17 ترین

17-7 تا از بهترین و معروف ترین هتل های اصفهان

17-7 تا از بهترین و معروف ترین هتل های اصفهان

برای بسیاری از گردشگران، اسکان در هتل خود می تواند یک مقصد گردشگری هیجان انگیز باشد. چرا که بسیاری از هتل ها ممکن است از اهمیت معماری و تاریخی بالایی برخوردار باشند که در هیچ کجای دیگر نمی توانید آن را پیدا کنید. از اینرو بسیاری از توریست ها چه به مقاصد گردشگری و چه کاری به شهر یا کشور دیگری سفر می کنند، سعی می کنند صرف نظر از هزینه ها، برای اقامت کوتاه مدت خود، بهترین و شناخته شده ترین هتل ها را انتخاب کنند. به ویژه اگر این هتل در شهر تاریخی و زیبای اصفهان هم باشد! ما در این مطلب برای افرادی که جویای تاپ ترین و معروف ترین هتل اصفهان هستند قصد داریم هتل هایی را معرفی کنیم که سفرشان به اصفهان را رویایی و به یاد ماندنی خواهد کرد.

17-7 معروف ترین هتل تهران از نظر مسافران

1. هتل سنتی قصر منشی

یافتن یک هتل بوتیک ایده آل و رمانتیک در شهر اصفهان چندان کار دشواری نیست. هتل قصر منشی، قطعا گزینه خوبی برای مسافرانی مثل شما است.

اتاق های مهمان قصر منشی از یخچال و تهویه مطبوع برخوردارند و همچنین امکان دسترسی سریع به اینترنت را با وای فای فراهم می کند.

همچنین می توانید از برخی امکاناتی که این هتل بوتیک ارائه می دهد، از جمله خدمات اتاق، کافی شاپ و چک این و چک اوت اکسپرس استفاده کنید. علاوه بر این، میهمانان می توانند در طول اقامت خود از صبحانه رایگان لذت ببرند. برای راحتی بیشتر، پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان قرار می گیرد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل مانند مسجد سلطنتی (مسجد شاه) و کلیسای جامع وانک، هتل قصر منشی را به مکانی عالی برای اقامت در هنگام بازدید از اصفهان تبدیل کرده است.

اگر به دنبال یک رستوران فرانسوی هستید، سری به کافه لاجورد بزنید که با هتل قصر منشی فاصله چندانی ندارد.

اگر تصمیم دارید گشت و گذاری در شهر داشته باشید، به راحتی از میدان نقش جهان (میدان شاه)، مسجد شاه، و مسجد شیخ لطف الله که از جاذبه های دیدنی اصفهان هستند، دیدن کنید. همگی این جاذبه های توریستی در فاصله چند قدمی از هتل بوتیک واقع شده اند.

هتل قصر منشی یکی از بهترین های اصفهان به شمار می رود که اقامت شما را هم آرامش بخش و هم لذت بخش می کند.

2. هتل ویانا

هتل ویانا دسترسی راحتی به بزرگراهی دارد که به فرودگاه اصفهان، پایانه های اتوبوس و سایر نقاط مهم شهر منتهی می شود. هتل به بسیاری از مکان های تاریخی دیدنی که نباید بازدید از آنها را از دست دهید بسیار نزدیک است. امکانات اتاق ها می تواند رضایت خاطر شما را جلب کند. کارکنان این هتل همیشه در تلاش هستند تا مکانی پر آرامش و یک فضای دوستانه را برای تان فراهم سازند تا به شما حس در خانه بودن را منتقل کنند.

3. هتل آپارتمان هشت بهشت

هتل آپارتمان هشت بهشت ​​در مرکز شهر تاریخی اصفهان واقع شده است. جاذبه های گردشگری در مسافت چند قدمی هتل قرار دارند و میدان نقاش جهان تنها 500 متر از آن فاصله دارد. کلیه سوئیت ها و آپارتمان ها اختصاصی بوده و دارای انواع امکانات رفاهی از جمله آشپزخانه مجهز با میز، حمام، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی اختصاصی، سشوار، صندوق امانات در اتاق، اینترنت وای فای رایگان و خدمات اتاق می باشند. صبحانه شامل هزینه است و در اتاق سرو می شود. نقشه توریستی شهر، حوله و 1.5 لیتر آب آشامیدنی برای شب اول رایگان است.

4. هتل ستاره

هتل ستاره با داشتن محیطی آرام و دلپذیر و تلفیق معماری مدرن و سنتی با تزئینات زیبا، در بخش تاریخی شهر اصفهان واقع شده است و در فاصله 500 متری از میدان نقش جهان قرار دارد. هتل ستاره در شش طبقه با 52 اتاق و سوئیت متفاوت ساخته شده و از مزایای دکوراسیون و امکانات مناسب برخوردار است. این هتل همچنین دارای یک رستوران سنتی، یک رستوران تابستانی روی پشت بام، کافی شاپ، کافی نت، خدمات اتاق و پارکینگ های اختصاصی است و همیشه سعی در فراهم کردن محیطی آرام و دلپذیر برای گردشگرانی که به اصفهان سفر می کنند را دارد.

5. خانه تاریخی ایروانی

خانه تاریخی ایروانی در قلب شهر تاریخی اصفهان واقع شده و در کنار قدیمی ترین بنای مذهبی اصفهان، معروف به مسجد جامع، با شکوه و وقار قد علم کرده است. معماری بی نظیر این بنای تاریخی ایران به دو قرن پیش، یعنی دوره قاجار در اوایل قرن نوزدهم بر می گردد. این بنای 200 ساله حدود 2 سال پیش در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

با اقامت در این خانه تاریخی هم مکانی مطبوع و آرامش بخش برای استراحت و بازیابی دارید، و هم پا به دل بنایی تاریخی می گذارید که خود از جاذبه های دیدنی شهر اصفهان محسوب می شود. مطمئن باشید اقامت در خانه ایروانی، سفر خوشی را برای تان رقم خواهد زد.

6. هتل عباسی

هتل عباسی یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از اصفهان بازدید می کنند و در کنار بسیاری از امکانات مفید که با هدف افزایش رضایت شما طراحی شده، محیطی جذاب و دیدنی را نیز ارائه می دهد.

با توجه به نزدیکی این هتل به مکان های دیدنی محبوب مانند پل خواجو و کلیسای جامع وانک، میهمانان هتل عباسی می توانند به راحتی بسیاری از جاذبه های دیدنی اصفهان را تجربه کنند.

اتاقهای مهمان دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و تهویه مطبوع هستند و هتل عباسی با فراهم کردن اینترنت رایگان، امکان دسترسی شما را آسان تر می کند.

همچنین می توانید از برخی از امکاناتی که هتل ارائه داده است، از جمله کانسیرج (پیشخدمت اختصاصی) و خدمات اتاق استفاده کنید. علاوه بر این، میهمانان می توانند در طول اقامت خود از استخر و صبحانه رایگان لذت ببرند. هتل عباسی برای راحتی بیشتری مسافران، پارکینگ رایگان در دسترس قرار داده است.

در مدتی که در این هتل اقامت دارید، حتماً به برخی از اماکن اطراف که از هتل عباسی فاصله کمی دارند، مانند رستوران های ایتالیایی، از جمله رستوران و کافه هرمس، کافه لیانا و کافه سینما سکانس سری بزنید.

اگر علاقه مند به گشت و گذار در اصفهان هستید، برخی از جاذبه های اطراف هتل عباسی، مانند میدان نقش جهان (میدان شاه)، مسجد شاه و مسجد شیخ لطف الله را در نظر داشته باشید.

7. هتل پارسیان کوثر

برای مسافرانی که از اصفهان بازدید می کنند، هتل پارسیان کوثر گزینه ای عالی برای استراحت به شمار می رود. هتل پارسیان کوثر به دلیل داشتن فضایی خانوادگی و مجاورت با رستوران ها و جاذبه های توریستی بسیار مشهور، لذت بردن از بهترین های اصفهان را آسان تر می کند.

اتاق های هتل پارسیان کوثر دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و تهویه مطبوع است که آسایش و راحتی منحصر به فردی را ارائه می دهند و میهمانان می توانند با وای فای رایگان به اینترنت متصل شوند.

کانسیرج و خدمات اتاق از جمله امکاناتی است که در این هتل ارائه می شود. استخر و صبحانه نیز این امکان را به شما می دهد که اقامت به یاد ماندنی ای داشته باشید. اگر با اتومبیل شخصی به اصفهان سفر کنید، می توانید از پارکینگ اختصاصی رایگان هتل پارسیان کوثر استفاده کنید.

ضمن اقامت در هتل پارسیان کوثر، گردشگران می توانند از مسجد شیخ لطف الله و میدان نقش جهان (میدان شاه)، و بسیاری از جاذبه های دیدنی اصفهان بازدید کنند.

مسافرانی که به غذاهای دریایی علاقمند هستند می توانند به سمت رستوران شهرزاد بروند. در غیر این صورت، می توانید از هتل خارج شوید و به کافه مس و قالی سری بزنید و اوقات خوشی در آنجا داشته باشید.

اگر علاقه مند به گشت و گذار در اصفهان هستید، از یکی از موزه های هنری مانند موزه موسیقی اصفهان، موزه میراث اسلامی و موزه هنرهای معاصر اصفهان بازدید کنید.

8. هتل توریست اصفهان

هتل توریست که در سال 1349 تأسیس شده است، تا کنون مکان مناسبی برای اقامت بسیاری از مسافران بوده است. هتل توریست در مرکز ناحیه تاریخی اصفهان واقع شده است و فاصله کمی با بناهای مهم تاریخی مانند میدان نقش جهان، سی و سه پل، کاخ هشت بهشت ​​و کاخ چهل ستون دارد. هتل توریست بسیار مفتخر است که دارای یک فرهنگ منحصر به فرد در خدمات مهمانداری است و این امر را وظیفه خود می داند که تک تک مهمان ها احساس کنند در خانه خود هستند. این هتل برای رفع هرچه بیشتر نیاز گردشگران، طی یک دهه گذشته دو بازسازی اساسی انجام داده است. خدمات مهمان این هتل و موقعیت مکانی عالی آن، این مکان را به یکی از مطلوب ترین و تاپ ترین هتل های اصفهان تبدیل کرده است.

9. هتل خواجو

هتل خواجو یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از اصفهان بازدید می کنند و در کنار بسیاری از امکانات مفید که با هدف تقویت رضایت مسافران طراحی شده، یک جو خانوادگی بسیار عالی را نیز ارائه می دهد.

اماکن دیدنی نزدیک مانند چهل ستون و کلیسای جامع وانک، هتل خواجو را به مکانی عالی برای اقامت تبدیل کرده است.

اتاق های هتل خواجو تهویه هوا و مینی بار دارند و میهمانان می توانند با وای فای رایگان به راحتی به اینترنت متصل باشند.

علاوه بر این، در طول اقامت خود در هتل خواجو می توانید از فرانت دسک 24 ساعته، انبار چمدان و روزنامه استفاده کنید. همچنین می توانید از رستوران داخل هتل استفاده کنید. به پارک نیاز دارید؟ پارکینگ رایگان هتل خواجو مشکل شما را حل کرده است.

اگر دوست دارید نوشیدنی میل کنید، هتل خواجو دسترسی راحتی به کافه مس و کافه دارد که می توانید اوقات خوش و به یاد ماندنی ای را در آنجا سپری کنید.

اگر قصد بازدید از اماکن دیدنی اصفهان را دارید، می توانید از میدان نقش جهان، مسجد شاه، یا مسجد شیخ لطف الله بازدید کنید که از جاذبه های محبوب بین گردشگران محسوب می شوند، و خبر خوب اینکه همه آنها در فاصله چند قدمی از هتل قرار دارند.

10. خانه دیبائی

خانه دیبائی مربوط به اواخر دوره قاجار، اوایل دوره پهلوی است و در اصفهان، خیابان هارونیه واقع شده است. این بنای تاریخی در سال ۱۳۸۳ به ‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

خانه دیبائی یک مامن آرام است، با اتاق هایی بسیار تمیز که به زیبایی تزئین شده اند. مکانی با یک حیاط بزرگ برای یک صبحانه عالی و استراحت بعد از یک روز پر مشغله در طول بازدید از اصفهان و مناطق اطراف آن.

اقامت در این خانه تاریخی دو وجه دارد: هم مکانی مطبوع و آرامش بخش برای استراحت و بازیابی دارید، و هم پا به دل بنایی تاریخی می گذارید که خود از جاذبه های دیدنی شهر اصفهان محسوب می شود.

آیا شما هتل دیگری را در اصفهان می شناسید که در زمره بهترین ها باشد؟ آیا تجربه خوبی از اقامت در بهترین هتل اصفهان دارید که نامش در این فهرست نیست؟ در این صورت خوشحال می شویم آن را به ما معرفی کنید.

چنانچه از هتل داران محترم هستید نیز می توانید جهت معرفی هتل خود با ما در ارتباط باشید.

تیم 17ترین امیدوار است به هر کدام از این هتل ها مراجعه می کنید در نهایت به یک هدف دست پیدا کنید: از اقامت خود در اصفهان لذت ببرید!

برگرفته از وبسایت: tripadvisor

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

1 دیدگاه
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
محمد زاهدی

سلام منبع شما البته سایت معتبری در جهان است اما در ایران متاسفانه با توجه به این که محدودیتی در مورد افرادی که نظر می دهند وجود ندارد و راستی آزمایی نظرات میسر نیست در بسیاری موارد کارکنان و مدیران فعالیت های گردشگری با ثبت کاراکتر های جعلی اقدام به نظر دادن برای خود می کنند. البته تشخیص این امر برای گردشگر حرفه ای دشوار نیست و مثلا وقتی 70 درصد کامنتها توسط کسانی نوشته شده که دفعه اولی است که کامنت در تریپ ادوایزور می گذارند معلوم می شود چه خبر است.در عوض سایت هایی هستند که تنها اجازه… Read more »

پیمایش به بالا