17 ترین

مهمترین چیزهایی که نباید در گوگل سرچ کرد

چیزهایی که نباید در گوگل سرچ کرد

یه سری چیزا رو هیچ وقت نباید توی گوگل سرچ کنید وگرنه با نتایج ناخوشایندی رو به رو میشین! تو این مقاله به مهم ترین چیزهایی که نباید در گوگل سرچ کرد اشاره کردیم!

هشدار: بیشتر این کلیدواژه ها به زبان انگلیسی هستن! برای این که کنجکاوی به سرتون نزنه و این واژه ها رو سرچ نکنید، به طور کلی واژه های اصلی انگلیسی رو حذف کردیم!

بعضی از عکسها هم واقعا فاجعه بار بود، به همین خاطر برخی از عکس ها تزئینی هستن!

ریه سیگاری ها!

البته این روزها همه می دونن که سیگار کشیدن برای سلامتی و به خصوص ریه ها مضره! اما اگر بخواید کلیدواژه ” ریه سیگاری ها” رو در گوگل سرچ کنید، احتمالا تصاویری از یک ریه سالم رو در کنار ریه بیمار سیگاری ها قرار میده! باور کنید یا نه، اما این تصاویر باعث میشن به قدری حالتون بد بشه که بالا بیارین. به هرحال اگر سیگاری قهاری هستین که هرکاری کردین، نتونستین ترک کنین، کافیه یه نگاه به این عکس ها بندازین تا کلاً حالتون از هرچی سیگاره بهم بخوره!

آقای هندز!

شاید فکر کنید که اسم آقای هندز برمی گرده به اسم یک کاراکتر علمی0تخیلی! اما هیچ وقت این کلیدواژه رو در گوگل سرچ نکنید. در حقیقت آقای هندز اسم مستعار مردی به نام کنت پینیان هست که در سال 2005 فوت کرده! نتیجه ی جستجو ممکنه منتهی بشه به یک ویدیوی فجیع از رابطه ی جنسی این آقا با یک اسب! در حقیقت این اقدام شنیع و زشت به قدری به ایشون فشار میاره که فوت میکنه. ویدئویی هم که در اینترنت ازشون موجوده، به صورت اتفاقی توسط دوستش گرفته شده! هرگز و هرگز چنین چیزی رو در گوگل سرچ نکنید!

وافل آبی

اگر تنظیمات سرچ شما ایمن باشه احتمالا با جستجوی وافل، تصاویری از وافل های آبی و توت فرنگی براتون بالا بیاد. اما زمانی که مخصوصاً کلیدواژه ی ” وافل آبی” رو سرچ کنید و تنظیمات سرچ ایمن رو هم غیر فعال کنید، تصاویری وحشتناک از نوعی عفونت قارچی واژینال، براتون به نمایش درمیاد! حدود یک دهه پیش یک نوع شوخی به نام بیماری وافل آبی توی اینترنت وایرال شد و خیلی ها فکر می کردن که در واقع، این یک نوع بیماری جنسی مقاربتیه!

حیوانات خطرناک

جستجوی حیوانات خطرناک در گوگل برای اون دسته از آدم هایی که بیماری قلبی دارن، اصلا مناسب نیست!اینجوری ممکنه تصاویری از مارها، کروکودیل، قورباغه های سمی طلایی رنگ، و دیگر حیواناتی که می تونن شما رو مبتلا به فوبیاهای جدید بکنن، ببینین!

غذای مورد علاقه خودتان!

این هم یکی از چیزهاییه که اصلا نباید گوگل کنید! نگاه کردن به چیزها و غذاهای خوشمزه ای که خیلی دوست دارین می تونه حسابی گرسنه تون کنه! بعضی ها عادت بدی دارن که اسم غذای مورد علاقه شون رو با کلید واژه سرطان، در آخرش سرچ می کنن! اینجوری حداقل یک دونه لینک پیدا می کنید که غذای مورد علاقه تون رو به سرطان ربط میده! اصلاً و ابداً وحشت زده نشین و با خیال راحت غذایی که دوست دارین رو بخورین!

عمیق ترین ترس هایتان!

خیلی ها میگن که گوگل و فیسبوک، شما رو بهتر از خودتون می شناسن! اگر عمیق ترین ترس هاتون رو توی گوگل سرچ کنید، اینجوری اطلاعات بیشتری در مورد خودتون به این موتور جستجو خواهید داد. وقتی که ترس هاتون رو بهتر بشناسن، می تونن محصولات و خدماتی رو که دلشون میخواد رو به شما بفروشن! البته ممکنه این مسئله اونقدرا هم وحشتناک و ترسناک نباشه اما اگر نمی خواین تمام صفحه مانیتورتون پر بشه از تبلیغات مختلفی که انگار دست گذاشتن روی ترس هاتون، اصلاً این ها رو گوگل نکنید!

اسم خودتون و ایمیلتون!

واقعا دلتون می خواد که هرچیزی که به صورت آنلاین در مورد شما وجود داره رو بدونین؟! خب اشکال نداره اما جستجوی اسم خودتون یا آدرس ایمیلتون می تونه نتایج بی ربطی مانند اطلاعات تاریخ مصرف گذشته، عکس های زشت، اکانت های فروخته شده و خیلی چیزهای دیگه رو براتون بالا بیاره! کی دلش می خواد که عکسای زشت قدیمی که در زمان جاهلیت، گذاشته فیسبوک رو دوباره ببینه؟!

اطلاعات پزشکی و دارویی!

گوگل ادعا می کنه که به صاحبان سرمایه و تبلیغات هشدار داره که تبلیغاتی که حساس هستند، مثل تبلیغاتی ضد مذهبی یا ضد سلامت رو انجام ندن! اما اگر بخوایم از لحاظ امنیت گوگل رو بررسی کنیم، خیلی هم نمیشه بهش نمره قبولی داد. البته هنوزم سابقه سرچ شما رو ضبط می کنه، و از این طریق میتونه که خدمات و محصولاتی که به شما مربوط هستن رو تبلیغ کنه! حالا چندتا از کارشناسان تحقیق کردن و متوجه شدن که سرچ اطلاعات پزشکی و دارویی در گوگل، حسابی امنیت مجازی شما رو تهدید کنه!

علائم بیماری!

اگر دچار یک نوع بیماری شدین، به جای اعتماد کردن به اطلاعات گوگل، برین دکتر! خیلی ها( از جمله خود من) این عادت بد رو دارن که ساعت ها و ساعت ها در اینترنت جستجو می کنن تا اطلاعاتی به دست بیارن که بهشون ثابت میکنه، سرطان یا یه بیماری بد دیگه دارن! اگر برید دکتر، تشخیص خیلی بهتری دریافت می کنید. در هر حال، ممکنه فقط یک سرماخوردگی ساده باشه( البته با توجه به کرونا، اگر علائم سرطان داشته باشی، بهتره تا علائم سرماخوردگی!!!)

کلیدواژه های مشکوک!

اگر کلیدواژه های مشکوک رو سرچ کنید، ممکنه حسابی به دردسر بیفتین! مثلا اگر به دنبال پیدا کردن نحوه ساخت آمفتامین یا دیگر مواد مخدر باشین! فرقی نمی کنه که شما یه نوجوون کنجکاو باشین یا یه باند مواد مخدر! سرویس های کنترل امنیت و مواد مخدر، یه سری کلیدواژه ها رو فیلتر کردن! چند سال پیش، یه اتفاق خیلی بامزه توی نیویورک افتاد. یکی از اعضای خانواده، کلیدواژه ی خطرناکی راجع به بمب ها سرچ کرده بود و یکی دیگه از خونواده، بدون این که در جریان باشه، کلیدواژه ی “کوله پشتی” رو سرچ کرده بود، هنوز چند دقیقه نگذشته بود که نیروهای امنیتی در خونشون رو زدن!

پیمایش به بالا