17 ترین

مهمترین ویژگی زنان موفق برای موفقیت مالی

مهمترین عادات زنان موفق برای موفقیت مالی

آیا به دنبال این هستید که استرس مالی خود را به حداقل برسانید؟ پس این مطلب را مطالعه کنید. قبلا در مورد عادت های زنانی صحبت کردیم که همیشه جذاب هستند اما امروز قصد داریم به مواردی که در رسیدن به موفقیت مالی کمک این زنان می کند بپردازیم.

این مهم نیست که در حال حاضر از نظر مالی موفق هستید یا به تازگی کار خود را شروع کرده اید، این 11 عادت مالی زنان موفق که در ادامه خواهید خواند، قطعاً به شما یادآوری می کند که در کدام زمینه های کلیدی تمرکز بیشتری داشته باشید و چگونه بهتر باید مدیریت امور مالی کنید. پس خانم های عزیز، این شما و این مهمترین عادات برای رسیدن به موفقیت مالی …

1. یک زن موفق دقیقاً می داند درآمدش چقدر است

این بسیار ضروری است که دقیقاً بدانید که پول شما از کجا می آید و صرف چه چیزی می شود. همان طور که همه زنان موفق می دانند که این پول از کجا می آید و به کجا می رود تا امور مالی خود را به طور مرتب مدیریت کنند.

2. یک زن موفق به دخل و خرجش واقف است و اولویت بندی می کند

همه زنان موفق پیش از این که دست به خرید های غیر ضروری بزنند، ابتدا مهمترین پرداختی ها و مخارج شان را در نظر می گیرند. اولین قدم تعیین این است که کدام مخارج بیشترین هزینه را برای شما دارند و مهمتر هستند تا هرچه سریع تر آنها را رفع و رجوع کنید.

3. یک زن موفق زیر بار بدهی نیست

یک زن موفق هرگز با قرض و بدهی امورات زندگی را نمی گذراند. او بیشتر از نیاز خود خرید نمی کند و مطمئناً اگر بودجه کمتری داشته باشد، به سبک شامپاینی (زندگی خوش گذرانی، لاکچری و پر زرق و برق و گران قیمت) زندگی نمی کند. او دقیقاً می داند بضاعت چه چیزهایی را دارد و با همان نیازها می تواند زندگی کند.

4. یک زن موفق متناسب بودجه بندی می کند

بودجه هایی که واقع بینانه هستند و هزینه های شناخته شده را به خود اختصاص می دهند، چیزی است که همه زنان موفق در چنته دارند.

چه یک دفترچه امور مالی برای کل سال باشد یا به سادگی چسباندن استیکر نوت های رنگی بر روی یخچال، زنان موفق به ندرت از اهداف مالی ای که برای خودشان تعیین کرده اند منحرف می شوند. یادداشت نیازها و مخارج و بودجه بندی درآمد برای رفع نیاز ها به ماندن در مسیر موفقیت مالی کمک می کند.

5. یک زن موفق زیرک و داناست، نه خسیس و مقتصد

خانم های موفق به ندرت هزینه کامل پرداخت می کنند! هنگامی که محصولات مورد استفاده و مورد علاقه یک زن موفق به بازار عرضه می شود، او آنها را به صورت عمده خریداری می کند تا در درازمدت پول بیشتری را پس انداز کند. هنگامی که او قصد خرید کالایی را دارد، به عرضه کننده های مختلف سر می زند تا بهترین قیمت را با بالاترین کیفیت انتخاب کند.

6. یک زن موفق به خودش پاداش می دهد

زمانی که او به اهداف مالی دست پیدا می کند و طریقه بودجه بندی اش وی را قادر به پس انداز پول بیشتر می کند، زمان پاداش است. او به خوبی می داند که در وهله اول، پاداش دادن به خود چقدر در مسیر موفقیت مالی اهمیت دارد. حتی اگر به اندازه هزینه یک مانیکور یا یک ناهار سالم کوچک باشد.

7. یک زن موفق هرگز بدون فکر و از روی هوس خرید نمی کند

فقط به این دلیل که او قادر به خرید جدیدترین گوشی آیفون و هر روز مهمان کردن خود به قهوه در کافی شاپ است، لزوماً به این معنا نیست که باید پول خود را صرف اینها کند. یک زن موفق در مورد برنامه مالی و تمام خرید های خود زیرکانه عمل می کند و می داند حتی اگر بضاعت هزینه آن را هم داشته باشد، لزوما نباید آن را بخرد.

8. یک زن موفق برای موفقیت مالی خود یک برنامه پشتیبان دارد

یک زن موفق می داند که برای رسیدن به موفقیت مالی به یک برنامه پشتیبان، مانند حساب پس انداز نیاز دارد. او درک می کند که گاهی اوقات هزینه های غیرقابل پیش بینی ای سر راهش قرار می گیرد که به راحتی می توانند برای مدت زمانی تمام درآمد او را به خود اختصاص دهند. در چنین مواردی، او به احتمال زیاد 10٪ از درآمد خود را تحت عنوان “محض احتیاط” کنار می گذارد و پس انداز می کند.

9. یک زن موفق برای بازنشستگی خود سرمایه گذاری می کند

اکثر زنان موفق از سنین پایین اقدام به مشارکت در صندوق های بازنشستگی می کنند. در خصوص بازنشستگی باید بگوییم هر چه زودتر اقدام کنید، بهتر است. و زنان موفق هم به خوبی می دانند شروع آن از سنین جوانی بسیار مهم است.

10. یک زن موفق ارزش خود را می داند و برای درخواست افزایش حقوق جسور است

یک زن موفق بر ارزش و توانایی های خود به خوبی واقف است و هیچ واهمه ای از ارائه درآمد پیشنهادی خود ندارد. او تمام مسائل را بیان می کند و مذاکره در مورد افزایش حقوق را حق مسلم خود می داند، درآمدی که شایسته او است.

11. یک زن موفق می داند که خوشبختی اش در گرو پول نیست

داشتن پول و منابع مالی، روشی پایدار و بسیار سالم برای گذران زندگی است. اما خوشبختی شما نباید به میزان درآمد تان متکی باشد. همه زنان موفق این را به خوبی می دانند و به واسطه چیزهای دیگری احساس خوشبختی می کنند که آنها را شاد می کند، مانند رفتن به سفر یا داشتن یک دوست خوب.

شما نیز سعی کنید این طرز فکر را ذهن تان پرورش دهید.

این که اکنون تصمیم به پس انداز برای بازنشستگی گرفته اید و یا می خواهید از برنامه های بودجه بندی قابل چاپ استفاده کنید، در هر صورت به شما تبریک می گوییم. شما یک زن موفق هستید که قدم به سمت موفقیت مالی برداشته اید. تفاوتی ندارد چه برنامه ای در سر دارید، مهم این است که ترفند های مناسب برای به دست آوردن نتیجه مورد نظر خود را به کار بگیرید و برای آینده خود، راه صرفه جویی را پیش بگیرید که واقعاً ارزش آن را دارد.

برگرفته از : everythingabode

4.5 2 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا