17 ترین

بهترین باشگاه های بدنسازی تهران

بهترین باشگاه های بدنسازی تهران

فکر می کنم همه ی ما یک دوره از زندگی مان، به هول و ولای رفتن به باشگاه افتاده ایم و به همین خاطر است که باشگاه ها همیشه رونق دارند! تهران باشگاه های بزرگ و خوب زیادی دارد که تمام امکانات و تجهیزات ورزشی را می توانید در آن ها پیدا کنید. از باشگاه های گلف و اسب سواری گرفته تا باشگاه های بدنسازی و ایروبیک!
در این مقاله از 17 ترین می خواهیم به سراغ بهترین باشگاه های بدنسازی تهران برویم و ببینیم که هرکدام از آن ها چه امکاناتی دارند و بر این اساس، امتیازی به آن ها بدهیم! اگر شما هم به دنبال یک باشگاه بدنسازی خوب و حرفه ای در تهران هستید، با ما همراه باشید!

مجموعه ورزشی اکسیژن


اگر از آن قشر باشگاه بروی حرفه ای هستید، حتما نام باشگاه ورزشی اکسیژن را شنیده اید. این باشگاه که در 5 شعبه در سطح تهران دارد، یکی از بهترین و معتبرترین باشگاه های ورزشی تهران است. اعتبار آن ها فقط به سالن بدنسازی آن ها نیست. بلکه مربیان حرفه ای هم دارد که می توانند برایتان برنامه غذایی تدوین کنند. هم چنین می توان به سالن های گلف، فروشگاه های مختلف و البته سالن مخصوص کودکان آن اشاره کرد.
خلاصه این که از هر لحاظ باشگاه اکسیژن بهترین به حساب می آید. البته طبیعتاً برای رفتن به این مجموعه باید پول خوبی در جیبتان باشد.
امتیاز ما به مجموعه ورزشی اکسیژن: 9 از 10

مجموعه ورزشی تکنیک برتر

اگر ساکن محله های گیشا یا صادقیه هستید می توانید به یکی از شعب باشگاه ورزشی تکنیک برتر سر بزنید. این باشگاه کاملاً حرفه ای، تمام امکاناتی که یک ورزشکار حرفه ای نیاز دارد را در اختیارش قرار می دهد. سالن های مختلف بدنسازی، سالن ورزش های سریع مانند ایروبیک و پیلاتس، حمام های مخصوص و مجهز، سالن غذاخوری و ….می تواند تجربه فوق العاده از رفتن به مجموعه ورزشی تکنیک برتر برایتان رقم بزند.
امتیاز ما به مجموعه ورزشی تکنیک برتر: 8.5 از 10

باشگاه ورزشی سالک

خب از گیشا، می آییم به سمت خیابان ولیعصر و باشگاهای که هم برای خانم ها و هم آقایان امکانات فوق العاده ای دارد. باشگاه ورزشی سالک به خاطر مربیان حرفه ای خود در زمینه ی پیلاتس و تای چی شناخته می شود. امکانات فوق العاده و تجهیزات آخرین مدل باعث شده که خیلی از افراد این باشگاه را نیز در میان بهترین باشگاه های بدنسازی تهران قرار دهند. فضای شیک و تمیزی آن جا را نیز نباید در نظر نگیریم!
امتیاز ما به باشگاه ورزشی سالک: 8 از 10

مجموعه ورزشی انقلاب

همه ی ما بدون شک و تردید نام مجموعه ورزشی انقلاب را شنیده ایم. هیچ مجموعه ای در تهران به اندازه ی این مجموعه در میان مردم طرفدار ندارد. شاید از خودتان بپرسید که دلیل این همه محبوبیت چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مجموعه ی ورزشی انقلاب، تقریبا هرچه که دلتان بخواهد را در اختیارتان قرار می دهد. از زمین فوتبال گرفته تا زمین های مخصوص تنیس و اسکواش! استخر های فوق العاده تمیز و حرفه ای و سالن های بدنسازی درجه یک! خلاصه این که هرچه بخواهید می توانید در این مجموعه پیدا کنید.
البته چند نکته را باید در نظر داشته باشید: این مجموعه دارای سانس های بانوان و آقایان است. بنابراین اول باید مطمئن شوید که در سانس درستی به این مجموعه مراجعه می کنید. دوم این که هزینه های رفتن به باشگاه انقلاب چندان پایین نیست. بنابراین قبل از هر چیزی مطمئن شوید که پول خوبی در جیبتان دارید.
امتیاز ما به مجموعه ورزشی انقلاب: 9 از 10

باشگاه ورزشی اسپین کلاب

شاید خیلی ها تصور کنند که باشگاه های معروف و معتبر تهران را فقط می توان در محله های بالاشهر پیدا کرد. اما واقعیت این جاست که یکی از بهترین باشگاه های بدنسازی تهران را می توان در خیابان خیام پیدا کرد. باشگاه ورزشی اسپین کلاب که مختص آقایان است، برنامه های آموزشی متنوعی هم دارد. این باشگاه در زمینه ی ژیمناستیک کودکان بسیار حرفه ای عمل می کند. بنابراین اگر به دنبال جایی هستید که بهترین آموزش ها را به کودک و نوجوان شما بدهد، رفتن به باشگاه اسپین کلاب ایده ی خیلی خوبی خواهد بود.
هم چنین سالن بدنسازی این باشگاه هم بسیار مجهز است. تعداد وسایل بالاست و هرگز در صف استفاده از تردمیل یا دستگاه های دیگر نخواهید ماند.
امتیاز ما به باشگاه ورزشی اسپین کلاب: 8 از 10

مجموعه ورزشی صبا

از همان نمای مجموعه ورزشی صبا هم مشخص است که احتمالا تجهیزات بدنسازی خیلی خوبی دارند. این باشگاه که دارای رشته های بدنسازی، پیلاتس، شنا و …است در محله سعادت آباد واقع شده است. مربیان حرفه ای در کنار دستگاه های مدرن باعث شده تا خیلی از افراد به این باشگاه مراجعه کنند.
امتیاز به ما به باشگاه ورزشی صبا: 8 از 10

 

در نهایت باید از شما درخواستی داشته باشیم: اگر شما هم صاحب یک باشگاه هستید یا این که به باشگاهی می روید که کارشان خوب است، با ما در میان بگذارید تا جایی برای آن باشگاه در لیست خودمان درست کنیم!

 

 

این مقاله را هم بخوانید: بهترین استخرهای تهران

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

0 0 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا