساعته فعاله تا یه وقت دردی سراغ دندون نیاد. علاوه بر اینکه سفیدی رو به دندون های شما عرضه می کنه، از لثه شما هم استفاده می کنه.

خمیردندان سفید کننده اوپالسنس

مواد و محصولات سفید کننده می تونن برای دندونای حساس آسیبزا باشن. اما این مشکل در مورد این خمیر دندون وجود نداره. فرمول تشکیل دهنده این خمیر دندون در حقیقت ططراحی شده تا حساسیت دندون رو کاهش بده. که این خاصیت رو مدیون پتاسیم نیترات زیادیه که داره. علاوه بر اون سدیم فلوراید موجود در ترکیبش به جلوگیری از بروز حفه های دندون کمک می کنه و لثه ها رو تقویت می کنه. اما ملایم بودنش به معنی اون نیست اثرگذاری خوبی نداره. اگر از این خمیر دندون فقط 30 روز استفاده کنید، می توهنه تا دو درجه دندون های شما رو سفید تر کنه.

خمیردندان سفید کننده ذغالی

بله، فقط دیگه تو تصورات نیست. شوینده هایی که پایه زغالی دارن دارن روز به روز بیشتر می شن. پایه زغال اساساً طراحی شده تا ناخالصی ها رو بیرون بکشه. به خاطر همین خمیر دندون های زغالی خوب هم می تونن ناخالصی های دندون رو کاهش بدن. با حذف کردن لایه های جرم دندون، این خمیر دندون باعث می شه تا دندوناتون سفید تر بشن تا بتونید لبخند سفید تر و زیبا تری داشته باشید. فرمول خمیر دندون های زغالی حاوی عصاره زغال بامبو ست، که به صورت طبیعی دفع سم می کنه و بوی بد دهان رو از بین می بره. به خاطر همین هم هست که زغال ماده خیلی خوبی برای پاکسازی دندون به حساب میاد.

خمیر دندان سفید کننده مارویس

این خمیر دندون ایتالیایی که محصول فلورانسه، مثل بقیه برندهای ایتالیایی به خاطر طراحی محصولشه که معروفه. مهمترین چیزی که این خمیر دندون بهش معروفه طراحی بسته بندی و تویوب جذابشه که هر کدوم طعم های مختلفی دارن.فرمول کرمی این خمیر دندون حاوی پروکیده و به جای سفید کننده های دیگه از از سیلیکا استفاده می کنه.این خمیر دندون در حین سفید کردن و روشن تر کردن دندون، از بافت دندون هم محافظت می کنه و از بروز تارتار و لکه جلوگیری می کنه. طعم نعناییش هم می تونه تو خوش بو کنندگی دهان اثر فوق العاده ای داشته باشه.

خمیردندان کولگیت

وقتی از این محصول اشستفاده می کنید، با کنار گذاشتن خمیر دندون حس تازگیش ا زبین نمی ره. این خمیر دندون نفس رو تازه نگه می داره و نفس رو تا 12 ساعت خوشبو می کنه و با جرم مبارزه می کنه. تازه خوشمزه هم هست. فرمول تشکیل دهنده ش حاوی طعم دهنده های باکیفیته. این خمیر دندون هم با استفاده مکرر می تونه باجرم ها مبارزه کنه، کیفیت دندون رو بالا ببره، حفره ها رو از بین ببره و لکه زادیی کنه.

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

0 0 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا