17 ترین

معروف ترین شخصیت های جهان از ابتدای تاریخ تاکنون

معروف ترین شخصیت های جهان از ابتدای تاریخ تاکنون

ما در این مطلب به 17 تا از مشهور ترین، شناخته شده ترین، محبوب ترین و معروف ترین شخصیت های جهان اشاره کرده ایم که شاید کمتر کسی نام و آوازه آنها را نشنیده باشد. تمامی اطلاعات موجود در این مطلب بر اساس رتبه بندی های گوگل تعیین و به ترتیب میزان محبوبیت شان از 1 تا 17 طبقه بندی شده اند.

این شما و این معروف ترین شخصیت های جهان …

1. عیسی مسیح

عیسی مسیح در بیت لحم فلسطین و از مریم مقدس متولد شد. همانطور که در کتاب مقدس آمده “او با فرزند روح القدس یافت شد” (متی 1: 18). او هم بشر بود و هم خدا (یوحنا 20: 28). بر اساس کتاب مقدس او به تنهایی خداست (تثنیه 6: 4).

بر اساس کتاب مقدس مسیحیان، هدف عیسی در زمین رستگاری و نجات بود. در حالی که روی زمین بود، بیمار را شفا داد، مرده را زنده کرد، گناهان را بخشید، بر روی صلیب برای دنیا درگذشت و راهی را برای نجات به انسان ها داد.

او به همراه فرستادگان خود به اورشلیم رفت تا برای آخرین بار عید پسح (عید آزادی و بهار) را جشن بگیرد و در همان جا بود که به وی خیانت شد، به سنهدرین (دادگاه یهودیان) تحویل داده شد و محکوم به اعدام شد. سپس به پونتیوس پیلاطس (حاکم یهودا) داده شد تا مصلوب شود. در حالی که او بر روی صلیب در حال مرگ بود، از پدرش تقاضا کرد تا کسانی که آرزوی این مرگ بی رحمانه را برای او داشتند ببخشد. سپس در روز سوم، او دوباره زنده شد و برخاست (رستاخیز مسیح).

عیسی درگذشت تا همه ما را از گناهان مان نجات دهد. در فرقه مسیحیت، باور این است که عیسی همچنان در نان فطیر (نمادی از بدن او) و شراب انگور (نمادی از خون او) در عشای ربانی (شام پروردگار) حضور دارد.

2. مایکل جکسون

مایکل جوزف جکسون خواننده، رقصنده و ترانه سرای آمریکایی متولد 29 آگوست 1958 در گری، ایندیانا بود و در 25 ژوئن سال 2009 درگذشت. وی در طول زندگی اش دست کم 500،000،000 دلار قابل توجه به خیریه اهدا کرد. مایکل جکسون همچنین به عنوان سلطان پاپ مشهور است (عنوانی که الیزابت تیلور به او داده است).

او صاحب پرفروش ترین آلبوم کل تاریخ موسیقی جهان، تریلر (1982) است که در ابتدای سال 2016، 30 بار جایزه پلاتین به آن تعلق گرفت. آلبوم های دیگر او بد، خطرناک و تاریخ همه جزء بهترین آلبوم های در تمام ادوار هستند و همه آنها به موقعیت شماره یک در نمودارهای ایالات متحده است رسیده اند.

جکسون اولین هنرمند سیاه پوست بود که ویدئو کلیپ وی (بیلی جین) در MTV پخش شد و با این موفقیت او یک سد نژادی در صنعت موسیقی را شکست. او با موزیک ها و ویدئو کلیپ هایش انقلابی در دنیای موسیقی پاپ ایجاد کرد. جکسون به دلیل حرکت های رقص امضادار خود (مون واک، لین، ساید واک، رقص تریلر) ، لباس معروفش (کلاه سیاه، دستکش پولکدار سفید، کت های نظامی) ، صدای آواز بی نظیرش و ترانه هایی مانند غیر معمول (Off the Wall)، تریلر، بیلی جین، بد، بزن به چاک، حسی که تو به من میدی، مرد درون آیینه، سیاه یا سفید، زمان را به خاطر بسپار، آهنگ زمین، آنها به ما اهمیتی نمی دهند، و دنیا را التیام بده شناخته می شود. همچنین بر اساس کتاب رکوردهای گینس، او یکی از پرفروش ترین هنرمندان تکنواز و بهترین سرگرم کننده در تمام دنیا است.

3. محمد پیامبر

محمد (ص) زاده حدود ۵۳ قبل از هجرت/۵۷۰ میلادی در مکه – درگذشته ۱۱ هجری قمری/۶۳۲ میلادی در مدینه، یک پیامبر عرب بود که به عنوان شخصیت محوری (بنیانگذار و آخرین پیامبر اسلام) دین ابراهیمی اسلام شناخته می شود و جزء مشهورترین و مهمترین چهره های تاریخی جهان به شمار می رود. اولین کسی که در فهرست هارت کتاب صد (رتبه ‌بندی مؤثرترین چهره‌ های تاریخ) قرار دارد، پیامبر اسلام، محمد (ص) است، گزینشی که منجر به بر انگیختن بحث و جدال بسیاری شد. مایکل هارت در این کتاب ذکر کرده که حضرت محمد در هر دو حوزه دینی و سكولار “بسیار موفق” عمل کرده است.

4. آدولف هیتلر

آدولف هیتلر (20 آوریل 1889 – 30 آوریل 1945) یک سیاستمدار آلمانی بود که از سال 1933 تا 1945 رهبر حزب نازی، صدراعظم آلمان، و فوئر آلمان نازی از 1934 تا 1945 بود. وی به عنوان دیکتاتور آلمان نازی، با حمله به لهستان در سپتامبر 1939، جنگ جهانی دوم را در اروپا آغاز کرد و یکی از چهره های اصلی هولوکاست بود.

5. آلبرت انیشتین

آلبرت انیشتین زاده ۱۴ مارس ۱۸۷۹ – درگذشته ۱۸ آوریل ۱۹۵۵، یک فیزیکدان نظری آلمانی بود که تئوری نسبیت (E=mc۲ یکی از دو ستون فیزیک مدرن) را توسعه داد. اثر وی همچنین به دلیل تأثیرگذاری بر فلسفه علم نیز مشهور است.

نکته جالب درباره آلبرت این است که دیرتر از بچه‌ های معمولی و در سه سالگی شروع به حرف زدن کرد. به دلیل پیشرفت کلامی کند او، بی ‌توجهی ‌اش به مباحث درسی مدرسه و توجهش تنها به چیزهایی که برایش جالب بودند، برخی از جمله خدمه منزل، او را کند ذهن تلقی می کردند!

انیشتین در طول زندگی خو، خودرویی نداشت و رانندگی هم نیاموخت.

6. الویس پریسلی

الویس پریسلی، معروف به “سلطان راک اند رول” نوازنده و بازیگر آمریکایی بود. او بیشتر به خاطر تک آهنگ های شماره 1 خود از جمله هتل دل شکستگان، داگ هوند، راک در زندان و مرا به نرمی دوست بدار شناخته می شود. او با فیلم مرا به نرمی دوست بدار، کار بازیگری را شروع به کار کرد و کمتر به موسیقی پرداخت.

الویس پریسلی در 16 آگوست 1977 در سن 42 سالگی بر اثر حمله قلبی ناشی از مصرف بیش از حد دارو و رژیم غذایی ناسالم درگذشت.

فهرست بهترین فیلم های تاریخ سینما

7. آبراهام لینکلن

آبراهام لینکلن، شانزدهمین رئیس جمهور ایالات متحده بود که از مارس 1861 تا زمان ترورش، در آوریل 1865 خدمت کرد. او بدین جهت مشهور است که به تاریخ برده ‌داری در آمریکا خاتمه داد و ایالات متحده آمریکا را با نظارت بر مسائل مربوط به جنگ در دوران جنگ داخلی آمریکا پابرجا نگه داشت. او پایه ‌گذار خرد ورزی، آزادی، برابری، دموکراسی و احیاگر اندیشه‌ های والای انسانی بود.

لینکلن توسط یک بازیگر تئاتر به نام جان ویلکس بوث در آمفی ‌تئاتر فورد مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در صبح روز ۱۴ آوریل ۱۸۶۵ درگذشت. یاد و گرامیداشت آبراهام لینکلن، به عنوان یکی از محبوب ترین رؤسای جمهور آمریکا، طیف و گستره وسیعی را در اقصی نقاط آمریکا داشته که تا به امروز نیز ادامه دارد.

8. دایانا، پرنسس ولز

دایانا، پرنسس ولز، همسر اول چارلز، پرنس ولز (بزرگترین فرزند و وارث مشهود ملکه الیزابت دوم) بود. او به دلیل فعالیت‌ هایش در زمینه جمع ‌آوری پول برای خیریه‌ های بین‌ المللی و همچنین به عنوان یک شخصیت برجسته و مشهور در قرن بیستم شناخته می شود.

وی در سال 1997، در سن 36 سالگی، در یک تصادف رانندگی، در حالی که در تلاش برای فرار از پاپاراتزی ها بود، جان خود را از دست داد.

9. شاهرخ خان

شاهرخ خان که همچنین به SRK معروف است، بازیگر، تهیه کننده و شخصیت تلویزیونی هندی است. وی که در رسانه ها با القابی همچون “پادشاه بالیوود” و “کینگ خان” شناخته می شود، در بیش از 80 فیلم بالیوودی ظاهر شده است و جوایز بی شماری، از جمله 14 جایزه فیلم فیر را از آن خود کرده است.

10. بودا

گوتاما بودا، سیذارتا گوتاما، شاکیامونی بودا یا به سادگی بودا، زاهد و عالم فرزانه ای بود که آموزه های بودیسم را بنیان کرد. واژه بودا یعنی بیدار شده یا به عبارت دیگر، کسی که به روشنی رسیده‌ است و واژه سیذارتا به معنی جویای کمال است.

بودا بر این عقیده استوار بود که باید در زندگی “راه میانی” را برگزید. همچنان که خود ثروت و قدرت زیاد خود به عنوان یک شاهزاده و ریاضت کشیدن و شکنجه دادن خود به واسطه محروم کردن بدن از نیازهای اساسی را رها کرد. این “راه میانی” او را در خروج از رنج و عذاب یاری نمود که بر این 8 اصل استوار است:

  • درک صحیح
  • تفکر صحیح
  • صحبت صحیح
  • فعالیت صحیح
  • امرار معاش صحیح
  • تلاش صحیح
  • اندیشه صحیح
  • تمرکز صحیح

11. دونالد ترامپ

دونالد جان ترامپ (زاده 14 ژوئن 1946) یک تاجر آمریکایی، شخصیت تلویزیونی، سیاستمدار و 45 امین رئیس جمهور ایالات متحده است. ترامپ زاده و بزرگ شده کوئین، نیویورک در سال 1968 مدرک اقتصاد را از مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا دریافت کرد. در سال 1971 وی مسئولیت شرکت خانوادگی املاک و مستغلات و ساخت و ساز با نام “الیزابت ترامپ و پسران” را به عهده گرفت، که بعداً به سازمان ترامپ تغییر نام داد. ترامپ در طول کار تجاری خود، برج های اداری، هتل ها، کازینوها و زمین های گلف بسیاری را ساخت، نوسازی و مدیریت کرد. وی از سال 1996 تا 2015 صاحب نمایش های مجلل و باشکوه Miss USA و Miss Universe بود و استفاده از نام خود را در برندینگ محصولات مختلف قرض داده است. از سال 2004 تا 2015، وی میزبان برنامه کارآموز (The Apprentice)، یک سریال تلویزیونی ریالیتی در شبکه NBC بود.

ترامپ در 8 نوامبر 2016 در انتخابات ریاست جمهوری در برابر رقیب دموکرات خود هیلاری کلینتون برنده شد و این مقام را در 20 ژانویه سال 2017 به عهده گرفت. از آنجایی که او در 70 سالگی انتخاب شد، پیرترین و ثروتمندترین و همچنین اولین کسی است بدون سابقه نظامی یا دولتی قبلی، سمت ریاست جمهوری را به عهده گرفته است. همچنین او پنجمین منتخب با کمتر از کثرت آرای ملی مردمی است. ریاست جمهوری وی بسیار دو قطبی بوده است.

12. مارتین لوتر کینگ جونیور

مارتین لوتر کینگ جونیور وزیر باپتیست آمریکایی، فعال بشردوستانه و رهبر جنبش حقوق مدنی آفریقایی-آمریکایی ها بود. وی در ۲۸ آگوست ۱۹۶۳ سخنرانی ای ترتیب داد به نام “من رویایی در سر دارم” که حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت داشت. این سخنرانی در سال ۲۰۰۴ به عنوان “اثر برجسته فرهنگی و تاریخی ماندگار” به فهرست گنجینه ملی ضبط آمریکا اضافه شد. مارتین لوتر کینگ در ۴ آوریل ۱۹۶۸ در شهر ممفیس ایالت تنسی ترور شد.

13. مهاتما گاندی

مهانداس کارامچاند گاندی، رهبر برجسته جنبش استقلال هند در هندِ تحت کنترل انگلیس بود.

14. باراک اوباما

باراک حسین اوباما دوم به عنوان 44مین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا فعالیت داشت. وی در سال 2008 پس از خدمت در مجلس سنا از سال 2005 تا 2008، بر رقیب خود جان مک کین پیروز شد و تبدیل به عنوان اولین آفریقایی-آمریکایی ریاست جمهوری ایالات متحده انتخاب شد. وی مجددا در سال 2012 با شکست میت رامنی برای این سمت انتخاب شد.

15. جورج واشنگتن

جورج واشنگتن اولین رئیس جمهور ایالات متحده، فرمانده کل ارتش قاره در طول جنگ انقلابی آمریکا و یکی از بنیانگذاران ایالات متحده بود.

16. محمد علی کلی

محمد علی کلی با نام قبلی کاسیوس مارسلوس کلی جونیور (زاده 17 ژانویه 1942 – درگذشته سوم ژوئن 2016) بوکسور حرفه ای سابق آمریکایی بود. او به طور کلی جزء بزرگترین مشت زن تاریخ ورزش شناخته می شد. او همچنین به عنوان یک فعال مدنی و چهره ای الهام بخش، جنجالی و چالش‌ برانگیز در داخل و خارج رینگ بوکس شناخته شده ‌است.

17. جان لنون

جان وینستون اونو لنون، خواننده و ترانه سرای انگلیسی بود که به عنوان یکی از بنیانگذاران گروه بیتلز، موفقیت آمیز ترین گروه تجاری در تاریخ موسیقی مردمی، به شهرت جهانی رسید. وی در 8 دسامبر 1980 در سن 40 سالگی توسط یکی از طرفداران سابقش به نام مارک دیوید چپمن کشته شد.

جالب اینجاست که در دهه شصت میلادی وقتی خبرنگاری از جان لنون پرسیده بود که مرگش را چگونه تصور می ‌کند، گفته بود: «احتمالاً یه دیوونه ترتیبم رو می ‌ده».

نظر شما چیست؟ به نظر شما چه افراد دیگری لازم است به این فهرست اضافه شوند؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

برگرفته از وبسایت: thetoptens

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

3.2 72 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

58 نظرات
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
یک عدد عشق

اسم من در آینده ای نزدیک

Mohamad

مطلب طنز

H_H

منم ب زودی اضافه میشم
قصدم شهرت نیس ولی شرایط اینو حکم میکنه .

Mohamad

عهههههههه مطلب طنز

Offroad

پس بروسلی چی??😒

شاهرخ

با الویس پرسلی و جان لنون ب هیچ عنوان موافق نیستم ! بجای این دو شخص باید استالین و پله را میگذاشتید . البته تعداد افراد مشهور جهانی بسیار بسیار زیادند و درهمچین لیستی نمیگنجد. رئسای جمهور آمریکا نیز همان لینکلن کافی بود .

رادین

شما اینجا به فوتبال اشاره ای نکرده اید مسی و رونالدو و مارادونا رونالدینهو…..می تونستند در فهرست باشن

Mohamad

این جا نام انسان های تاثیر گذار را نوشته اونایی که تو میگی چه کاری برای جهان کردن فقط فوتبالیست بود
این لیست به افراد میپردازه که جاان را تکان دادن

Poorya

مایکل جردن و پله و

آراد

رونالدو معروف ترین شخص جهانه میتونید از هر کسی که میخاید بپرسید رونالدو رو میشناسن یا نه بهتون قول میدم بیشتر از اماما میشناسن

. ت

سلام لطفا غلو نکنید

Nika

شاهرخ خان عالیه😊💖♥

Shahrukhkhan

شاهرخ خان بهترینه😍🌹

Sarah

BTS

Mohamad

اونا خانوانندن تاثیری رو جهان نگزاشتن

یونس

مشهور ترین انسان دنیا کریستیانو رونالدو هستش انسان ها اون رو از ۴ یا ۳ سالگی میشناسن و اما از بچه چهار ساله بپرسی مسیح یا محمد پیامبر کیه نمیشناسن اما کریس رو میشناسن یا مایکل جکسون رو تو خانواده ما چهار پنج نفر میشناسن ولی همه کریس رونالدو رو میشناسن مادر بزرگم که ۷۰ سالشه کریس رو میشناسه . این امار شما همه الکی و دروغه

Mohamad

دیوانه رونالدو فوتبالیست بود همینو بس چه کار تاثیر گذاری برای جهان انجام داد هااااا
این لیست برای کساییه که جهانو تغیرر دادن

KIM HESANEH**

بی تی اسو فراموش کردی دوست عزیز:))))
هرچی باشه بزرگترین بوی بند دنیا مال بی تی اسه..:>

Mohamad

خب باشه بی ای اس گروه خواننده بود تاثیری روی جهان نگذاشتن

فردین

اما میشه گفت تاثیر گذارترین افراد امامان و پیامبران بودند.دنیای ورزش و بازیگری بیشتر بخاطر پول معروف میشند اما افرادی که اینجا نامبرده شده استثنا هستند رونالدو و شاهرخ خان شنیدم به امور خیریه کمک میکنند.

sezar

سلام. ممنون از اطلاعات مفید. لطفا بانو «ژاندارک» که با 19 سال سن، قهرمان ملی فرانسه شدند را هم معرفی کنید. سرگذشت بسیار عبرت آموز و زیبایی دارند.

Sany

گروه بی تی اس

قلی

نه نه قمر یادت رفت

محمد

شما اگر میدونستید معروف کیه بودا رو نمی‌گفتند
۱ سید علی خامنه ای اول
۲ کریستیانو رونالدو دوم
۳ لیونل مسی سوم

Mohamad

افرین واقعا افرین
مطلب طنز

Qasim Nazari

اشخاص وافرادیکه ذکر کردید به جز حضرت محمد ص وچند دانه دیگر همه اش مزخرفات است باید شعرا سیاسیون اختراع گران این چی بیهوده گویی است

Mohamad

مطلب طنز خخخخخخخ

a girl

بی تی اسم هس

FERGAL

درباره آدولف هیتلر نوشتید که یک دیکتاتور بود و شخصیت اصلی هلوکاست بود
واقعا خنده داره هیتلر هیچ جنایتی رو مرتکب نشد

ناشناس

چرا چرت میگی ینی چی هیتلر هیچ جرمی مرتکب نشد کل جهان اینو می‌دونه یک دیکتاتور هست

. ت

سلام نه حضرت عیسی نعوذبالله خداست و نه اون تصویر چهره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم هست در ضمن پیامبر شهید شدند

Younuskhan

حق بر شما هست

. ت

اسم ترامپ رو باید جزو منفور ترین شخص دنیا بنویسند

AMIN INFERNO

کوروش و اسکندر؟

N.N

موافقم به شدتتت

ناشناس

چرا مستربین نیست

ذبیح الله

نقل و قول از معده خالی!
شاهروخ خان کیست که اورا در این لیست گرفتی. او فقط یک بازیکن ناموفق است. از اون بهتر اکشی و هزاران بازیکن هندوستانی است.
ترامپ کیست آمریکا هزاران ریس جمهور بهتر از آن را تجربه کرده.
لیست شما کاملا نواقص دارد صرف بخاطر فریب مردم است.
در این لیست باید اشخاصی باشد که چهره تکراری نداشته باشد فقط در تاریخ بشریت یکی باشد. مثلا پیغمبران و فیلسوفان

امیرحسین

دوستان گرامی درسته که رونالدو و فلانی و فلانی الان
الان معروفن ولی کسایی که در کل تاریخ بشریت معروف بودن این نفرات بودن البته جای خالی اسکندر مقدونی و ارسطو بشدت حس میشه

کیانا

هلن کلر رو نذاشتی

Void

بیسمارک رو جا انداختی داش

مه ب

امینم

محمد

اسکلی😑

جعفر یوسفی

بی مفهوم ترین و من درآورده ترین موضوعی که در عمرم خوانده ام همین متن بالا بود که هیچکدام براساس منطق و نگرش جمعی نیست و خودپسندانه و مغرورانه به خواست خود نویسنده نشسته افکارش را به قلم آورده است فقط یک مثال میزنم بقیه اشتباهاتش بماند از یک پرنسس نام برده دایانا پرنسس ولز فکر کنم فقط تعدا کمی از مردم جهان آن هم کسانی که در رشته های اقتصاد و یا مدرک انگلیس شناسی دارند و به اضافه مردم ولز کس دیگری این پرنسس را نشناسد که یکی خود بنده اولین بار اسمشو شنیدم

حسین

این کاملا اشتباهه جالبه بدونید که بعد از ایسا مسیح و محمد پیامبر از سال ۲۰۱۹ به بعد کریستیانو رونالدو به انوان معروف ترین چهره ی تاریخ شناخته شد و بعدش مایکل جکسون و بعد هم لئو مسی

حسام

افراد مشهور به دو دسته تقسیم میشوند
یکی افرادی که در زمان خود مشهور میشوند و بعد دویست سال بعد از مرگشون دیگه اسمی از آنها برده نمیشود مثل رونالدو و شاهرخ خان و ترامپ و غیره…
و دسته دوم افراد مشهوری که بعد از پانصد یا هزار سال یا دوهزار بعد از مرگشون هنوز اسم آنها بر سر زبانهاست مثل حضرت محمد و عیسی مسیح و بودا و ادیسون وغیره …

حسیب

بهترین عالم حضرت محمد مصطفی صلي الله عليه السلام

Nima bzz

پس کورش کبیر چی ذوالقرنین قرآن کوروش کبیره

تورج سپهری

نظری ندارم وقتی که اسمی از بزرگ مرد جهان نبردید کروش بزرگ پدر ایران زمین امپراطور جهان

نوا

پس کوروش کبیر چی ،پهلوان تختی ،ژان پولان

Last edited 7 months ago by نوا
N.N

سلام به نظرم خوب بود اما اسامی بسیار کم بود و نامی ترین اشخاص تاریخ کم نیستن اما کسانی از جمله بوکسر خودمون که بوکسر آمریکایی محمد علی کلی رو شکست داد را باید جز برترین ها بیارین جهان پهلوان تختی قهرمان ایران بود

N.N

لطفا کورش بزرگ رو جز اولین اشخاص بیارین

N.N

بوکسر خوبمون جهان پهلوان تختی که محمد علی کلی رو شکست داد رو لطفا معرفی کنید

یاسر

جهان پهلوان تختی کشتی گیر بودند نه بوکسور هیچ تقابلی هم با محمد علی کلی نداشتن هم دوره هم نبودن
لطفاً ماست و قیمه ها را با هم قاتی نکنید

فاطمه

لطفا تا جایی که ممکنه افراد مشهور رو همراه با عکس هاشون بگذارید تا بیشتر بشناسیمشون

مهدی یار

امیر المومنین تو دلمون لوله فراموش نشه😉

کریم

بااختلاف استاد بروسلی

اشکان

اسامی خواننده ها هیتلر و پیامبرا رو نباید بذارید این لیست کاملا مشخص آمریکایی لیستش شما باید مخترع ها و فیلسوف ها شعرا. و پزشکان و اشخاصی مثل بیل گیتس درستن نه خواننده ها ورزشکارا بازیگران اینا هیچ کاری برای بشریت نکردن بشریت مدیون اشخاصی مثل نیکولا تسلا ادیشون انیشتن و مشابه این اسامیه انگار سلیرستی ها تاثیر رو مغزتون گذاشتن و فکر کردین واقعا برای دنیا کاری کردن

Mood

کوروش رو بجز چهارتا قبیله دور افتاده ایران دیگه هیچ جا نمیشناستش پس با کدوم منطق اسمش رو بزارن توی لست مشهورترین افراد دنیا؟

پیمایش به بالا