17 ترین

بهترین مراکز پوست و مو تهران

17-7 تا از بهترین مراکز و کلینیک های پوست و مو و لیزر در تهران و ایران

سلام. خوش آمدین.

روزی به ذهنم خطور کرد که دماغِ عملی نه تنها مصنوعی نیست بلکه خیلی هم طبیعی ست. آنچه بعد از عمل میبینیم همان پوست و گوشت اصلی خود ماست که پیرایش شده و اصلا یک چیز مصنوعی نیست!  

به باور و تجربه ما، زندگی بسیاری از خانم ها و آقایان با عمل های زیبایی در یک مرکز پوست و موی خوب دگرگون شده. به عبارتی، قدرت، اعتماد به نفس و ارتباط اجتماعی آنها در مقایسه با قبل افزایش معناداری داشته. 

همه ی ما ذاتا خواهان یک پوست صاف،جوان و درخشان با موهای پرپشت هستیم. چه اشکالی دارد اگر به کمک یک کلینیک خوب به این آرزوهای معقول خود برسیم و در عین حال از عوارض در امان باشیم.
و اما یک کلینیک پوست و مو و لیزر خوب در تهران و ایران از چه ویژگی های ممتازی برخوردار است؟ آیا این تصور درست است که باید برای زیبایی پوست و مو هزینه های سرسام آوری بدهیم؟

در متن زیر، شما را به لیست 7-17 تایی بهترین مراکز پوست و مو در تهران و ایران دعوت میکنیم. 

از لحظه های خوب همراهی با شما لذت میبریم.

بهترین مرکز پوست و مو در تهران: مرکز شریعتی

بهترین مرکز پوست و مو در تهران: مرکز پوست و مو و لیزر شریعتی در شمال تهران

چندین بار به مرکز شریعتی رفت و آمد کردم. حین انجام کارم، از نزدیک برخوردهای منشی، اپراتور لیزر، مدیر داخلی، و حسن خلق پزشکان با مراجعین و تمیزی محیط رو بررسی کردم. همه چیز در سطح استاندارد و حتی عالی رعایت میشد. از جمله،

  1. ارایه تخفیف واقعی و بدون پورسانت از اول تا آخر جلسات لیزر

2. خدمات باکیفیت و همراه با پیگیری نتایج قبل و بعد از هر عمل زیبایی برای تمامی مراجعین 

3. بروشور آنلاین آموزشی مراقبت های قبل و بعد

4. انواع پادکست و قایل صوتی تصویری و ویدئو از پزشکان در سایت های مخصوص مرکز شریعتی (تهران اسکین، زیبان، تلفیزیون و غیره.)، 

5. پاسخگویی و مشاوره تلفنی خلاصه و مفید (از اینکه خود مدیریت برای مردم وقت میگذاشت متعجب شدم. این در حالی ست که مرکز شریعتی از نظر شهرت و تعداد مراجعه کننده دست کمی از هیچیک از بهترین کلینیک های پوست و مو در تهران ندارد.)

6. مالکیت دایمی بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های جوانسازی، پاکسازی و زیبایی پوست و لیزر. برای مثال، دستگاه لیزر موهای زائد مدیو استار اسکلپیون آلمانی اصل (ساخت شرکت زایس پدر اپتیک جهان) و فیس آپ، هایفوتراپی، پلاسماجت و غیره.

7. پزشکان متخصص و فوق تخصص برای انواع عمل های زیبایی مانند جراحی بینی، رفع انواع تیرگی پوست، درمان انواع ریزش مو، بهترین تکنیک های لاپاروسکوپی، لیفت پلک جراحی و غیرجراحی، جوانسازی پوست و انواع تزریق های زیبایی و غیره و غیره.

لینک اطلاعات کامل و تماس با مرکز شریعتی

مشاهده انوع ویدئو از عمل های زیبایی در مرکز شریعتی در

اینستاگرام مرکز شریعتی: 

berkelyzerr@

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران: مرکز لیزر قلهک

بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران: مرکز لیزر قلهک

مرکز لیزر قلهک جزو مراکز پرطرفدار لیزر و زیبایی در شمال تهران هست. دسترسی به این مرکز خیلی ساده و جای پارکینگ هم در اطراف مرکز وجود داره. از مترو قلهک می تونین خیلی راحت به مرکز برسین.

چرا مرکز لیزر قلهک رو به شما پیشنهاد میکنیم؟

  1. کیفیت بسیار بالای دستگاه لیزر موهای زائد. لیزر مدیواستار در ایران یک لیزر بی رقیب و واقعا ستودنی ست. این دستگاه رو در هر مرکزی نمیتونین پیدا کنین.
    چرا لیزر مدیواستار بی رقیب هست؟

مدیو استار یک لیزر بدون درد هست و اینکه میگیم “بدون درد” غلو نیست و فقط پوست های خیلی حساس یه کم درد لذت بخش رو احساس خواهئد کرد!. به خصوص، برای پوست های حساس ناحیه تناسلی بهترین گزینه جایگزین لیزرهای دیگر هست. واقعیت اینه که در تبلیغات همه لیزرها رو بدون درد اعلام میکنن اما به استثنای مدیواستار تمامی دستگاه ها همراه با درد ناراحت کننده هست. 

ویدئو تجربه لیزر فول بادی آقایان با دستگاه مدیواستار در کل جهان

مدیواستار تنها لیزر موثر روی موهای کرکی و نازک (رنگدانه دار در فولیکول مو) می باشد.

مدیواستار برای تمامی تیپ های پوستی به خصوص پوست خیلی تیره و سبزه و گندمی خیلی عالی جواب داده! البته واقعیت رو هم میگیم که برای تمامی لیزها بایستی تیپ پوست و مو هر دو با هم باید مناسب طول موج دستگاه لیزر باشن تا بهترین نتیجه به دست بیاد.

مدیواستار تنها لیزری هست که در آن همزمان از دو طول موج جداگانه برای 1. غیرفعال سازی عروق خونی تغذیه رسان به موی زائد و 2. برای هدف گیری رنگدانه موی زائد استفاده مییشود.هیچ لیزر دیگه ای این خاصیت منحصر به فرد رو به این شکل موثر نداره.

2. به علاوه، همه اپراتورهای لیزر باتجربه نیستن! اجرای اپراتور لیزر قلهک بسیار ملایم و موثر هست به طوری که عوارض قرمزی و سوزش رو اصلا تجربه نمیکنین. 

نکته: در مرکز لیزر قلهک قیمت لیزر موهای زائد از مراکز دیگه ارزانتر و در عین حال ارایه خدمات لیزر بسیار عالی ست. 

یکی از خدمات مهم مرکز لیزر قلهک ارایه پکج های تخفیف لیزر آنهم یک تخفیف واقعی و درست حسابی ست. بر خلاف اغلب مراکز لیزر، تخفیف ها فقط برای جلسه اول ارایه نمیشه بلکه برای کل جلسات لیزر هست. همچنین، قیمت لیزر اصلا شاتی نیست. به این معنی که، شات لیزر نامحدود استفاده میشه و سبب افزایش قیمت نخواهد شد. 

نکته: تخفیف های اغلب کلینیک های لیزر بر اساس پورسانت قبلی ست که ظاهرا به اسم تخفیف اعلام میشه! به کمک لینک زیر، قیمت های واقعی لیزر موهای زائد رو ملاحظه کنین. این قیمت ها دایم بالا و پایین نمیشن و همینی هستن که در سایت عنوان شده:

 بهترین و ارزانترین قیمت لیزر موهای زائد تهران (مرکز لیزر قلهک)

نکته: قیمت ها برای خانم ها و آقایان جداگانه در نظر گرفته شده. اپراتور لیزر آقا برای آقایان کار میکنن. 

مثالی از محل های لیزر برای آقایان:

خط ریش گونه

خط ریش گردن و پشت گردن

دست ها کامل

ران ها و ساق پاها

زیر بغل، تناسلی و شکم و غیره.

انواع پکج لیزر فول بادی در مرکز لیزر قلهک عبارتند از:

نیم تنه بالا

نیم تنه پایین

پکج کل بدن آقایان شامل دست ها، پاها، ناحیه تناسلی، زیر بغل و خط ریش هاست. قیمتها بسیار به صرفه هست.

توصیه میکنم در شروع هر فصل یا حول و حوش اعیاد مهم ملی-مذهبی تخفیف بگیرین که خیلی به نفع شماست. لیزر در روزهای جمعه هم ارزانتر براتون در میاد.

کلینیک فوق تخصصی کاشت مو موموآ: momoa.ir

کلینیک فوق تخصصی کاشت مو موموآ 

مهمترین مسئله در کاشت مو تخصص پزشک در شناخت نیازهای شما و توجه به شرایط پزشکی شماست. به علاوه، آشنایی پزشک با انواع بهترین روش های کاشت مو بر طبق نیاز شما و سازگاری متد با ساختار پوست و موی شما خیلی مهمه. 

ترجیح دادم به جای تبلیغ این پزشک و آن مرکز، نکات مهمی درباره ی شناسایی پزشک متخصص از غیرمتخصص عنوان کنم:

  1. داشتن مجوز وزارت بهداشت
  2. پزشک با متدهای موثر کاشت مو آشنا باشد (نه فقط یک متد) و مزایا و عیوب هر یک را برای شما بداند. به عنوان مثال، ممکن است روش sut برای شما بهتر از fut جواب بدهد و برعکس.
  3. مطالعه ی مقالات های تخصصی کاشت مو که البته به زبان ساده نگاشته شده اند. برای مثال، مقالات وبسایت momoa.ir
  4. توجه به این مسئله که فقط افراد سالم از نظر پزشکی با بانک موی قوی در پشت سر می توانند عمل کاشت موی بی دردسر را انجام دهند.
  5. ارایه خدمات یا پکج های آموزشی رایگان راجع به کاشت موی شما
  6. تبلیغی عمل نکردن پزشک. منظور این است که پزشک صرفا به واسطه ی تبلیغات افراد را به سوی مطب خود جلب نمیکند بلکه از جلسه اول تا آخر درصد رضایت شما و نتایج کار را پیگیری میکند و برایتان وقت میگذارد. 

بهترین مرکز تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد اصفهان

بهترین مرکز تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد الکساندرایت اصفهان

مراجعین اصفهانی خانم دکتر سعیدیان را بهتر از ما می شناسند. مرکز زیبایی و لیزر دکتر سعیدیان در اصفهان یکی از تمیزترین و دقیق ترین و باکیفیت ترین مراکز زیبایی اصفهان می باشد. شخصا باهاشون در تماس بودم و از اینکه (بر خلاف خیلی از مراکز دیگه) قبل از اجرای لیزر برای هر بیمار تست تخصصی تعیین درجه فولیکول مو رو انجام میدن خوشحال شدم. 

یکی از خصوصیات بارز این پزشک  وقت گذاشتن برای مراجعین خود است. مهربانی، تواضع و به روز بودن از نظر علمی از خصوصیات دیگر ایشان است. 

در مرکز لیزر دکتر سعیدیان، از دستگاه لیزر الکساندرایت آپوجی آمریکایی الاصل استفاده میشود. 

ویژگی های ممتاز لیزر آپوجی عبارتند از:

پرقدرترین لیزر الکساندرایت با طول موج های متنوع برای پوست های روشن تا سبزه و کمی تیره

سامانه خنک کننده عالی و درد کمتر لیزر در مقایسه با بقیه دستگاه های الکس

عدم سوختگی پوست با طول موج لیزر 

اثربخشی سریع و ایمن (بر خلاف شبه لیزرهای آی پی ال و اس اچ آر …)

بهترین مرکز پاکسازی پوست پاسداران-شریعتی

بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران: بهترین روش و دستگاه پاکسازی پوست در مرکز پوست  و مو شریعتی (ارزان، سریع و ماندگار)

 واحد پاکسازی پوست در مرکز شریعتی از سریع ترین و در عین حال کم عارضه ترین و ماندگارترین روش پاکسازی پوست استفاده میکنه:

“ترکیب فیس آپ پوست با 5 هد مخصوص دور چشم و کل صورت و بدن با مزو غیرتزریقی” برای پاکسازی پوست های درگیر لک، تیرگی، جای جوش و آکنه، خال غیر ویروسی، و موارد دیگه.

فیس آپ بهترین روش پاکسازی پوست و در واقع بهترین دستگاه پاکسازی پوست از هر گونه ناخالصی، به خصوص لک و تیرگی های صورت و کل پوست بدن هست. منظور از تیرگی های بدن تیرگی زانو، کشاله ران، قوزک پا، پشت و گردن و بقیه جاهای بدن هست. این روش برای مشکلات ملایم و متوسط خیلی عالی جواب میده. برای پوست هایی که خیلی مشکل دارن از ترکیب میکرونیدلینگ (متد جدید) و فیس آپ استفاده میشه. 

ویژگی های مهم فیس آپ:

  1. متفاوت بودن با میکرودرم ابریژن: از پودر کریستالی با عوارض سابق اصلا استفاده نمیشه.
  2. به جای پودر کریستالی، ماساژوری با هد مخصوص به خودتان به صورت دایره ای و ملایم روی پوست حرکت میکنه. 
  3. حرکت فیس آپ در عین ملایمت و عدم ایجاد حساسیت یا قرمزی و سوزش بسیار کارآمد هست و ظرف چهار پنج جلسه با فاصله یکی دو هفته ای نتایج شگفت انگیزی رو به دنبال داره.
  4. 5 هد مخصوص در فیس آپ تعبیه شده: هد مخصوص پوست حساس، هد مخصوص دور و زیر چشم، هد مخصوص جای لک و جوش، آکنه و کک و مک، هد مخصوص رفع تیرگی و هد مخصوص پوست خشک.

مرکز پاکسازی پوست شریعتی یه اجرای جالب دیگه هم داره که در نوع منحصر به فرد شده:

ترکیب فیس آپ با مزوتراپی غیر تزریقی. چون ویدئوهای فیس آپ چندگانه هستن، فکر میکنم بهتره لینک سایت تلفیزیون رو بدم تا خودتون همه ی ویدئوها رو مشاهده کنین. این سایت تخصصی مخصوص ویدئوهای سلامت و پزشکی در همه ی حیطه هاست. 

مواد مزو غیرتزریقی از آلمان وارد میشه و اصل هستن. 

لینک اطلاعات کامل بهترین مرکز پاکسازی پوست تهران (تماس، قیمت، تخفیف…)

بهترین دکتر پوست و مو در کرمان: دکتر کریمیان

بهترین کلینیک پوست و مو در کرمان

کرمانی مهمانواز عزیز، خوشحالیم که به شهر شما آمدیم و از زیبایی های تاریخی شهرتان دیدن کردیم. در کرمان، یکی از بهترین متخصصین پوست و مو دکتر کریمیان هستند. ایشان تجربه های فراوان و ارزنده ای در زمینه اجرای بهترین تکنیک های زیبایی، جوانسازی پوست و مو و لیزر دارن؛ و سال هاست که مراجعین زیادی از شهرهای مختلف کرمان نزدشان آمده و از چون و چند کار رضایت داشتن. 

خدمات لیزر موهای زائد در مرکز دکتر کریمیان با دستگاه اختصاصی سوپرانو دایود انجام میشه. 

نکته: بر اساس تجربه های پزشکان و مردم از لیزر، دایود با فن آوری آمریکایی سوپرانو جزو مناسب ترین دستگاه های لیزر برای تیپ های غالب پوستی در استان کرمان است. 

اطلاعات تماس با مطب دکتر کریمیان و لینک بروشور آموزشی لیزر موهای زائد (قبل و بعد و حین انجام جلسات) به صورت آنلاین در ذیل:

اطلاعات تماس دکتر کریمیان کرمان و بروشور نکات و مراقبت های لیزر و پوست و مو

به کمک لینک فوق می توایند قیمت های به روز رسانی شده ی لیزر موهای زائد برای آقایان و خانم ها در کرمان را مشاهده نمایید.

بهترین مرکز تخصصی پوست و مو و زیبایی و لیزر موهای زائد مشهد

بهترین کلینیک پوست و مو در مشهد: دکتر زهرا خانی متخصص و جراح پوست، مو، زیبایی و لیزر

شهر مقدس مشهد از دیرباز به حکما و طبیبان عالِم و انساندوست شهرت داشته و هنوز هم دارد. 

مطب دکتر زهرا خانی در احمد آباد واقع شده؛  دسترسی به سایر نقاط شهر از مسیر مطب بسیار راحت است. 

در مطب دکتر زهرا خانی کلیه خدمات تخصصی پوست و مو از جمله بلفاروپلاستی، مزوتراپی، تزریق ژل و بوتاکس، جراحی زیبایی و جراحی پوست، جوانسازی صورت و بدن و غیره انجام میشود. 

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر دایود الیو فن آوری سوپرانوی آمریکا انجام میشود. این لیزر بدون درد با اثربخشی فوق سریع هست و برای تیپ های پوستی غالب در مشهد یک گزینه بسیار عالی ست. 

تمامی اطلاعات لیزر دایود الیو در لینک پایین درج شده.

به کمک لینک زیر میتونین به تمامی اطلاعات پوست و مو لیزر در مطب دکتر خانی دسترسی پیدا کنین: 

اطلاعات تخفیف، قیمتها، توضیحات و تماس با مطب دکتر خانی مشهد و آدرس

بهترین مرکز پوست و مو سنندج

بهترین مرکز تخصصی پوست و مو و لیزر موهای زائد سنندج: دکتر غزال آقایی

قابل توجه مراجعین محترم لیزر مو: دستگاه لیزر الکس پیشرفته غیر تماسی لوترونیک در مطب دکتر آقایی استفاده میشود.

لینک کلیه اطلاعات پوست و مو و هر آنچه درباره مطب دکتر آقایی می خواهید بدانید:

اطلاعات و جزییات لیزر الکس لوترونیک مطب دکتر آقایی کردستان سنندج

اطلاعات تخفیف و قیمت های لیزر موهای زائد در مطب دکتر آقایی (کردستان، سنندج) به روز رسانی شده:

اطلاعات تماس و قیمت لیزر موهای زائد در مطب دکتر آقایی

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

بهترین مرکز جوانسازی پوست با هایفوتراپی در تهران

هایفوتراپی از عالی ترین گزینه های جوانسازی غیر جراحی ست. از مهمترین فواید هایفو  بالاکشیدن پوست صورت و گردن، رفع غبغب، رفع چین و چروک ها و سفت سازی پوست  است.

انرژی کنترل شده امواج مافوق صوت به صورت فرکشنال (دسته فوق باریک عمودی) بر پوست چروکیده می تابد و سبب بازسازی فیبرهای کلاژنی در لایه های زیرین می شود. 

نکته: هایفو برای آب کردن چربی شکم نیز استفاده می شود. البته نگران سوختن پوست با امواج هایفو نباشید زیرا این اتفاق نخواهد افتاد! 

هایفو از جمله روش های موثر هست و با تمدید آن در سال می توانیم رفته رفته به نتایج مطلوب جوانسازی پوست برسیم.

هایفو اگر در یک مرکز معتبر انجام شود عوارض خاصی ندارد. احساس سوزن سوزن شدن و کمی درد حین هایفوتراپی طبیعی ست و نشانه ای اثربخشی امواج مافوق صوت بر پوست است. 

دلایل ما برای معرفی یکی از بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران چیست؟

آین مرکز (برکه-شریعتی با همکاری دکتر سارا لطفی) تجربه فراوانی در زمینه اجرای هایفوتراپی داشته و دارد. قیمت ها خیلی به صرفه بوده و تمامی موارد تداخل هایفو با شرایط پزشکی بیمار در نظر گرفته می شود. همچنین، این مرکز دارای وبسایت معتبری ست که خود یک مشاور آنلاین عالی ست. هیچ سوالی از شما در سایت بی پاسخ نمانده و تیم پژوهشی و پزشکان محترم سعی کردن تمامی مطالب پوست و مو و جوانسازی و لیزر رو در این سایت ها پوشش بدن.

در مقاله زیر به تمامی پرسش های شما درباره هایفوتراپی پاسخ داده شده. فیلم زیرنویس و تصاویر هایفو رو هم مشاهده کنین:

بیست نکته مهم هایفوتراپی و پاسخ به سوالات شما

ش تماس بهترین مرکز هایفوتراپی تهران:

09027610748

اینستاگرام: berkelyzerr

2 تا از بهترین سایت های تخصصی پوست و مو و لیزر و جوانسازی: تهران اسکین و زیبان

بهترین سایت تخصصی پوست و مو و لیزر و جوانسازی: تهران اسکین و زیبان مشاوران رایگان برای شما

همه ی ما در طول عمرمان به پزشکانی مراجعه کردیم. بعضی مان فریب مراکز سودجود را خوردیم و تشویق به عمل هایی شدیم که هرگز ضروری نبوده و یا حتی برای سلامت ما خطرآفرین بودن. و اما یک سوال: 

اگر قبل از اقدام به هرگونه عمل زیبایی جراحی یا غیرجراحی و یا انتخاب یک کلینیک به خصوص، مطالب یک سایت تخصصی پربار را میخواندیم و اطلاعات کسب میکردیم، به انواع عوارض گرفتار میشدیم؟! فراموش نکنیم که شهرت یک کلینیک لزوما به معنی عالی بودنش نیست و همیشه این ما هستیم که با دانش قبلی میتوانیم بهترین ها را انتخاب کنیم.

آیا می دانید با مطالعه ی مقالات علمی و پربارِ پوست و مو و جوانسازی در سایت های تهران اسکین و زیبان می توانید بدون تکیه بر تبلیغات ما یا یا هر کلینیک دیگری، خودتان بهترین ها را تشخیص دهید. 

آیا می دانید وب سایت های تخصصی تهران اسکین و زیبان مملو از پادکست های مفید پوست و مو ست که با گوش دادن به آنها از هر گونه عوارض عمل های زیبایی در امان خواهید بود و به زیبایی مطلوب نیز دست خواهید یافت؟

کافی ست نگاهی به پرسش و پاسخ ها و نظرات مردم در این سایت ها بیاندازید تا کلی اطلاعات مفید رایگان به دست آورید. با جستجوی عبارت کلیدی مورد نظرتان، می توانید به صدها مطلب تخصی دسترسی پیدا کنید. این مطالب را کمتر جایی میتوانید بیابید.

اطمینان داشته باشید که مراکز و کلینیک های زیبایی فرصت توضیح جامع و همراه با جزییات تک تک عمل های زیبایی را ندارن. تنها با یک بروشور نمی توان به همه ی اطلاعات لازم دست یافت. اجازه دهید مثالی بزنم. بسیاری از ما لیزر موهای زائد انجام میدهیم و ممکن است پس از مدتی به عارضه برگشت موی زائد دچار شویم. شاید دارویی مصرف کرده ایم و نمیدانیم با لیزر تداخل دارد. لیست این داروها آنقدر بلند بالا و طولانیست که نمی توان در یک بروشور عنوان کرد. بارها تحقیق کردم ولی جایی مانند تهران اسکین و زیبان ندیدم که لیست کامل این داروها را یکجا درج کرده باشد. مثال، تداخل لیزردرمانی با دارو 

وب سایت معرفی بهترین کلینیک پوست و مو در تهران: تهران اسکین

وب سایت تخصصی پوست و مو و جوانسازی: زیبان

با آرزوی سلامتی برای شما و عزیزانتان

مطلب پیشنهادی ما برای زنگ تفریح: زیباترین پروانه های جهان و ایران

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

4.5 2 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

1 دیدگاه
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
سمیرا

عالی بود ممنون

پیمایش به بالا