17 ترین

بهترین و معروف ترین طراحان داخلی ایران

بهترین و معروف ترین طراحان داخلی ایران

یک کارشناس حرفه ای در زمینه طراحی داخلی، سبک شما را با سلیقه خود تلفیق می کند و قادر به انتخاب یک طرح کاربردی است که برای شما بسیار مطلوب واقع شود. شرکت های طراحی داخلی می توانند به همان اندازه که مشتری تمایل داشته باشد به کار ورود پیدا کنند. بسیاری از مشتریان – به ویژه افرادی که در حال بازسازی هستند – یک دکوراتور داخلی را استخدام می کنند چرا که می دانند طراحان داخلی بر این موضوع به خوبی واقف هستند که خانه قرار است چگونه به نظر برسند و از چه اسباب و وسایلی باید استفاده کنند. اغلب مشتری ها اصرار دارند که طراحان داخلی از محصولاتی که قبلاً در خانه موجود هستند استفاده کنند. در غیر این صورت لازم است که یک طراح، کارش را از ابتدا شروع کند – به خصوص اگر این خانه تازه خریداری شده یا تازه ساخته شده باشد. برای یک شرکت طراحی داخلی لازم است آنچه مشتری دقیقاً نیاز دارد را به خوبی درک کند که شامل سازماندهی اتاق ها، انتخاب کفپوش ها و رنگ دیوارها و پیدا کردن مبلمان مناسب برای تکمیل آن است. بعضی اوقات این بدان معنی است که وی مجبور است از کمک سایر طراحان داخلی نیز استفاده کند تا بتواند در ایجاد ظاهری مناسب به نوسازی منزل شما کمک کند. در این مطلب از 17ترین به برخی از شناخته شده ترین متخصصان و بهترین طراحان داخلی ایران و اشاره شده است. پس چنانچه به دنبال آن هستید که منزل خود را به زیباترین سبک ممکن با شیک ترین وسایل دکوراتیو طراحی کنید، از کمک طراحان داخلی زیر بهره بگیرید.

پیش از انتخاب طراح داخلی

اما قبل از هر چیز ابتدا باید در مورد طراح داخلی منتخب خود یا دکوراسیون منزل تان به دقت تحقیق کنید. از خود بپرسید که می خواهید فضای تان به چه شکلی تبدیل شود و از چه وسایلی استفاده خواهد شد. مشخص کنید تا چه حد به کمک یک طراح نیاز دارید، چه چیزهای لازمی را باید داشته باشید و بودجه تان چقدر است. شرکت های خدماتی طراحی داخلی می توانند به سرعت کار را پیش ببرند، بنابراین از همان ابتدا با یک شرکت طراحی بالقوه یا یکی از طراحان داخلی زبده همراه شوید. همچنین دکوراسیون داخلی ای را انتخاب کنید که متناسب با سبک و سلیقه شما باشد. نمونه کار شرکت های مختلف طراحی داخلی را ببینید و تصمیم بگیرید که آیا در خانه هایی به سبک طراحی آنها می توانید زندگی کنید یا خیر. فقط به این دلیل که چیزی را دوست دارید به این معنی نیست که می توانید در آن زندگی کنید. تفاوت بزرگی بین این دو وجود دارد!

سؤالاتی که باید حین ملاقات با بهترین طراحان داخلی بپرسید

  • آیا می توانید به من مشتری قبلی تان را معرفی کنید؟ (مشورت با مشتری ای که قبلاً با طراح موردنظر کار کرده است می تواند بسیار موثر و کمک کننده باشد.)
  • آیا می توانم نمونه کارهای طراحی داخلی شما را ببینم؟
  • چه موقع نوسازی خانه تکمیل می شود؟
  • روش پرداخت هزینه ها و دستمزد تان به چه صورت است؟

برای یافتن یک دیزاینر داخلی یا یک دکوراتور منزل می توانید از مرجع معتبر و شناخته شده Houzz نیز استفاده کنید.

و اما 10 تا از بهترین طراحان داخلی ایران

1. کامی راستین

کامی راستین، یکی از طراحان داخلی برجسته، خدمات حرفه ای طراحی داخلی را هم برای مشتریان مسکونی و هم برای مشتریان تجاری ارائه می دهد. طراحی داخلی این دیزاینر مبتنی بر توازن نیازها و خواسته های مشتری با رویکرد مدرنیته در فضا، سبک، شکل، رنگ، نور و عملکرد است. ذوق و سلیقه آقای راستین به طراحی و ارتباط بصری با مشتری، به یک فلسفه اساسی در فضا سازی تبدیل شده است.

برخی از خدمات ارائه شده از سوی کامی راستین عبارتند از:

رندر سه بعدی، طراحی حمام، طراحی کمد، مشاوره درباره رنگ، قفسه های کتاب سفارشی، کابینت های سفارشی، مبلمان سفارشی، کابینت های آشپزخانه سفارشی، شلف های سفارشی، نقشه ساختمان، تزئینات مناسبتی، نقشه خانه، طراحی اتاق خواب کودک، طراحی روشنایی، و طراحی و بازسازی آشپزخانه.

2. رودیس

رودیس یک شرکت طراحی داخلی مسکونی و تجاری است. این شرکت در زمینه حل مسئله و ایجاد فضا به سبکی زیبایی و فوق العاده تخصص دارد. رودیس به منظور طراحی داخلی از دو رویکرد متفاوت کلاسیک و مدرن استفاده می کند و معتقد است که محدودیت های بودجه گاهی می تواند بهترین و مبتکرانه ترین فضاها را ایجاد کند. این شرکت متعهد است که صفر تا صد طراحی داخلی را انجام می دهد و به مشتری در این زمینه یاری می رساند.

خدمات ارائه شده از سوی شرکت رودیس عبارتند از:

انتخاب هنری، طراحی زیرساخت ها، طراحی اتاق خواب، مشاوره رنگ، وسایل حمام سفارشی، مبلمان سفارشی، کابینت آشپزخانه سفارشی، فرش های سفارشی، طراحی اتاق ناهار خوری، طراحی ورودی، دیزاین فنگ شویی، انتخاب مبلمان مناسب، فضای سبز، طراحی اتاق کار در خانه، طراحی داخلی، عکاسی طراحی داخلی، طراحی و بازسازی آشپزخانه، طراحی اتاق لباسشویی، طراحی اتاق نشیمن، طراحی اتاق بازی و مدیریت پروژه.

3. دکوراسیون دیزاینی

شرکت دیزاینی با تلفیق هنر، تجربه و علم به شما در طراحی داخلی منزل یا محل کارتان کمک می کند. این شرکت مدعی است طراحی منحصر به فرد خود را با ضمانت و بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهد داد.

برخی از خدمات قابل ارائه از سوی این گروه طراحان داخلی عبارتند از:

  • طراحی و اجرای فضاهای مسکونی آپارتمانى، مشاعات و ویلایی
  • طراحی و اجرای فضاهای اداری و تجاری و فروشگاهی
  • طراحی و اجرای فضاهای درمانی و زیبایی
  • طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی
  • طراحی و اجرای محوطه و فضای سبز
  • طراحی و اجرای تخصصی انواع سیستم های آشپزخانه، انواع کمد و کلوزت، انواع سرویس های بهداشتی و حمام، انواع سقف، کف، دیوار، نورپردازی و هر آنچه که مربوط به فضای داخلی می باشد و نیاز شما را برآورده می کند.

4. دکودید

طراحان داخلی دکودید با تشخیص ملزومات فضا و انتخاب آیتم های دکوراتیو مناسب مانند رنگ، روشنایی و متریال، فضاهای داخلی شما را کاربردی تر، ایمن و زیبا می کنند. طراحان داخلی دکودید به طور مستقیم با معماران، مهندسان سازه، مهندسان مکانیک و سازندگان همکاری دارند تا بتوانند چگونگی کاربردی تر شدن، ظاهر و فرنیش فضای داخلی را بررسی کنند.

خدمات ارائه شده از سوی این گروه عبارتند از:

طراحی داخلی تجاری و خانگی و مسکونی، طراحی فضاهای بازرگانی مانند بانک، مرکز نمایشگاه، دفتر، پاپ آپ، خرده فروشی، مرکز خرید، نمایشگاه و سوپر مارکت و…، طراحی فضاهای مسکونی مانند خانه، آپارتمان، انبار، مسکن چند واحدی، منزل شخصی، خانه دانشجویی و …

5. دفتر طراحی سکویا

سکویا دیزاین به سرپرستی یاشا کتانی اداره می شود. وی در زمینه رندر سه بعدی، طراحی حمام، طراحی اتاق خواب، طراحی کمد، مشاوره رنگ، مبلمان سفارشی، کابینت آشپزخانه سفارشی، طراحی اتاق ناهار خوری، انتخاب مبلمان، طراحی منزل، طراحی آشپزخانه، طراحی روشنایی، طراحی اتاق بازی، مدیریت پروژه، نقشه فضا، طراحی اتاق آفتاب و همچنین ساخت و ساز فعالیت پر رنگی دارد.

6. استودیو لاوه

استودیو لاوه یک شرکت طراحی داخلی است که در تهران مستقر است. این شرکت در سال 1394 توسط امیرحسین فیض و پریناز تقی بیک تاسیس شده است. استودیو لاوه بر معماری داخلی، طراحی مبلمان، هنر، طراحی یا انتخاب اشیای دکوراتیو با حساسیت هنری و با رویکرد مشتری محور بر اساس همکاری، صداقت و جزئیات خاص متمرکز شده است.

خدمات ارائه شده از سوی گروه لاوه عبارتند از:

رندر سه بعدی، طراحی حمام، طراحی اتاق خواب، طراحی کمد، قفسه های کتاب سفارشی، مبلمان سفارشی، بار خانگی سفارشی، کابینت آشپزخانه سفارشی، جایگاه آذوقه (پنتری) سفارشی، شلف های سفارشی، کمد های سفارشی، طراحی اتاق خواب، اتاق غذاخوری، نقشه ساختمان، انتخاب مبلمان، دکوراسیون مناسبت ها، طراحی اتاق کار در خانه، طراحی داخلی، عکاسی داخلی، طراحی اتاق خواب کودکان، طراحی و بازسازی آشپزخانه، طراحی روشنایی، طراحی اتاق نشیمن، طراحی اتاق بازی، طراحی اتاق خواب و …

7. گروه لاله

گروه لاله به تکیه بر توانایی و دانش خود در طراحی، اجرا و تزیین به شما در امر طراحی داخلی کمک می کند. این شرکت با بزرگترین برند های بین المللی و تیم های طراحی حرفه ای در سراسر جهان همکاری دارد. هم اکنون شعب گروه لاله در لس آنجلس (ایالات متحده آمریکا) لندن (انگلستان) تهران (ایران) مستقر هستند.

برخی از خدمات ارائه شده گروه لاله عبارتند از:

انتخاب هنری، طراحی زیرساخت ها، طراحی اتاق خواب، مشاوره رنگ، وسایل حمام سفارشی، مبلمان سفارشی، کابینت آشپزخانه سفارشی، فرش های سفارشی، طراحی اتاق ناهار خوری، طراحی ورودی، دیزاین فنگ شویی، انتخاب مبلمان مناسب، فضای سبز، طراحی اتاق کار در خانه، طراحی داخلی، عکاسی طراحی داخلی، طراحی و بازسازی آشپزخانه، طراحی اتاق لباسشویی، طراحی اتاق نشیمن، طراحی اتاق کار در خانه، طراحی داخلی، عکاسی داخلی، طراحی اتاق خواب کودکان، طراحی و بازسازی آشپزخانه، طراحی روشنایی، طراحی اتاق نشیمن، طراحی اتاق بازی و مدیریت پروژه.

8. متین الهامی، طراح داخلی و هنرمند سه بعدی

آقای متین الهامی در زمینه رندر سه بعدی، طراحی زیرزمین، طراحی حمام، طراحی اتاق خواب، طراحی کمد، مشاوره رنگ، نقشه ساختمان، انتخاب مبلمان، طراحی و ساخت مهمانخانه، طراحی دفتر کار در منزل، طراحی سینمای خانگی، طراحی داخلی، طراحی اتاق خواب کودکان، طراحی اتاق لباسشویی، طراحی روشنایی، طراحی اتاق نشیمن، طراحی مهد کودک، طراحی اتاق بازی، نقشه فضا، طراحی و ساخت اتاق خواب، طراحی جهانی، طراحی دفاتر و فضاهای پزشکی می توانند به شما کمک کنند.

9. الگاسه

الگاسه نامی آشنا در زمینه طراحی، تولید و پیاده سازی مدل مبتنی بر آشپزخانه است. گروه الگاسه، خدمات خود را در هر مدل و با هر سطح قیمی ارائه می دهد. این شرکت متعهد است که پروژه را در زمان مندرج در قرارداد تحویل دهد و همچنین تضمین می کند تمامی متریال به کار رفته دارای ضمانت اصالت هستند.

خدمات ارائه شده از سوی این تولید کننده کابینت و سیستم های آشپزخانه عبارتند از:

رندر سه بعدی، مشاوره رنگ، کابینت آشپزخانه سفارشی، قفسه بندی اختصاصی، طراحی آشپزخانه و آشپزخانه و …

10. آتلیه طراحی و معماری داخلی عماد جلالی

آتلیه طراحی و معماری داخلی عماد جلالی با هدف ارائه خدمات حرفه ای یکی از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی، چیدمان و اجرا بر مبنای علم روانشناسی و فنگ شویی است که با توجه به نیازهای روز افزون در این مقوله از سال 1387 مشغول به کار است و در پروژه های مسکونی، اداری، تجاری و… در شهرهای مختلف ایران فعالیت می کند.

خدمات ارائه شده از سوی این گروه عبارتند از:

آتلیه طراحی و معماری داخلی عماد جلالی، فعال در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های معماری و دکوراسیون داخلی و بازسازی و نوسازی با کادری حرفه ای متشکل از مهندسین معماری، سازه و تاسیسات، هنر دکوراسیون داخلی و خارجی را با علم روانشناسی، جامعه شناسی و فنگ شویی در هم آمیخته است و با شناخت دقیق رنگ ها و فرم ها و در نظر گرفتن نیازهای شما از هر فضا در تلاش است بهترین طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی را در زمینه های دکوراسیون منزل، دکوراسیون مغازه، دکوراسیون دفتر کار، دکوراسیون مراکز تجاری، دکوراسیون اداری، دکوراسیون فرهنگی دکوراسیون رستوران و فست فود و طراحی نما، بازسازی ساختمان، نوسازی، طراحی و اجرای انواع سقف کاذب، نورپردازی و … به مشتریان ارائه دهد.

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

4.1 11 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

4 نظرات
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
محمود

سلام روز بخیر چطوری میتونیم با این طراحا مستقیم صحبت کنیم. راهنمایی اگر بکنید ممنون میشم

هانیه

سلام
نحوه ارتباط با طراحانی که معرفی کردین چطوریه؟

پونه هاشمی

سلام وقتتون بخیر
شما ادرس وشماره تماس شرکتها را نذاشتید امکان برقراری بسیار مشکل هست
لطفا رانمایی میفرمایید از چه طریقی امکان دستیابی به شماره تماس شرکتهای طراحی داخلی هست ممنونتون میشم.

طیبه آقابابائی

سلام وقتی یک کار گروهی بشه قطعا اون کار خوب از کار در می‌آید. من نظرم اين که چند فکر بهتر از یک فکرها هست. عالی بود

پیمایش به بالا