17 ترین

بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی

بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی

به عنوان یکی از کشورهایی که میزان آرایش و زیبایی در ان خیلی زیاد است، خیلی بدنامی خواهد بود اگر چند تا برند درست و حسابی لوازم آرایشی نداشته باشیم. خب خوشبختانه چندین برند لوازم آرایشی ایرانی در بازار موجود است که کیفیت خیلی بالایی دارند و حتی شاید فکر کنید که این برندها خارجی هستند اما در واقعا این برندها کاملاً تولید داخل می باشند و به خاطر کیفیت خیلی خوبی که دارند، توانسته اند جای خود را در میان مشتریان حسابی باز کنند.
اجازه بدهید به چند تا از بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی اشاره کنیم و نقاط قوت و ضعف آن ها را بررسی کنیم. با ما همراه باشید

سینره

وقتی که دنبال لیست بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی می گشتم از دیدن نام سینره حسابی متعجب شدم چرا که اصلا و ابداً تصورش را نمی کردم که این برند ایرانی باشد( شاید هم من خیلی از مرحله پرت هستم) اما به هرحال این برند درجه یک که در سال 1376 تاسیس شد، بیشتر در حیطه ی تولید ضد آفتاب، کرم های مرطوب کننده و انواع محصولات روشن کننده فعالیت دارد. قیمت مناسب این محصول نسبت به برندهای خارجی باعث شده که خیلی از افراد به این محصول روی بیاورند. در میان تمام محصولات سینره، شامپوهای فوق العاده ی آن کیفیت دیگری دارند.

مای(MY)

از وقتی یادم است برند مای را با ضد آفتاب های فوق العاده و البته رژ لب های خوش رنگش می شناسم.این برند معروف ایرانی که حسابی در میان زنان و مردان طرفدار دارد بارها توانسته محصولاتی را به بازار عرضه کند که با مشابه های خارجی خود رقابت کند. البته لازم به ذکر است که این برند حتی توانسته چندین بار نماد استاندارد محصولات ( ایزو) را دریافت کند.

هیدرودرم

هیدرودرم که از اسمش هم پیداست بیشتر برای سلامت پوست محصولات خود را ارائه می کند.این برند که توسط آزمایشگاه پارس حیان ساخته شده واقعا محصولات خیلی خوبی برای مراقبت از پوست و ناخن ارائه می کند. از دیگر محصولات خیلی فوق العاده ی این لابراتور، برندهیا معروف آردن است که در زمینه ی ساخت ضدآفتاب حسابی محبوبیت دارد.
خوبی این برند این است که تمام محصولات خود را تنها برای سلامت پوست تولید می کند و کمتر به لوازم آرایشی می پردازد.

کالیستا

حتما شما هم تا به حال در فروشگاه های لوازم آرایشی توجهتان به سمت رنگ های متنوع رژ لب و رژ گونه جلب شده است. خب جالب است بدانید که برند تازه کار کالیستا به رنگارنگ بودن خود معروف است. تنوع رنگی این برند بسیار بالاست و دل خانم های جوان خوش سلیقه را حسابی می برد. یکی از ادعاهای بزرگ این برند جوان ایرانی این است که می گوید در ساخت محصولات خود از هیچ گونه مواد مضر( مانند سرب و …) استفاده نمی کند که البته این مسئله بسیار مزیت بزرگی به حساب می آید.

آنیکا

شاید اگر به دنبال بهترین برند لوازم آرایشی ایران بگردید، کمتر با اسم آنیکا برخورد کنید اما واقعیت این جاست که در هر فروشگاه و مغازه ای یک دانه از اسپری ها و بادی اسپلش های این محصول فوق العاده ی ایرانی پیدا کنید. این محصول در ابتدا کار خود را با ساخت اودکلن های و اسپری های بدن آغاز کرد. به خاطر قیمت مناسب و کیفیت خیلی خوب، به تدریج نام این برند در میان اهالی فن شناخته شد اما بعد از مدتی برند آنیکا تصمیم گرفت که حوزه ی کاری خود را گسترش دهد. تصور می کنیم که بیشتر خانم ها در حال حاضر نام آنیکا را به خاطر ساخت رنگ موهای بسیار متنوع و زیبا بشناسند.

آموتیا

خب اگر به دنبال یک کیفیت خارجی با نام ایرانی هستید، برند آموتیا می تواند توقعات شما را کاملاً به جا بیاورد. در حقیقت ابتدا برند آموتیا با ریمل های با کیفیت خودش را با مخاطب شناساند. اما به تدریج و با گسترش حوزه ی فعالیت خود، این برند در میان بیشتر مشتری ها شناخته شد. یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که برند آموتیا دارد این است که در ترکیبات خود از روغن های گیاهی مختلفی( مانند روغن آرگان) استفاده می کند که همین مسئله باعث بالا رفتن کیفیت محصول شده است.

پادینا

خب اگر به دنبال یک رنگ موی خوب و با کیفیت هستید، هیچ چیز بهتر از برند ایرانی پادینا نیست. خیلی از آرایشگران می گویند که رنگ موی پادینا با جنس موهای ایرانی سازگار تر است و خیلی از زنان ترجیح می دهند که از این برند برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند. علاوه بر این تنوع رنگی برند پادینا باعث محبوبیت بیشتر این برند ایرانی رنگ مو شده است.

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

0 0 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا