17 ترین

بهترین برند عطر ایرانی

بهترین برند عطر ایرانی

البته همه می دونیم که بهترین برندهای عطر و ادکلن متعلق به کشور فرانسه است. انگار تمام هنرمندان و آرتیست ها یک روز تصمیم گرفتند که برای پروموت کار خودشان به پاریس سفر کنند. به همین خاطر کم کم پاریس تبدیل شد به شهری برای هنرمندان و آثارشان! تقریبا بهترین طراحان لباس، بهترین معماران، بهترین نقاشان و البته بهترین سازندگان عطر در این شهر هستند. از برندهای معروفی مانند بیژن و لویی ووتان گرفته تا ….!
اما اجازه بدین که برای یک بار هم که شده خلاف قاعده حرکت کنیم و به عطرها و ادکلن های ایرانی بپردازیم! چه کسی میگه که ایرانی ها توانایی ساخت یک عطر خوب رو ندارند؟ هرچی نباشه مالک یکی از بزرگ ترین برندهای عطر و ادکلن دنیا ( بیژن) ریشه ای ایرانی داره!
توی این مقاله از 17 ترین تصمیم گرفتیم که به سراغ چند تا از بهترین برندهای عطر ایرانی بریم و بررسی کوچکی روی کیفیت آنها داشته باشیم. توصیه می کنیم اگر به دنبال خرید یک برند عطر ایرانی هستین، حتما این مقاله رو مطالعه کنید!

عطر ژک ساف گلادیاتور برای آقایان

اگر از طرفداران رایحه های خنک و شیرین هستین و برای فصل تابستان گرمی که در حال سوزاندن ماست، نمی دانید چه عطری را انتخاب کنید، برند ژک ساف گلادیاتور می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد! بیشتر مواد سازنده ی این عطر از مواد طبیعی گرفته شده است. رایحه هایی مانند گل شمعدانی، چوب های مختلف ( مانند چوب درخت سدر) و البته میوه های مختلف! پس اگر دنبال یک ادکلن درجه یک و فوق العاده هستید، می توانید عطر ژک ساف گلادیاتور را انتخاب کنید. البته ناگفته نماند که این ادکلن برای آقایان تهیه شده است.

ادکلن تهران از برند لیلا حاتمی

خب البته همه جای دنیا رایج است که از نام سلبریتی ها و افراد معروف برای ساخت عطر و ادکلن استفاده می شود اما در کشور ما به تازگی این مسئله جا افتاده است( حتما شما هم ماجرای ادکلن نوید محمدزاده را شنیده اید) اما با تمام این ها، برند لیلا حاتمی از سال ها پیش در بازار موجود بوده است و چیز تازه ای نیست! این عطر مردانه( شما هم حدس زدید که این برند زنانه است؟) در سال 2017 تولید شد و به سرعت توانست محبوبیت خوبی میان مشتریان به دست آورد. جالب است بدانید که این برند بوی تند و تیزی دارد و در ساخت آن نیز از مواد اولیه ای مانند فلفل سیاه، نعنای هندی و البته خزه و عنبر استفاده شده است. به همین خاطر و به دلیل بوی تند و تیزی که دارد، بهترین انتخاب برای آقایانی است که به ماندگاری ادکلن خود اهمیت می دهند.

ادکلن گابی ین

یکی از بهترین ویژگی های ادکلن های گابی ین این است که ماندگاری خیلی بالایی دارند و برای استفاده در مراسمات رسمی بهترین انتخاب ممکن به حساب می آیند. در نظر داشته باشید که بوی این عطر، تند و تلخ است. بیشتر آقایان رایحه های تلخ را دوست دارند چرا که ترکیب خوبی با بوی طبیعی بدن آن ها ایجاد می کند. به خاطر بوی تلخ این ادکلن، استفاده از آن در ماه های زمستان بهترین ایده خواهد بود.

عطر پرسپولیس

بله، درست شنیده اید! طرفداران پرسپولیس می توانند با افتخار این ادکلن را خریداری کنند و نشان دهند که هیچ چیز از یک طرفدار دوآتیشه و وفادار کم ندارند. یکی از شرکت های ساخت عطر و ادکلن چند سال پیش با مدیرعامل پرسپولیس قراردادی را امضا کرد و به این ترتیب، عطر و اسپری های پرسپولیس وارد بازار شدند. این شرکت اطلاع داده است که به زودی اسپری هایی برای تیم های استقلال و تراکتورسازی نیز تولید خواهد کرد. البته نمی توان گفت که این عطرها بهترین کیفیت ممکن را دارند اما در هر صورت می توان به عنوان یکی از پر فروش ترین عطرها، از این برند نام برد!

ادکلن آنیل رولوشن

این برند معروف عطر و ادکلن کاملا ساخت ایران است و هم برای زنان و هم آقایان تولید می شود! این برند که معمولاً رایحه ای تلخ دارد، ترکیب فوق العاده ای از چند رایحه ی جذاب است. معمولاً در ترکیب این عطر از موادی مانند زعفران، گل یاس، چوب های معطر، عنبر و چند ماده ی تلخ دیگر مانند کندر استفاده می شود!
این عطر می تواند بهترین شروع ممکن را داشته باشد و هرچه که از آن می گذرد رایحه ای مطبوع تر پیدا می کند.

عطر Bebe Desire

اگر از آن دسته آدم هایی هستید که عاشق بوی جنگل و میوه های وحشی هستین، برند Bebe Desire می تواند بهترین انتخاب شما باشد. این برند که معمولاً از رایحه ی میوه هایی مانند لیمو، پرتغال و… استفاده می کند، حاوی نُت هایی از چوب های معطر جنگلی مانند صندل و …است. به عنوان فوت کوزه گری هم برای این که همه چیز در تعادل کامل قرار بگیرد از کره بادام زمینی سوخته که بوی تلخی دارد، استفاده می شود.
در نهایت این که باید بگوییم که برندهای ایرانی عطر و ادکلن به لحاظ کیفیت هیچ چیزی کمتر از برندهای خارجی و فرانسوی ندارند و علاوه بر این قیمت بسیار به صرفه تر و ارزان تری هم دارند.

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

3.7 6 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

1 دیدگاه
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
May

ممنون از اطلاعاتتون
فک نمیکردم انقدر برند ایرانی در ادکلون داشته باشیم
به هرحال دست مریضاد……..

پیمایش به بالا