17 ترین

بهترین تعمیرگاه خودرو در تهران

بهترین تعمیرگاه خودرو در تهران

هیچ چیز بدتر از این نیست که ماشین آدم خراب بشه و ندونه که برای تعمیرش اونو کجا ببره! متاسفانه در حال حاضر تعمیرگاه های تقلبی و بی کیفیت به قدری زیاد شدن که اعتماد کردن به یک مکانیک کار سختی شده! اما خب مثل همیشه نباید نگران باشین چرا که محققین و گالیورهای وب سایت 17 ترین، این بار به سراغ لیست بهترین تعمیرگاه خودرو در تهران رفتن و تصمیم دارن تا بهترین جاهاها رو برای تعمیر خودرو به شما معرفی کنن. با ما همراه باشید که قراره کلی نکات مثبت و خوب در مورد بهترین تعمیرگاه ها به شما بگیم

تعمیرگاه تخصصی حمید

اگر ساکن شرق تهران هستین احتمالاً هیچ تعمیرگاهی به خوبی تعمیرگاه تخصصی حمید واسه شما پیدا نمیشه! این تعمیرگاه که توی خیابون مجیدیه شمالی واقع شده، تمام خدمات تعمیر خودرو( تعویض باتری، تعمیر موتور، جلو بندی و….) رو واستون انجام میده!

تعمیرگاه تخصصی مرادی

خب حالا از شرق تهران بیایم سمت غرب و به سراغ این تعمیرگاه تخصصی بریم که حسابی میون غرب نشینان پایتخت معروف و محبوبه! یه خوبی بزرگ هم که داره اینه که اگر باهاشون تماس بگیری، مشاوره رایگان در مورد مشکل خودرو به شما میدن! اینجوری اگر یه روزی وسط جاده گیر کردی، می تونی به راحتی ازشون راهنمایی بخوای!

تعمیرگاه تخصصی آزادی

اگر احتمالا صاحب یه دونه از رخش های ایرانی( پراید) هستین، می تونین برای تعمیراتش به این تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید! این تعمیرگاه تقریبا تمام خدمات تعمیرات ماشین( از جلوبندی گرفته تا تعویض باتری خودرو و…) رو پوشش میده! به نسبت تعمیرگاه تر و تمیزی هم هست و حسابی به ماشینتون خواهند رسید!

تعمیرگاه بیمارستان خودرو

خب اگر به دنبال جایی هستین که حسابی خودروی شما رو ویزیت کنن و کارشون هم درجه یک باشه، توصیه می کنیم سری به بیمارستان خودرو بزنید. این مرکز به طور تخصصی خدمات گیبرکس انواع خودروهای داخلی و خارجی رو انجام میده! تا یادمون نرفته باید بگیم که بیمارستان خودرو در محله ی ستارخان واقع شده!

تعمیرگاه تخصصی سلیمی

اگر ساکن محله های جنوب تهران هستین، هیچ تعمیرگاهی بهتر از تعمیرگاه سلیمی نیست! توی این تعمیرگاه تقریبا می تونین تمام خدمات ممکن رو دریافت کنین. از دیگر مزایای این تعمیرگاه اینه که اگر قطعه ای از خودروی شما نیاز به تعویض داشت، با تعویض اون قطعه، بهتون ضمانت هم میدن که اگر در مدت مشخصی هرگونه عیب و ایرادی پیدا کرد، بتونین عوضش کنین! دوستان عزیزی که خودرو دارن به خوبی می دونن که این مزیت چقدر بزرگه!

تعمیرگاه ونوس

شاید براتون خیلی عجیب باشه که یک تعمیرگاه به دست یه خانم اداره باشه! اما تعمیرگاه ونوس یکی از اون تعمیرگاهایی هستش که هم کارش درسته هم این که خیلی اصولی برخورد می کنن! خانم مریم چراغی که تعمیرگاه ونوس رو جنب متروی شریف تهران افتتاح کرده یکی از مصداق های بارز این ضرب المثله که هرکسی هرکاری که دلش بخواد رو می تونه انجام بده!

تعمیرگاه تخصصی رضا

خب بازم برگردیم به شرق تهران و تعمیرگاه تخصصی رضا! توی این تعمیرگاه به طور فوق تخصصی می تونن ماشین های خارجی و لوکس رو تعمیر کنن و خدمات تعویض باتریشون هم حرف نداره! اگر می خواین سری به اینجا بزنین، باید اول برین میدون سبلان!

تعمیرگاه تخصصی آرمینیان

این یکی تعمیرگاه که خیلی هم قدیمی و درجه یکه توسط یکی از ارمنی های عزیز پایتخت به نام سرژیک قدیمیان اداره میشه و توی خیابون استاد حسن بنا واقع شده! از حرفه ای بودن کارشون که بگذریم، باید بگیم که خدماتشون توی تنظیم آمپر مکانیکی واقعا درسته!

تعمیرگاه مدرن لمس جادویی

کار اساسی و مهم این تعمیرگاه اینه که واقعا دستان جادویی داره و بدون این که ردی از خودش به جای بزاره می تونه صافکاری رو انجام بده! این یکی تعمیرگاه که توی غرب تهران واقع شده، حسابی مشهوره به این که می تونه بدون این که خودرو نیاز به رنگ داشته باشه، اون رو صاف کاری کنه!

تعمیرگاه تخصصی ماهر

از میون باقی برو بچه های تعمیرکار، این تعمیرگاه هم کارشون توی درست کردن و تعمیر هیدرولیک فرمون عالیه! این تعمیرگاه که توی خیابون مدنی واقع شده، هم پرسنل خیلی خوش برخوردی داره و هم این که کاربلد و حرفه ای محسوب میشن!

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا