17 ترین

بهترین آرایشگران تهران را بیشتر بشناسیم!

بهترین آرایشگران تهران را بیشتر بشناسیم

این روزا آرایشگاه به یکی از مهمترین مکان های رفت و آمد هر خانم یا حتی آقایی تبدیل شده.البته خانم ها معمولا بیشتر از آقایون به آرایشگاه ها سر می زنن. چون کمتر پیش میاد یه مرد به آرایشگاه بره و هیچ بخشی از موهاشو از دست نده و بیرون بیاد. اما خدمات آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه خیلی متونع تر از آرایشگاه های مردونه هستن. آرایش یه مرد فقط محدود به موها و ریشاشه، اما یه خانم از اپیلاسیون گرفته تا رنگ کردن موی سر و ناخن کاری، همه جزو اقلام آرایشی محسوب می شن. این حجم تقاضا باعث شده تا تعداد سالن های زیبایی و آرایشگاه ها تو تهران هم خیلی زیاد بشه. به خاطر اینکه همه این سالن ها کیفیت خوبی ندارن، معلوم نیست که بهترین ارایشگران تهران تو کدوم یکی شونه؟! توی این مقاله از خبرنگار ویژه مون خواستیم که تحقیقی در مورد بهترین آرایشگران تهران داشته باشه! ادامه ی این متن حاصل جستجوی چند روزه ی ایشون هست! توصیه می کنیم اگر به دنبال بهترین سالن ها و بهترین آرایشگران تهران هستین، متن زیر رو از دست ندین! چرا که کاملاً بی طرفانه و صرفاً بر اساس کیفیت کار آرایشگاه ها تنظیم شده!

سالن زیبایی پاپیون

همه می دونیم که بهترین آرایشگاه ها و سالن های آرایشی توی شرق تهران هستن! آرایشگرایی که سالنشون توی تهرانپارس، پیروزی و کلاً شرق تهرانه، واقعاً کارشون درجه یکه! سالن زیبایی پاپیون که توی خیابون فرجام هست هم یکی از سالن های خوب و موفق تهران هست و کارشون توی زمینه ی آرایش عروس هم عالیه!

سالن زیبایی نیکادل

از سمت شرق تهران، کمی دور میشیم و می ریم به سراغ یکی دیگه از آرایشگاه های معروف تهران در خیابان فرشته به نام نیکادل! یکی از مزیت های بزرگ این سالن اینه که حسابی لاکچریه و دل تمام آدما رو می بره! خدماتشون هم گرچه کمی گرونه اما واقعاً فوق العاده و حرفه ای هستن!

آرایشگاه خانم مریم دربندی

خانم دربندی رو احتمالاً تمام عروس های تهران می شناسن. چون که هرکدوم از این عروس خانم ها آرزو داشتن که پیش ایشون کار زیبایی رو انجام بدن! اما واقعیت اینه که سر ایشون به شدت شلوغه و البته قیمت بالایی هم دارن و هرکسی نمی تونه که به این سالن زیبایی( واقع در فرمانیه) مراجعه کنه!

عروس سرای خانم شیرین بهرامی نیا

خانم بهرامی نیا و سالن درجه یکشون که توی سعادت آباد واقع شده هم حسابی مجهز و درجه یکه! تکنیک کار خانم بهرامی نیا، مدل های عروس اروپایی و خاص هست و طرفدارای خودشو داره!

سالن زیبایی خانم مریم رهنما

آدم های معروف و سلبریتی های زیادی پیش خانم رهنما رفتن و حسابی اسمشون میون عروس خانم ها طرفدار داره! کافیه یه سر به سالن زیبایی ایشون در خیابان پاسداران بزنین تا متوجه بشین از چی داریم صحبت می کنیم.

سالن زیبایی هستی اصغری

خانم هستی اصغری که یکی از قدیمی ترین سالن دارای تهرانه رو همه میشناسن! ایشون که علاوه بر کار آرایشگری؛ بحث آموزش به آرایشگرای جوون تر رو هم انجام میده، حسابی معتبره و معروفه و چندین مدرک میکاپ بین المللی در اختیار داره! احتمالاً اگر از اون دسته آدمایی باشین که چند سال پیش مجله ی خانواده سبز رو می خوندین، اسمشون رو لا به لای تبلیغات این مجله دیدین! سالن زیبایی خانم اصغری، هنوزم توی جردن مشغول به فعالیته!

سالن زیبایی شیرین فرخی

خانم فرخی رو بیشتر به خاطر گریم حرفه ای عروس می شناسن! سالن زیبایی ایشون در خیابان زعفرانیه پاتوق خانم های جوونیه که دنبال بهترین راه های زیبایی و مراقبت از پوست می گردن! ایشون علاوه بر کار گریم حرفه ای، چندین مدرک معتبر بین المللی در زمینه ی زیبایی و پوست هم داره!

سالن زیبایی ستاره ها( خانم الهام موسوی)

میون سالن های زیبایی واقعا سالن خانم موسوی مثل ستاره می درخشه و به قول معروف، هیچ اسمی برازنده تر از این اسم واسشون نیست! سالن زیبایی ایشون در خیابون زعفرانیه، اسمی آشنا برای هر خانومیه که تصمیم به ازدواج داره! چرا که اسم ایشون همیشه در فهرست برترین آرایشگران تهران دیده میشه!

سالن زیبایی گل 1 و 2( خانم رضوی)

این سالن زیبایی که در محله ی یوسف آباد و جردن فعاله، یکی از قدیمی ترین سالن های زیبایی تهران به حساب میاد و به تازگی شعبه ی دومش رو هم در خیابون جردن افتتاح کرده! خانم های مسنی که دوران جوونیشون رو در اواسط سال 50 گذروندن، به خوبی می دونن که سالن زیبایی گل یکی از بهترین سالن های زیبایی تهرانه!

سالن زیبایی افسانه نیلچی

خانم نیلچی هم از اون دسته آرایشگرای قدیمی و با سابقه ی تهرانه که اسمش حسابی میون قشر آرایشگاه برو، معروفه! تخصص خانم نیلچی توی کار زیبایی عروسه اما خب تقریبا هر خدماتی که شما بخواین رو می تونین توی این سالن پیدا کنین! در ضمن باید بگیم که خانم نیلچی دو تا شعبه از سالن های زیبایی داره که یکی در خیابان بهشتی و دیگری فرشته هست!

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

4.5 2 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا