17 ترین

11 کاری که با یک قاشق ساده واسه خوشگلی میشه انجام داد!

11 کاری که با یک قاشق ساده واسه خوشگلی میشه انجام داد!

دوتا قاشق رو فریزر بزارین

شب که شد، یک قاشق فلزی تو فریزر بزارین. صبح اونو بردارین و پشت قاشق رو روی چشم ها بزارید و تا جایی ممکن اون رو به گوشه ی چشم بکشید. یکم فشار بدین و پشت قاشق رو به گوشه ی چشم بکشید.

این حرکت باعث میشه که جریان خون به سمت گوشه ها و پایین چشم حرکت کنه و در عین حال از پف کردن زیر چشم هم جلوگیری کنه!

البته اینم بگیم که الان برای رفع مشکل پف زیر چشم و سیاهی، هم میشه از تزریق فیلر استفاده کرد و هم پلاسما تراپی! اگر هم به دنبال یک مرکز خوب هستید که بتونه این درمان ها رو انجام بده، مرکز زیبایی شمال تهران جای بدی نیست. از اینجا باهاشون تماس بگیرین!

کشیدن یک خط چشم فوق العاده

دسته قاشق رو در مقابل گوشه خارجی چشم قرار بدین و یک خط صاف بکشید. بعد، قاشق رو برگردونین، به طوری که قسمت مقعر اون، پشت پلکتون رو بپوشونه! بعد از قسمت گرد خارجی قاشق، برای کشیدن یک خط گرد و تمیز استفاده کنید. اینجوری دم خط چشمتون مثل یک بال پروانه میشه. وقتی که خط های بیرونی رو کشیدین، می تونین داخلش رو پر کنین!

وقتی که میخواین ریمل به مژه های پلک پایین بزنید، می تونید از یک قاشق استفاده کنید تا سیاهیش روی نواحی پایین پلک نمونه.

یک عدد قاشق رو زیر چشمتون بگذارید. به طوری که قسمت گودش روی چشمتون قرار بگیره. بعدش می تونید ریمل رو به راحتی روی مژه های پلک پایین بکشید. اینجوری فرفوژه ریمل روی قاشق رو سیاه میکنه نه پوست پایین پلک رو!

وقتی که میخواین ریمل به مژه های پلک پایین بزنید

یک عدد قاشق رو زیر چشمتون بگذارید. به طوری که قسمت گودش روی چشمتون قرار بگیره. بعدش می تونید ریمل رو به راحتی روی مژه های پلک پایین بکشید. اینجوری فرفوژه ریمل روی قاشق رو سیاه میکنه نه پوست پایین پلک رو!

رژگونه شکسته رو با یکم الکل و قاشق درست کنید

اگر کرم پودر، رژ گونه یا هرکدوم از لوازم آرایشی تون شکسته شده، می تونید یکم الکل بهش اضافه کنید، بعدش با پشت یک قاشق تمیز، تکه های شکسته رو به هم بچسبونید. بعدم بزارید خشک بشه و در نهایت هم مثل روز اولش میشه!

5- مژه هاتون رو با یک قاشق فرفری کنید

اگر مژه فرکن دم دستتون ندارید، هیچ نگران نباشید. یک دونه قاشق بردارید و قسمت برآمده ش رو دقیقا بالای مژه ها و روی پلک بگذارید. بعد هم با نوک انگشت اشاره، مژه هاتون رو به سمت عقب و روی قاشق برگردونید. همینجوری قاشق رو روی نواحی مختلف پلک هاتون بزارید و به فر کردن ادامه بدین! اگر می خواید کارتون بهتر بشه، می تونین یکم قاشق رو داغ کنین. البته قبلش یک دستمال روی پلکتون بزارید که نسوزین!

6- برای اصلاح شکل و فرم ابرو از قاشق استفاده کنید

قوس یک قاشق بزرگ، بهترین ابزار برای درآوردن قوس ابروست. قوس قاشق رو زیر ابروهاتون بزارین. با مداد ابرو یه خط کمرنگ بکشید. بعدم از این خط به عنوان راهنما استفاده کنید. اگر لازمه موهایی برداشته بشه، بر اساس این خط برشون دارید، و اگر قرار مویی اضافه بشه، نواحی خالی این خط رو با مداد پُر کنید. به همین راحتی!!

7- کانتوردهی گونه را با یک قاشق ساده امتحان کنید

اگر براتون سخته که استخوان گونه رو به خوبی پیدا کنید و رژ گونه بزنید، به سادگی یه قاشق بردارید، روی قسمت برآمده ی گونه هاتون بگذارید. هر قسمت از پایین لپ ها که بیرون از قاشق موند، جاییه که باید رژ گونه تون رو بزنید و کانتوردهی کنید. پس منتظر چی هستین؟ همین الان امتحان کنید.

8- از قاشق برای نگه داشتن محصولات زیبایی ناخن استفاده کنید.

اگه تصمیم دارید ناخن‌تون رو پولیش کنید، فقط کافیه یه مقدار از اون رو داخل یک قاشق بریزید. اینجوری راحت تر می تونید با ابزارهای ریز و کوچولو، پولیش بردارید و برای کارای طراحی ناخن استفاده کنید. خیلی از آرایشگران و ناخن کاران از این وسیله ی کاربردی استفاده می کنن!

9- با یک قاشق ساده، یک سوهان ناخن درجه یک برای خودتون درست کنید

چند قطره پولیش ناخن داخل یک قاشق بریزید. بعد با یک سوزن اونها رو مخلوط کنید. بعد ازاین که شکل دلخواهتون رو روی ناخن طراحی کردید، اجازه بدید پولیش به سمت لبه ی قاشق بیاد. بعد از اون، پایین ناخنتون رو روی لبه ی قاشق بزارید و بچرخونید. بعد از این که کارتون تموم شد، پرتی و کثیفی کنار ناخن رو پاک کنید و بعدم لذتش رو ببرید!!

10- سایز کبودی و قرمزی روی پوستتون رو با مالیدن پشت یک قاشق کوچیک کنید.

یه قاشق روی توی فریزر بزارید. بعد از این که سرد شد، پشت قاشق رو روی کبودی یا قرمزی تازه بزارید. اینجوری سرعت جریان خون رو کاهش می دید و به این ترتیب زودتر از دست کبودی زشت راحت میشید.

11- یک قاشق داغ رو روی جوش بزارید تا زودتر خوب بشه!

این یه حقه ی قدیمیه که مادربزرگا و مادرامون با جوش جوانی انجام میدادن. دستتون رو زیر شیر آب بزارید تا به حرارتی برسید که نه اونقدر سرد باشه و نه اون قدری داغ باشه که پوستتون رو بسوزونه! بعد از این که به بهترین دما رسیدید، یک لیوان پر آب کنید. بعد قاشق رو داخلش بزارید. قاشق که داغ شد، اون رو روی جوش بزارید و نگه دارید تا دوباره قاشق سرد بشه.

قدیما از حوله ی داغ استفاده می کردن اما حالا با یک قاشق ساده هم می تونید این کارو انجام بدین! پس دیگه معطل چی هستین؟! قاشق که توی همه خونه ها هست. همین امروز این روش ها رو امتحان کنید و یه درجه به زیبایی و جذابیت نزدیک تر بشین!

پیمایش به بالا