17 ترین

معروفترین بازیگرانی که در سن جوانی مردند!

معروفترین بازیگرانی که در سن جوانی مردند!

فکر می کنم همه ی ما معروفترین بازیگرانی که در سن جوانی مردند را می شناسیم. اما دانستن علت مرگ و شرایطی که در آن به سر می برده اند ممکن است برای خیلی ها جالب و جذاب باشد. در ادامه به نحوه ی مرگ و سن برخی از معروفترین بازیگرانی که در سن جوانی مردند اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید.

بروس لی

بروس لی در سال 1940 و در سن فراسیسکو به دنیا آمد. او را بیشتر به عنوان بهترین بازیگر کونگ فو می شناسند. بهترین فیلم های او شامل، اژدها وارد می شود، بازی مرگ و مشت خشم می شوند! در جولای سال 1973 او دچار سردرد می شود. به او مسکن می دهند و می گویند که دراز بکشد اما وقتی که دوباره به او سر می زنند، متوجه می شوند که اصلا نبض ندارد، فورا او را به بیمارستان می رسانند اما قبل از رسیدن فوت می کند. او به هنگام مرگ تنها 33 سال داشت!

جیمز دین

جیمز دین در سال 1931 در شهر ماریون ایالت ایندیانا متولد شد. بهترین فیلم های او شامل غول، شورش بی دلیل و شرق بهشت می شود. جیمز دین هم چنین راننده ی درجه یکی بود و همیشه در مسابقات اتوموبیل رانی شرکت می کرد. در سپتامبر 1995، دین در حال راندن یک پوشه بود که با خودروی دیگری شاخ به شاخ شده و تصادف می کند. دین جراحات زیادی برداشت و در راه بیمارستان فوت کرد. او تنها 24 سال داشت!

مریلین مونرو

مریلین مونرو در سال 1926 در کالیفرنیا به دنیا آمد. او بازیگری است که عمرش خیلی زود به اتمام رسید و برای بازی در فیلم هایی مانند: بعضیا داغشو دوست دارن، جنتملن ها، آقایان موطلایی ها را بیشتر دوست دارن و خارش هفت ساله شناخته می شود. در آگوست سال 1962، خدمتکار مونرو نتوانست به او دسترسی پیدا کند، به همین خاطر با پزشک مونرو تماس گرفت. وقتی که بقیه وارد اتاق شدند، مونرو دیگر تمام کرده بود. گزارش پزشکی قانونی اعلام کرد که او در اثر مسمومیت (ناشی از مصرف دارو) فوت کرده است. البته تئوری هایی وجود دارد که می گویند او به خاطر جلب توجه این کار را کرده است اما نادانسته منجر به مرگ خود شده است. او به هنگام مرگ 36 سال داشت.

بریتانی مورفی

بریتانی مورفی بازیگری آمریکایی است که در سال 1977 در آتلانتا، جورجیا به دنیا آمد. او را به خاطر بازی در فیلم هایی مانند 8 مایل، بی سرنخ و شهر گناه می شناسند. او را در حالیکه در آپارتمان خود افتاده بود، پیدا کردند. علت مرگ او، پنومونی و رقیقی بیش از حد خون بود که در اثر مصرف بیش از حد داروهای تجویزی رخ داده بود. مورفی زمانی که مرد تنها 32 سال داشت!

ریور فونیکس

ریور فونیکس، یک ستاره ی در حال اوج بود. او در سال 1970 به دنیا آمد. او را بیشتر به خاطر بازی در فیلم هایی مانند کنار من بمان، ایندیانا جونز و ایداهوی شخصی من شناخته می شود. در 30 اکتبر سال 1993، او در مسیر رفتن به باری بود که جانی دپ در اختیار داشت. برنامه این بود که او اجرایی به همراه ردهات چیلی داشته باشد. اما متاسفانه فونیکس ترکیبی از هروئین و کوکائین مصرف کرده بود که باعث ایست قلبی اش شدند. فونیکس در ساعات اولیه صبح 31 اکتبر سال 1993 و زمانی که تنها 23 سال داشت، فوت کرد.

برندون لی

برندون لی، پسر بروس لی است. این بازیگر جوان در سال 1965، در کالیفرنیا به دنیا آمد. او نیز مانند پدرش به سبک فیلم های کونگ فو علاقه مند بود و بهترین فیلمش، نفرین اژدها بود. اما نفرین بزرگ مربوط به خاندان لی بود که پسر را نیز مانند پدر، سر صحنه ی فیلمبرداری به کام مرگ کشاند. در یکی از سکانس های فیلم The Crow، قرار بود که بازیگر مقابل، به برندون شلیک کند. اما متاسفانه اسلحه ای که گمان می رفت، خالیست، پر بود و به طرز فجیعی برندون لی را به قتل رساند. او به هنگام مرگ تنها 28 سال داشت.

هیث لجر

هیث لجر در سال 1979، در غرب استرالیا به دنیا آمد. لجر را بیشتر به خاطر بازی در فیلم های کوهستان بروبک، داستان یک شوالیه، و اجرای بی نظیر او در نقش جوکر می شناسند. بعضی ها می گویند که بازی لجر در نقش جوکر، یکی از بهترین اجراهای تمام تاریخ سینما در نقش های منفی است. در ژانویه ی سال 2008، لجر را در حالیکه مرده بود، در آپارتمانش پیدا کردند. بعدها مشخص شد که علت مرگ او به خاطر ترکیب چند داروی تجویزی بوده و احتمالاً لجر نمی دانسته که این داروها با هم تداخل دارند. هیث لجر زمان مرگ تنها 28 سال داشت.

هدر اورورک

هدر اورورک در سال 1975 و در کالیفرنیا به دنیا آمد. بیشتر مواقع او را به خاطر بازی در فیلم های ترسناک ارواح خبیثه 1 و 2و 3 می شناسند. هم چنین بیشتر منتقدان می گفتند که باوجود سن کم، هدر بسیار فوق العاده است و استعداد بی نظیری دارد. در فوریه سال 1988، اورورک به دلیل ایست قلبی فوت کرد. پزشکان می گفتند که او مبتلا به تنگی روده نیز بوده اما هیچکس قادر به تشخیص آن نشده بود تا زمانی که باعث مرگش شد. خبر غم انگیز این است که او زمان مرگ تنها 12 سال داشت.

کوری هیم

کوری هیم در سال 1971 در تورنتو به دنیا آمد. او را بیشتر به خاطر بازی در فیلم های لوکاس و پسران گمشده می شناسند. اما متاسفانه هیم درگیر مصرف مواد مخدر شد و همین مسئله بر مهارت های بازیگری او نیز تاثیر گذاشت. کوری هیم با مادرش در آپارتمانی در کالیفرنیا زندگی می کرد تا از او مراقبت هم بکند. در مارچ سال 2010، هیم در اثر مصرف چندین نوع دارو اُوردوز کرد و فوت نمود. او در زمان مرگ 38 سال داشت.

پل والکر

پل والکر در سال 1973 و در کالیفرنیا به دنیا آمد. نقش های به یاد ماندنی والکر زیاد هستند اما بیشتر او را به خاطر بازی در مجموعه فیلم های سریع و خشن می شناسند. در نوامبر سال 2013، والکر تصادف رانندگی وحشتناکی داشت و بلافاصله کشته شد. شاید باورتان نشود اما زمان مرگ، والکر تنها 40 سال داشت.

لوسی گوردون

لوسی گوردون، بازیگر جوان انگلیسی بود که در سال 1980 در آکسفورد به دنیا آمد. او را به خاطر بازی در اسپایدرمن 3، سرندپیتی و …می شناسند. دو روز قبل از تولدش، در سال 2009 او اقدام به خودکشی در آپارتمانش کرد. لوسی گوردون به هنگام مرگ تنها 28 سال سن داشت.

پیمایش به بالا