17 ترین

17 روش شوکه کننده سلبریتی ها برای مراقبت از پوست!

17 روش شوکه کننده سلبریتی ها برای داشتن پوستی بی نظیر

1. جنیفر لوپز مانند یک جنازه می خوابد!

با اکران فیلم کلاهبرداران در سال کذشته میلادی که اتفاقا با سالگرد تولد پنجاه سالگی جنیفر لوپز هم همراه بود، این سال قطعا سال موفقی برای این خانم مشهور بود.

اما جنیفر لوپز چطور می تواند با وجود پنجاه ساله بودن، سی و پنج ساله به نظر برسد؟ جنیفر خیلی زیر نور آفتاب نمی ماند، به مشروبات الکلی دست نمی زند، سیگار نمی کشد و هر روز مدیتیشن و ورزش می کند. اما زیبایی شوکه کننده و جوانی باورنکردنی او رازی است که به تازگی آن را برملا کرده. لوپز اعلام کرده که برای جلوگیری از بروز هرگونه چین و چروک روی صورت و بدن خود همیشه به پشت و روی کمر می خوابد! ظاهرا این استراتژی خواب نیازمند استفاده از تعداد زیادی بالشت است تا بتواند هر دو طرف بدن او را به یک اندازه مساوی از ورود فشار مانع شود.

2. مرطوب کننده های خون هایلی بالدوین

هایلی بالدوین از لوسین هایی که توسط دکتر باربارا استروم، سرپرست و بزرگترین دکتر درمان های زیبایی مولکولی تولید می شوند استفاده می کند. خون هایلی از دست او گرفته می شود و سپس در سانتریفیوژ مخصوصی قرار می گیرد تا پلاسما و گلوبول های سفید آن از هم جدا شوند. ماده نهایی سپس به کرمی که به نام MC1 شناخته می شود اضافه می گردد. دکتر استروم ادعا می کند که پلاکت های خونی بدن خود هر فرد می توانند به خوبی با علائم پیری پوست مقابله کنند. چنانچه بدن خودتان خون کافی نداشته باشد استفاده از این روش می تواند در عرض مدت کوتاهی حساب بانکی شما را خالی کند!

3. کِرِم های مدفوع پرنده ویکتوریا بکهام!!

خب راستش مدفوع پرنده اولین چیزی نیست که ممکن است به ذهن شما برسد تا با مالیدن آن به پوست، باعث درخشندگی بیشتر صورت خود بشوید.

اما واقعیت این است که خیلی از سلبریتی ها هستند که باور دارند مالیدن مدفوع پرنده ها می تواند می تواند بهترین روش برای کاهش علائم پیری باشد! کرم های صورت بلبل از مدفوع خشک شده، فرآوری شده و البته بهداشتی شده بلبل استفاده می کنند تا پودری به دست بیاورند که در ترکیب با آب می تواند روی پوست مالیده شود. گفته می شود که درصد اوره در مدفوع پرنده ها بسیار زیاد است که این امر می تواند از تیره شدن رنگدانه های پوست جلوگیری کرده و حتی در برعکس کردن روند تیره شدن پوست به خوبی موثر باشد. البته خب خیلی ها هم هستند که ترجیح می دهند از همان کرم و لوازم آرایشی طبیعی خودشان استفاده کنند.

4. بوتاکس طبیعی کیت میدلتون

دوشیزه میدلتون که نه تنها به استایل فوق العاده اش، بلکه با صورت شفافش شناخته می شود از روش های آرایشی و درمان های زیبایی زیادی استفده می کند. اما یکی از عجیب ترین آنها این است که گویا از مناسک و مراسم ویژه و عجیبی برای زیبایی بهره می برد، و آن اینکه به صورت خواسته و آزادانه خودش را در معرض زهر نیش زنبور ها قرار می دهد! به محض اینکه پوست در معرض برخورد با این زهر زنبور قرار می گیرد به صورت اتوماتیک به آن واکنش نشان می دهد. و این واکنش موجب مستحکم تر شدن و باد کردن پوست می شود. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه زهر نیش زنبور می تواند موجب تسریع روند بهبود زخم ها شده و به کاهش علائم چین و چروک پوستی کمک بکند. البته هشداری در این مورد وجود دارد. اگر به نیش زنبور عسل حساسیت دارید بهتر است این کار را هرگز امتحان نکنید.

5. بخور واژینال گوئینت پالترو!

واقعا نباید از هرکاری که گوئینت پالترو برای زیبایی و سلامت خود می کند شوکه بشویم. اما بخور واژینال؟! این خانم مشهور در مورد این درمان با ذوقو شوق حرف می زند و ادعا می کند که فقط یک دوش بخار برای اندام زنانه نیست. در این روش فرد تحت درمان روی یک کاسه مخصوص تولید بخار می نشیند و نواحی تحتانی را بخور می دهد. گفته می شود بخور واژینال باعث حفظ تعادل هورمونی و سلامت داخلی بدن می شود. و می تواند باعث کاهش علائم پیری مانند چین و چروک شده و ظاهری جوان و شاداب به شما بدهد!

6. لیفت صورت خفاشی کیم کارداشیان!

کیم کارداشیان بودن آسان نیست. او باید پول و وقت زیادی را صرف زیبایی و جوانی صورت خودش بکند. و البته گاهی درد زیادی را هم تحمل می کند. چند سال قبل او طرفداران خود را با پست کردن عکس های خود در حال انجام عمل لیفت صورت خفاشی در صفحه شخصی اش شوکه کرد! در این روش خون از دست فرد تحت درمان بیرون کشیده می شود، پلاکت های آن جدا شده و برای جلوگیری از بروز چین و چروک دوباره به صورت تزریق می شود. با وجود چنین عمل هایی، می توان گفت که گاهی اوقات زیبایی دردناک است!

7. ماسک طلای 24عیار ایرنا شایک!

پزشک درمانگر ایرنا، دکتر لوزون یک ماسک کاغذی طلای 24 عیار برای ایرنا درست کرد که می گوید سلول های پوستی را تجدید می کند و الاستیسیته پوست را بهبود بخشیده و چین و چروک ها را برطرف می نماید. ایرنا شایک البته تنها مدلی نیست که اینهمه برای یک ماسک زیبایی هزینه می کند.

8. اسپری شیر سیندی کرافورد

سیندی شیر را با آب مخلوط می کند تا با اسپری کردن آن پوست خود را مرطوب نگه دارد. البته این کار بوی چندان مطبوعی ندارد ولی نتیجه ای که سیندی کرافورد از این کار گرفته و صورت صاف و شفافی که دارد ثابت می کند که این روش می تواند موثر باشد.

9. مالیدن قهوه آسیاب شده که هالی بری برای خودش انجام می دهد!

هالی بری پوستی بسیار زیبا و شفاف دارد که شاید به خاطر آن است که کاری اجام می دهد که ما انجام نمی دهیم! البته که به صورت مرتب ورزش می کند و رژیم غذایی سالمی دارد، اما در روش های شستوی روزانه اش علاوه بر مواد شوینده مناسب، از پودر قهوه آسیاب شده هم استفاده می کند. ظاهرا مالیدن دانه های آسیاب شده قهوه به پوست باعث کشیده شدن و جوانسازی آن شده و جریان خون را بهبود می بخشد. خوبی استفاده از این روش این است که کاملا طبیعی بوده و با ساختار بدن ما سازگاری کامل دارد. که این امر باعث می شود تا عوارض استفاده از این روش بسیار کم باشد.

10. کتی هولمز با ماده لزجی که از حلزون تولید می شود از پوست خود مراقبت می کند!

فرانسوی ها و خیلی از اروپایی ها و اهالی آسیای شرقی حلزون می خورند. اما به نظر می رسد سلبریتی های آمریکایی از آن برای مراقبت از پوست خود استفاده می کنند. البته اثر شفابخشی مایع لزج حلزون چند سالی است هست که ورد زبان ها شده است. بازیگرانی مانند کتی هولمز از مواد بهداشتی که عصاره این ماده را دارند استفاده می کنند تا بافت های آسیب دیده پوست را با آن درمان کرده و حالتی درخشان، صاف و عاری از هرگونه چین و چروک به آن بدهند. مایع لزج حلزون ترکیبی از الاستین، گلیکولیک و پروتئین دارد. این مواد بهداشتی که از این مایع درست می شوند کم کم دارند در میان ستاره های هالیوودی جایگاه ویژه ای پیدا می کنند.

11. ماسک ورق توری جسیکا بیل

ماسک های ورق توری این روزها بسیار در میان مردم محبوبیت پیدا کرده اند. و ستاره های معروف هم به واسطه سلفی های متعددی که با این ماسک ها از خودشان در فضای مجازی پخش می کنند باعث همه گیرتر شدن این ماسک ها شده اند. گفته می شود که این ماسک ها منافذ پوستی را باز می کنند و و از این طریق مواد مغذی بسیار مفیدی را وارد پوست می نمایند. این مواد مغذی در نهایت باعث جوانسازی و رفع علائم پیری پوست خواهند شد.

12. جوانسازی پوست دمی مور با استفاده از زالوهای خونخوار

دمی مور از جمله بازیگران هالیوودی است که وقتی پای جوانسازی و مراقبت از پوست وسط می آید حاضر است دست به هر کاری بزند. یکبار او سفری به اروپا کرد فقط برای اینکه مزیت های درمان سم زدایی با استفاده از زالو را تجربه کند. اگرچه این زالو های مکنده خون موجوداتی هستند که خیلی از ما دوست داریم هیچوقت در زندگی آنها را نبینیم. این زالو ها خون را از بخش مورد نظر بدن شما می مکند و باعث آزادسازی آنزیم هایی می شوند که سموم بدن را دفع می کنند.

13. لایه برداری پوست با الماس میلا کنیس!

برای اینکه میلا بتواند پوست خود را محکم، جوان و صاف نگه دارد از روشی استفاده می کند این روزها دارد هرچه بیشتر در میان مردم جا می افتد. یعنی لایه برداری پوست با دانه های الماس. در این روش پوست با استفاده از دانه های الماس تیزی که سرشار از آنتی اکسیدان هستند لایه برداری می شود. اگرچه میلا هزینه بسیار زیادی برای این درمان می کند اما با هزینه های معقول تر نیز این درمان در دسترس مردم عادی هم قرار دارد. بله، از میکرودرم صحبت می کنیم.

14. وسواس اما استون برای استفاده از روغن!

اما استون پوست بسیار حساسی دارد و از روغن های مختلفی برای مرطوب و آرام نگه داشتن پوستش استفاده می کند. روغن های محبوب اما استون روغن نارگیل، بادام و زیتون است. استفاده او از این روغن آنقدر زیاد است که معمولا یک بطری از آن ها را همیشه دم دست خود دارد.

15. رز هانتینگتون و ماسک های برنزه شبانه!

تصورش را بکنید که قبل از خواب یک کرم به صورت خود بمالید و صبح با صورت برنزه شده از خواب بیدار شوید! این همان کاری است که رز هانتینگتون هرشب انجام می دهد. کرم ها و ماسک های مخصوصی وجود دارد که به ماسک های برنزه تقلبی مشهور شده اند. این ماسک ها رنگ خارجی نیستند بلکه رنگدانه های پوست شما را برای مدت بسیار محدودی تحت تأثیر قرار می دهند.

16. کرم جفت جنینی اوا لانگوریا!

اوا لانگوریا سر کرم های جفت جنینی قسم می خورد. این کرم حاوی موادی است که از جفت جنین انسان تهیه می شوند و به قدری سرشار از مواد مغذی هستند که باعث لیفت و جوانسازی صورت می شوند. جفت همان بخشی در رحم است که در زمان بارداری با رشد نوزاد شروع به رشد می کند و وظیفه اش تغذیه جنین است.

17. کیت هادسون و آب یخ

کیت هادسون برای اینکه درخشش پوستش را حفظ کند یک کار ساده انجام می دهد. یعنی مرتبا پوست صورت خود را در یک ظرف آب یخ فرو می کند. دمای بسیار سرد آب یخ پف صورت او را می خواباند و گردش خونش را بهبود می بخشد.

بهترین درمان های زیبایی

تمام این روش های زیبایی عجیب و غریبی که مورد استفاده سلبریتی ها قرار دارند برای آن هستند که روند پیری را به تأخیر بیندازند. اما هرکاری هم انجام بدهید بروز این علائم اجتناب ناپذیر است. دیر یا زود اگر تمایل دارید به شکل موثر و مناسبی جوانی و شادابی پوست خود را حفظ کنید ناچار می شوید به عمل های زیبایی روی بیاورید.

خوشبختانه این روزها عمل های زیبایی غیرتهاجمی زیادی در دستری تمام مردم وجود دارند که می توانند بدون کمترین آسیب تأثیرات شگفت انگیزی برای جوانسازی پوست صورت شما داشته باشند. لازم نیست تا شما هم مثل سلبریتی های خارجی هزینه های هنگفتی را خرج کنید تا از پوست خود مراقبت کنید. تنها کافی است با انتخاب یک مرکز زیبایی معتبر و باکیفیت، مناسبترین درمان مورد نیاز خودتان را شناسایی نمایید

پیمایش به بالا