17 ترین

17 بازیگر بالای 50 سال که واقعا خوب موندن!

17 بازیگر بالای 50 سال که واقعا خوب موندن!

راز جوانی بازیگران چیست؟ تا حالا فکر کردین که چرا بعضیاشون انقدر خوب موندن ؟ خب ما می خوایم بریم سراغشون و ببینیم خودشون چی گفتن

1. سیندی کرافورد

سن : 51 سال

سیندی کرافرود اخیرا با مجله ردبوک در مورد اینکه چرا جوانتر از سن واقعیش به نظر می رسد صحبت کرده. او گفته که ” رازی در کار نیست!” همچنین اظهار کرده :” خوش ظاهر و جوان به نظر رسیدن فقط به خوردن غذای مناسب، خوابیدن به اندازه، و نوشیدن مقدار زیادی آب بستگی دارد.” سندی اضافه کرد که : ” باید تحرک داشته باشید. تا می توانید چندن بار در هفته ورزش کنید. من کوهنوردی می کنم و دوچرخه سواری. همچنین غذاهای سالمی مصرف می کنم و خودم را از چیزی می حروم نمی کنم. من از قانون هشتاد درصد استفاده می کنم. یعنی تلاش می کنم هشتاد درصد مواقع، هشتاد درصد خوب باشم.”

این از اولین راز جوانی بازیگران !

2. کلودیا شفر

سن : 47 سال

طبق گفته مجله پریما راز جوانی کلودیا شفر مرطوب نگه داشتن پوست است. او مقدار زیادی آب می نوشد و حتی اعتراف می کند که مرتبا صورتش را با آب معدنی طبیعی می شوید. کلودیا قسم می خورد که استفاده از آب معدنی پوستش را صاف می کند و باعث می شود احساس کند پوستش تمیز تر از همیشه است. 

3. رابین رایت

سن : 51 سال

خیلی عجیب نخواهد بود اگر همه خانم ها می گفتند که دارند روند طبیعی پیر شدن را طی می کنند. رابین رایت هم از این قاعده مستثنی نیست. او اعتراف می کند که کمک کوچکی از چیزی که خودش آن را ذره ای بوتاکس می نامد می گیرد. درست است. او قسم می خورد که همه ستاره های هالیوودی بوتاکس می کنند. و این یک ذره بوتاکس که سالی دوبار تزریق می شود از نظر او تأثیر بسیار زیادی در حفظ ظاهر جوانش دارد.

4. الی مک فرسون

سن : 53 سال

شاید با سوپر مدل آمریکایی، الی مک فرسون آشنایی داشته باشید. یک بار در یک مصاحبه از او پرسیده شد که مهمترین توصیه اش برای حفظ زیبایی و جوانی صورت چیست؟ و او جواب داد : ” لایه برداری، لایه برداری، لایه برداری”. طبق صحبت های الی لایه برداری تنها راه ممکن برای داشتن پوستی درخشان و شاداب مخصوصا در سنین بالا است.

این هم یک راز جوانی بازیگران دیگر!!

5. هلن میرن

سن : 72 سال

هلن میرن 72 ساله که هنوز هم در فیلم های اکشن و عاشقانه نقش ایفا می کند روی ساده ترین راز جوانی صورت قسم می خورد. توصیه او این است : ” من تا جایی که می توانم می خوابم. اینکار بسیار مهم است و وقی سنتان بالا می رود مهمتر هم می شود”.

6. مریل استریپ

سن : 68 سال
مریل استریپ باور دارد که کلید داشتن پوستی جوان و درخشان در درون آدم قرار دارد. او تنها غذای اورگانیک می خورد و تلاش می کند سموم بدنش را دفع نماید. با اینکارهاست که پوست خود را در وضعیت ایده آل نگه می دارد.

7. جین فوندا

سن : 76 سال

معملوم است که ملکه ویدئو های ورزش های خانگی راز جوانی را در ورزش کردن مداوم می داند. از نظر او ورزش کردن اولین و مهمترین چیزی است که باعث به تعویق افتادن پیری می شود.

8. جولیا رابرتز

سن : 50 سال

جولیا رابرتز همیشه به خاطر زیبایی و تازگی پوست صورتش معروف بوده است. و حالا معلوم شده که رازش در چییست. ستاره فیلم هایی مانند یازده یار اوشن و پرونده پلیکان به مجله زنان خانه دار گفت که شستشوی روزانه صورتش علت اصلی ظاهر جوانش است. او هر روز و هرشب صورت خودش را می شوید و هرگز وقتی جلوی دوربین نیست آرایش نمی کند.

9. ونسا ویلیامز

سن : 54 سال

مانند هلن، ونسا هم روی سر کرم های ضد آفتاب و لیزر قسم می خورد. در یک مصاحبه که با مجله آلور انجام داد ونسا درمورد مزیت های لیزر برای تحریک تولید کلاژن و کشیدن پوست، همچنین ترشح آنزیم های مفید صحبت کرد.

10. دمی مور

سن : 55 سال

در سال 2010 دمی در مصاحبه با مجله ماری کلر گفت که راز جوانی پوست صورتش بسیار ساده است. رطوبت! او مراقبت از پوستش را در اولویت قرار می دهد و تمرکز زیادی روی آن می گذارد. از نظر او اگر شما از پوست خودتان خوب مراقبت کنید به آرایش نیازی ندارید.

11. جولین مور

سن : 57 سال

غافلگیر کننده نیست که خانمی با پوستی چنان خوب مانند جولین مور معمولا زیاد زیر آفتاب نمی ایستد. او می گوید که بودن در زیر سایه راز جوانی پوستش است! اغلب درمورد راز اصلی زیبایی و جوان ماندنش از او سوال می شود اما او اصرار دارد که استفاده از کرم ضد آفتاب و پرهیز از قرار گرفتن زیر نور خورشید راز جوانی و شادابی پوست صورتش است.

12. اما تامپسون

سن : 58 سال

اما تامپسون در مصاحبه با مجله زنان خانه دار ادعا کرد که راز جوان ماندن بسیار ساده است. او زیاد پیاده روی می کند و ورزش پیلاتس انجام می دهد.

13. مدونا

سن : 59 سال

معمولا می گویند شما هرآنچیزی هستید که می خورید و این مسئله در مورد مدونا کاملا صدق می کند. این ستاره موسیقی رژیم ماکروبیوتیک دقیقی را رعایت می کند و عاشق گیاه یربای آمریکای جنوبی است که خاصیت زیادی در سوزاندن چربی، انرژی زایی و تقویت سلامت دارد.

14. میشل فایفر

سن : 59 سال

میشل فایرفر ادعا می کند که رژیم غذایی سال راز جوانی و درخشندگی پوست اوست. او گیاهخوار است و روزانه حدود چهار کیلومتری می دود.

15. شارون استون

سن : 59 سال

شارون استون از آن دسته بازیگرانی است که هیچگاه راز اصلی جوانی اش را بروز نداده. تنها اخیرا ادعا کرده که هیچگاه عمل زیبایی انجام نداده چون دوست ندارد شخص دیگری به صورتش دست بزند!!

16. گولدی هاون

سن : 72 سال

گولدی هاون اعتقاد دارد که پیری یک مسئله کاملا ذهنی است. از نظر او مدیتیشن روزانه کلید اصلی جوان ماندن است. او می گوید : ” مدیتیشن فقط برای ذهن شما خوب نیست. بلکه مزیت هایی هم برای تقویت عضلات و پوست شما دارد”.

17. الن دیجنرس

سن : 60 سال

میکاپ آرتیست الن، پاتی دوبروف می گوید که راز جوانی الن در رژیم گیاهخوای او و ورزش های مرتب روزانه است. او می گوید که خوردن میوه های سرشار از آنتی اکسیدان و گیاهان مفید به شما ظاهری جوانتر از آنچه که انتظارش را دارید می دهد.

این هم از آخرین راز جوانی بازیگران !!

پیمایش به بالا