17 ترین

بهترین گل فروشی های تهران

بهترین گل فروشی های تهران

پیوند زندگی ما با گل ها و گیاهان، چیزی نیست که بخواهیم به سادگی منکرش شویم. تقریبا در هر مراسمی که باشیم نیاز به یک دسته گل زیبا داریم! یکی از دلایل ما برای نوشتن این مقاله در وب سایت 17 ترین، این است که به دلیل بیماری کرونا و مرگ و میر خیلی از هموطنان عزیزمان نیاز به خریدن گل و عرض تسلیت خیلی زیاد شده است. به خصوص این که دیگر امکان شرکت در مراسمات را نداریم. می توانیم با ارسال یک دسته یا سبد گل، همدردی خود را ابراز کنیم. البته همیشه هم که نباید حرف عزا باشد!
خرید یک شاخه گل برای معشوق هم دسته کمی ندارد. ما دلمان بخواهید که بهترین گل ها را داشته باشیم. علاوه بر این خیلی از افراد هستند که برای خرید گلدان های آپارتمانی خود به سراغ بهترین گل فروشی های تهران می روند تا در مورد شرایط نگه داری از آن ها هم اطلاعاتی کسب کنند.
به همین خاطر است که در این مقاله به سراغ بهترین گل فروشی های تهران رفته ایم و می خواهیم نگاه نزدیک تری به آن ها بیاندازیم. با ما همراه باشید.

گل فروشی ترنج

خب خب! اگر ساکن غرب تهران و به خصوص منطقه ی پونک هستید، واقعا حیف است که یک بار هم شده سری به این گل فروشی لوکس و درجه یک نزنید. در این گل فروشی تمام خدمات گل آرایی ماشین عروس، دسته گل، سبد حنابندان و …انجام می شود. یکی از مهم ترین مزیت های این گل فروشی، این است که گل های آن ها همیشه تازه و سرحال هستند.

گل فروشی هوشنگ

کافیست عبارت بهترین گل فروشی های تهران را در گوگل سرچ کنید تا بلافاصله با نام معتبر و قدیمی گلفروشی هوشنگ مواجه شوید. این گل فروشی که از قدیمی های بسیار معتبر و خوش نام پایتخت است، تمامی خدمات گل آرایی ماشین عروس، سفره عقد و …را انجام می دهد. جالب این جاست که این گل فروشی دارای چندین ماشین مدل بالاست که اگر عروس دامادهای جوان تمایلی به اجاره آن ها داشته باشند، در اختیارشان بگذارد. خلاصه این که هر خدماتی که بخواهید در این گل فروشی پیدا می کنید.

گل فروشی خوشه

اگر در منطقه یک تهران و به خصوص الهیه زندگی می کنید، سری به گل فروشی خوشه بزنید. این گل فروشی شاید قدیمی ترین گل فروشی مدرن تهران باشد که کار خود را از سال 1358 آغاز کرده است. البته این به آن معنا نیست که استایل آن ها هم قدیمی است بلکه برعکس، در این گل فروشی می توانید جدیدترین و بهترین مدل های گل آرایی را دریافت کنید. دسته گل های بسیار زیبا و گیاهان تازه و شاداب این مجموعه ی بزرگ، آن را به بزرگترین و بهترین گل فروشی تهران تبدیل کرده است.

گل فروشی کلاسیک

اگر دنبال جایی هستین که بتوان به راحتی خرید اینترنتی گل و گلدان انجام داد، هیچ جا بهتر از گل فروشی کلاسیک تهران نیست. این گل فروشی که در خیابان پاسداران واقع شده، بهترین انتخاب برای مواقعی است که عجله دارید و نمی توانید انتخاب درستی داشته باشید. گل فروشی کلاسیک همیشه یک انتخاب مطمئن است، چرا که پرسنل آن کار خود را به خوبی بلدند. به خصوص اگر به دنبال تاج گل های ترحیم هستید، گل فروشی کلاسیک می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد.

گل فروشی زعیم

اگر بخواهیم حرف از اصالت بزنیم، واقعا باید به این گل فروشی قدیمی اشاره کنیم. جالب است بدانید که گل های گل فروشی زعیم، توسط خود مجموعه و در باغی بزرگ در ورامین کشت می شود. بنابراین همیشه می توانید نسبت به تازگی و کیفیت گل های این مجموعه اطمینان داشته باشید. علاوه بر این باید بدانید که گل فروشی زعیم فروش اینترنتی نیز دارد که خب مزیت بزرگی برای خیلی از افراد به حساب می آید. کافیست سفارش خود را در وب سایت آن ها ثبت کنید!

گل فروشی باختر

یکی از بزرگ ترین مزیت های گل فروشی باختر این است که به عنوان اولین گل فروشی زنجیره ای فعالیت دارد. در حقیقت چندین شعبه ی مختلف از گل فروشی باختر در تهران و شهرستان ها مشغول هستند و می توانند سفارشات شما را به هر نقطه از ایران و جهان( بله، درست شنیده اید) ببرند. این گل فروشی همیشه به کیفیت بالای گل های خود مشهور است و توانسته تا به حال چندین جایزه ی داخلی و خارجی در زمینه ی تولید گیاهان با کیفیت دریافت کند.

گل فروشی بهرام

گل فروشی بهرام هم از آن قدیمی های تهران است که در سال 1345 افتتاح شد. کار این مجموعه به قدری درست و خوب است که از همان سال ها تا کنون، همواره به عنوان یک گل فروشی خوب شناخته شده اند. در حقیقت این مجموعه دارای باغ بسیار بزرگی در اطراف تهران است و گل های خود را در محیطی وسیع و گلخانه ای پرورش می دهد. بنابراین می توانید از بابت کیفیت محصولات این گل فروشی اطمینان حاصل کنید.

گل فروشی پوژان

از همان سر در گل فروشی پوژان هم مشخص است که علاقه ی خاصی به گل آرایی مدرن دارند. کار آن ها به قدری خوب و درجه یک است که همواره به عنوان یکی از بهترین گل فروشی های تهران شناخته شده اند. علاوه بر این گل های ارکیده ی این گل فروشی بسیار معروف است. سبک کار آن ها بیشتر به هنر مدرن می خورد و به همین خاطر است که یک انتخاب فوق العاده برای مراسمات هنری و فرهنگی به حساب می آید. 

 

 

 

برای مطالعه بیشتر: بهترین شیرینی فروشی های تهران

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

4.5 2 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا