17 ترین

بهترین و معروف ترین ظروف چینی ایرانی

بهترین و معروف ترین ظروف چینی ایرانی

بهترین برندهای ظروف چینی ایرانی

سابقه ظروف سفالینه و آبگینه در ایران به حدود 7 هزار سال و ظروف چینی در کشور چین که زادگاه ظروف چینی است به چندین هزار سال قبل می رسد که نمونه های آن در موزه ها و مراکز علمی جهان موجود می باشد. به نظر می رسد دومین کشور تولید کننده این صنعت پس از چین، ایران می باشد که حدود 5% تولید جهانی را در اختیار دارد و حدود 15% بقیه متعلق به سایر کشورها است.

قدمت صنعت جدید چینی در ایران به حدود 35 سال قبل می رسد و در این مدت این صنعت رشدی برابر با 1500 درصد داشته است، در سال های قبل از انقلاب تعداد 3 واحد چینی سازی در استان گیلان و قزوین وجود داشت که این تعداد امروزه به 24 واحد بزرگ رسیده ولی متأسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی و رقابت غیر منصفانه ظروف مشابه و عدم سودآوری، بیش از 10 واحد به ورطه تعطیلی کشیده شده است.

همانطور که قبلاً ذکر شد، چین که زادگاه ظروف چینی است حدود 80% کل تولید جهانی را به خود اختصاص داده است و ایران حدود 5% تولید جهانی را دارد. در سال های اخیر، ظرفیت تولید ظروف چینی ایران بیش از نیاز مصرف داخلی است و سرانه تولید آن حدود 1 کیلوگرم می باشد که این عدد با کشور آلمان برابر است و به همین دلیل، رقابت شدید و صرفه اقتصادی بسیار کم است و علت میزان کم صادرات، رقابت شدید کشور چین در بازارهای جهانی می باشد.

در ادامه این مطلب از 17ترین قصد داریم شما را با باکیفیت ترین، بهترین و معروف ترین برند ظروف چینی ایرانی آشنا کنیم تا چنانچه قصد خرید دارید، بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید.

چینی مقصود

یکی از معروف ترین و بهترین برند ظروف چینی در ایران، چینی مقصود است که با مشارکت شرکت سرمایه گذاری بانک ملی ایران و اتحادیه کارکنان دولت در سال 1373 افتتاح گردید.

از همان سال های ابتدایی فعالیت چینی مقصود، نیاز کشور به مصرف مواد و کالای خارجی کاهش یافت و همین موفقیت در تثبیت این تکنولوژی در کشور باعث شد که تا سایر شرکت های تولیدی چینی نیز به این تکنولوژی روی آورده و با کمک متخصصان آن را در ایران توسعه دهند.

چینی مقصود یکی از پیشگامان چینی پس انقلاب در ایران به شمار می رود و امروزه می توانید محصولات آن را حتی بدون نیاز به حضور از طریق وبسایت هایی همچون دیجی کالا خریداری کنید.

چینی نسترن

چینی نسترن، برند ایرانی تازه نفسی است. این کارخانه در اواسط سال ۹۱ با مدیریت جدید، تولید خود را آغاز نمود و به بهره برداری مجدد رساند. گروه چینی نسترن با توجه به تجربه طولانی در خصوص تولید چینی اقدام به تولید چینی های مظروف هتلی، خانگی، دکوراتیو و تبلیغاتی نموده است و تمامی محصولات فوق علاوه بر کیفیت، دارای زیبایی و تنوع فراوانی می باشد.

قالب ها و طرح های مختلف و متنوع چینی نسترن باعث شده سلیقه های مختلفی را پوشش دهد. دفتر مرکزی چینی نسترن در شوش واقع شده است. با این حال، چنانچه دسترسی به فروشگاه برای تان مقدور نمی باشد، می توانید محصولات این برند را به صورت غیر حضوری و آنلاین از برخی وبسایت ها مانند دیجی کالا خریداری کنید.

چینی اسپیدار

اگر به دنبال چینی های خاص و مربع یا مثلثی شکل هستید، قطعا چینی اسپیدار گزینه مناسبی برای سلیقه شما محسوب می شود. چینی اسپیدار یکی از قدیمی ترین و بهترین مارک چینی ایرانی است که از سال 1361 آغاز به کار کرد. سرویس های مظروف این برند بسیار مناسب خرید جهیزیه تازه عروس ها می باشد.

چینی اسپیدار علیرغم تنوع بالایی که در محصولات خود دارد، قیمت های مقرون به صرفه ای نیز دارد و شما می توانید به راحتی مشابه کالاهای خارجی را با قیمتی بسیار پایین تر خریداری کنید.

علاوه بر خرید حضوری می توانید ظروف چینی اسپیدار را از طریق سایت هایی چون ایمالز، دیجی کالا و شوش مال خریداری کنید.

چینی توس

یکی از برندهای چینی با تنوع بسیار بالا و بسیار زیبا در ایران، چینی توس به شمار می رود. با داشتن سرویس چینی توس در کابینت آشپزخانه خود، از صبح تا شام از استفاده از ظروف متعدد و متفرقه بی نیاز می شوید. چرا که سرویس چینی توس، هر نوع ظروفی را که نیاز داشته باشید، داراست.

این برند ایرانی از سال 1370 آغاز به کار کرد. در حال حاضر توس چینی با تولید 22000 تن چینی مظروف در سال، بزرگ ترین تولید کننده چینی در خاورمیانه و غرب آسیا و دومین تولید کننده بزرگ جهان محسوب می شود.

محصولات این برند را می توانید در وبسایت همین گروه و سایت هایی همچون شوش مال، ترب و ایمالز ببینید و خریداری کنید.

چینی زرین ایران

یکی دیگر از قدیمی ترین و معروف ترین برند ظروف چینی ایرانی، چینی زرین است که از سال 1350 از یک کارگاه کوچک در نطنز کار خود را آغاز کرد و رفته رفته اقدام به پیاده سازی و توسعه خط تولید مکانیزه نمود. پس از آن در سال 1366 فاز اول کارخانه صنایع چینی زرین ایران در اصفهان راه اندازی شد. اولین واحد راه اندازی شده بعد از انقلاب صنایع چینی زرین ایران است.

این شرکت طی سال های فعالیت خود بارها به عنوان صادر کننده و تولید کننده نمونه کشور و همچنین واحد نمونه صنعت سبز ملی برگزیده شده است و گواهینامه های رعایت حقوق مصرف کننده، صادرات به اروپا CE، پروانه بهداشت، استانداردISO14001 ، ISO9001 و OHSAS18001 را در کارنامه خود دارد.

محصولات این برند فاخر ایرانی را می توانید از نمایندگی های زرین در سراسر کشور، وبسایت زرین یا فروشگاه های اینترنتی همچون دیجی کالا خریداری کنید.

چینی تقدیس

شرکت صنایع چینی تقدیس در سال 1384 با هدف تولید انواع سرویس چینی مناسب جهیزیه عروس، انواع ظروف چینی خانگی، ظروف چینی هتلی و ظروف چینی رستورانی به طور رسمی به بهره برداری رسید. نام این برند چینی ایرانی در ردیف یکی از بهترین تولید کنندگان چینی مظروف در دنیا قرار دارد.

یکی از خواص جالب توجه ظروف صنایع چینی تقدیس خاصیت چربی گریزی آن است و این ظروف چینی را به مواد شوینده قوی بی نیاز می کند. این خاصیت به دلیل پوشش نانویی است که بر روی این ظروف چینی به کار گرفته شده. همین قابلیت، این شرکت را از سایر تولید کنندگان ظروف چینی در ایران و حتی جهان متمایز می کند.

جهت بازدید، اطلاع از قیمت و خرید محصولات چینی تقدیس می توانید به قطب ظرف و ظروف تهران، یعنی شوش سری بزنید یا به وبسایت همین شرکت یا سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

چینی پردیس

یکی دیگر از کارخانجات ظروف چینی در ایران، چینی پردیس کاشان است که با بیش از سه دهه و رعایت استاندارد های جهانی توانسته نظر بسیاری از خریداران ایرانی و البته خارجی را به خود جلب کند. شعار این گروه تولیدی، تنوع گرایی، طراحی با خلاقیت های هنری و دانش فنی به روز است و به همین جهت توانسته علاوه بر رفع قسمتی از نیاز داخلی کشور، در امر صادرات در بازارهای بین المللی نیز حضور داشته باشد.

محصولات چینی پردیس را می توانید هم در وبسایت رسمی این شرکت و هم در وبسایت هایی همچون دیجی کالا و خورجینک مشاهده و خریداری کنید.

پارس چینی

یکی از بهترین ظروف غذاخوری برای خرید جهیزیه یا سیسمونی، چینی پارس به شمار می رود. این شرکت تولیدی علاوه بر تولید سرویس های چینی خانگی، ظروف هتلی و رستورانی را نیز تامین می کند.

این برند با افزایش کیفیت محصولات و تنوع در طرح رویه ظروف توانسته تا حد زیادی موفق عمل کند و یک از برند های پیشگام در صنعت چینی است. ابعاد محصولات چینی پارس بسیار متناسب است و به طور دقیق اندازه آن، به ترتیب ارتفاع و قطر 2.5 × 24 سانتی ‌متر است. این توازن در وزن به علت استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا است.

جهت مشاهده یا خرید محصولات پارس چینی می توانید به وبسایت رسمی این شرکت مراجعه کنید یا به دیجی کالا و ایمالز سری بزنید.

برگرفته از: gmdu.net

چنانچه شما نیز تولید کننده ظروف چینی با کیفیت هستید یا صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید، به راحتی می توانید از طریق ارتباط با ما کالا و محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی معرفی کنید.

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

3.9 7 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا