17 ترین

17 بهترین و ارزانترین هتل کیش

17 بهترین و ارزانترین هتل کیش

همانطور که می دانید، کیش یکی از جزایر خلیج فارس، واقع در شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از اماکن بسیار جذاب و دیدنی جنوب ایران محسوب می شود. در گذشته، نام کیش، قیس بود. این جزیره بیضی شکل زیبا در ۱۲ کیلومتری کرانه شیبکوه جای گرفته ‌است. جزیره کیش از شمال به سرزمین پیوسته ایران، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به امارات متحده عربی و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان منتهی می‌ شود. به ‌طور متوسط، سالانه بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر از سایر شهرها و اقصی نقاط جهان از این جزیره مرجانی زیبا بازدید به عمل می آورند. از اینرو یافتن یک هتل خوب و مناسب در کیش بسیار حائز اهمیت است. اقامت در یک هتل خوب و باکیفیت می تواند سفر را به یادماندنی تر کند. به همین دلیل و بنا به درخواست بسیاری از کاربران بر آن شدیم تا 17 تا از بهترین و ارزانترین هتل های کیش را در این مطلب درج کنیم و شرح مختصری در مورد هر یک از آنها بدهیم. پس چنانچه قصد سفر به کیش را دارید و به دنبال یک هتل خوب در ارزانترین جزیره دنیا می گردید، این مطلب برای شماست.

مطالب مرتبط:

17-7 تا از بهترین و معروف ترین هتل های اصفهان

17-7 معروف ترین هتل تهران از نظر مسافران

هتل بزرگ داریوش

هتل بزرگ داریوش، با الهام از طرح باشکوه تخت جمشید در زمینی با وسعت 12 هکتار، یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از جزیره کیش بازدید می کنند و به دنبال امکانات عالی و درجه یک برای افزایش کیفیت سفرشان هستند. هتل بزرگ داریوش در عین شیک بودن، یک جو خانوادگی و دوستانه دارد.

هتل بزرگ داریوش مجموعه ای از امکانات اتاق، از جمله تلویزیون صفحه تخت، یخچال و مینی بار را به مهمانان ارائه می دهد و وای فای رایگان آن همیشه در دسترس است.

این هتل، خدمات اتاق و کانسیرج (دستیار اختصاصی) در اختیار شما قرار می دهد تا اقامت تان در این جزیره زیبا دلپذیر تر شود. این هتل همچنین دارای استخر و صبحانه رایگان است. به مهمانانی که با وسیله نقلیه شخصی به کیش سفر می کنند، پارکینگ رایگان تعلق می گیرد.

به طور کل، اقامت در هتل بزرگ 5 ستاره داریوش، سفری خوش و به یاد ماندنی از کیش برای تان به یادگار می گذارد.

هتل سورینت مریم

هتل مریم سال 1391 به گروه هتلداران سورینت پیوست و در همان سال کار نوسازی و بازسازی آن کلید خورد. هتل سورینت مریم در سال 1392 درهای خود را به روی گردشگران جزیره زیبای کیش بازگشایی کرد.

این هتل جزء معدود هتل ‌هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت ‌رسانی به میهمانان استفاده می ‌کند. هتل مریم بهترین سرویس ها را به مشتریان ارایه می کند و اقامتی خوش و دلپذیر را برای مهمانان فراهم می کند.

افراد مشهور بسیاری، از جمله بازیگر سرشناس، آقای محمدرضا گلزار نیز در این هتل اقامت داشته اند.

هتل شایان کیش

پیدا کردن یک هتل خانوادگی ایده آل در جزیره کیش کاری دشواری نیست. هتل شایان کیش گزینه بسیار مناسبی برای مسافرانی مثل شما است. ضمن این که سفرتان به کیش ارزانتر تمام می شود.

اتاق های این هتل که درست مانند یک خانه واقعی است، دارای مینی بار، یخچال و یک آشپزخانه کوچک هستند و دسترسی آسان به اینترنت با استفاده از وای فای رایگان امکان پذیر است.

مهمانان در هنگام اقامت در هتل شایان کیش به کانسیرج و خدمات اتاق دسترسی دارند. علاوه بر این، هتل شایان کیش صبحانه ای را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا گشت گذار در مابقی روز در جزیره کیش لذت بخش تر کنید. برای راحتی هرچه بیشتر مسافران، این هتل پارکینگ رایگان نیز در دسترس میهمانان قرار می دهد.

هتل شایان کیش به لحاظ دسترسی هایی که دارد، اقامت شما را در عین سهولت، آرامش بخش تر و هم لذت بخش تر می کند.

هتل فلامینگو

می دانید چرا بسیاری از مسافران حین بازدید از جزیره کیش، هتل فلامینگو را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می کنند؟ زیرا این هتل با فراهم آوردن ترکیبی ایده آل از ارج نهادن، راحتی و سهولت، محیطی دوستانه و خانوادگی را با مجموعه ای از امکانات برای مسافران فراهم می کند.

اتاق های هتل فلامینگو تهویه مطبوع و امکان دسترسی راحت به اینترنت با Wi-Fi رایگان را دارند.

علاوه بر این، این هتل یک رستوران داخل محوطه نیز دارد که به شما کمک می کند از زمان سفر خود به طور بهینه تری استفاده کنید. هتل فلامینگو برای راحتی هرچه بیشتر، پارکینگ رایگان نیز در دسترس میهمانان قرار می دهد.

ما مطمئن هستیم که از اقامت خود در هتل فلامینگو لذت خواهید برد. زیرا به دلیل موقعیت و دسترسی این هتل، همه امکاناتی که جزیره کیش ارائه می دهد را می توانید به راحتی تجربه کنید.

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش یک هتل لوکس پنج ستاره جدید در جزیره کیش است. این هتل دارای جدیدترین امکانات رده بالا است و در بلوار سنایی جزیره کیش واقع شده است.

هتل بین المللی کیش اغلب جزء انتخاب های اول میهمانان بین المللی، تجار، جهانگردان، مقامات ارشد سیاسی و فرهنگی و… می باشد.

شما نیز چنانچه به دنبال یک سفر لوکس هستید، این هتل می تواند گزینه خوبی برای اقامت تان در جزیره کیش باشد.

هتل پانوراما

هتل پانوراما کیش در سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسیده است. ساختمان این هتل نوساز در ۱۵ طبقه بنا و با برخورداری از ۲۶۷ واحد اقامتی همراه با امکانات رفاهی مدرن، انتخابی مناسب برای اقامت در جزیره کیش خواهد بود. قرارگیری این مجموعه در بلوار رودکی موجب دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی جزیره از جمله مرکز خرید سارینا ۲، زیتون و ساحل نیلگون خلیج فارس گردیده است. پرسنل مجرب هتل پانوراما میزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود.

هتل پارمیس

هتل پارمیس برای مسافرانی که به جزیره کیش سفر می کنند یک انتخاب عالی است و در کنار بسیاری از امکانات مفید که برای ارتقای اقامت شما طراحی شده است، یک جو دوستانه و خانوادگی نیز دارد.

اتاق ها دارای تهویه مطبوع و یخچال هستند و امکان دسترسی به اینترنت رایگان با Wi-Fi نیز فراهم است.

هتل پارمیس از خدمات اتاق برخوردار می باشد. علاوه بر این ، به عنوان یک مهمان می توانید از یک رستوران داخل محوطه هتل نیز لذت ببرید. مهمانانی که با وسیله نقلیه به کیش سفر میکنند نیز به پارکینگ رایگان دسترسی خواهند داشت.

اماکن تفریحی و گردشگری بسیاری در اطراف این هتل واقع شده است. اقامت در هتل پارمیس یک سفر ارزان قیمت و به صرفه را برای تان رقم خواهد زد.

هتل آریان

هتل آریان، اقامتگاهی 4 ستاره با امکانات رفاهی عالی و لوکس در جزیره کیش است که در عین حال سفری ارزانقیمت را برای تان رقم می زند. نزدیکی هتل به مراکز تجاری و خرید و دسترسی آسان آن به دریا توام با امکانات رفاهی مناسب، این هتل را به یکی از بهترین هتل های جزیره تبدیل کرده است.

رستوران هتل با غذاهای خوش طعم ایرانی، محیطی مطبوع برای مسافران فراهم نموده است. از ویژگی های متمایز این رستوران نداشتن محدودیت زمانی در صرف غذا است.

هتل آنا

هتل آنا با فراهم آوردن ترکیبی ایده آل از تکریم مشتری، دسترسی و سهولت، محیطی مناسب با بودجه ای مقرون به صرفه را با مجموعه ای از امکانات رفاهی برای مسافرانی مانند شما طراحی کرده است.

اتاق های مهمان تهویه مطبوع دارند. علاوه بر این، میهمانان می توانند در طول اقامت خود از غذاهای ایرانی و لذیذ رستوران داخل هتل لذت ببرند.

ما مطمئن هستیم که شما از اقامت خود در هتل آنا لذت خواهید برد زیرا به تمامی امکانات جزیره کیش ارائه دسترسی راحت و بدون دردسری دارید.

هتل گاردنیا

اقامتگاه هتل گاردنیا با هدف اسکان و ارائه خدمات به گردشگران جزیره کیش در دو مرحله ساخت و ساز و افتتاح شده است. ساخت فاز یک ساخت و ساز شامل 21 ویلا با تنوع 2 و 3 اتاق خواب در سال 1390 آغاز به کار کرد. فاز دوم گاردنیا شامل ساختمان اصلی در 4 طبقه، کافی شاپ، رستوران و 36 اتاق با 1،2،3 و 4 تخت خواب است که در سال 1393 راه اندازی شد.

این هتل 4 ستاره می تواند یک سفر رویایی و در عین حال ارزان قیمت را برای تان رقم بزند.

هتل شایگان

هتل 5 ستاره شایگان در زمینی به وسعت ۱۵۰۰۰ متر مربع در بهترین بخش نوار سیاحتی جزیره مرجانی کیش در سال ۱۳۸۲ افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل در شش طبقه با سه آسانسور مخصوص میهمانان و دارای 130 اتاق مجلل و سویت های رویال مجهز به جکوزی با نمای رو به دریا و رو به جزیره میباشد.

فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی تالار شهر و مراکز اصلی خرید مانند بازارهای زیتون، مرکز تجاری پانیذ، هایپر مارکت، پردیس ۱و۲ و… این امکان را به شما میدهد تا در صورت تمایل در فصول مناسب پیاده روی کنید و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوید. هتل شایگان در سال 1390 به عنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین وتندیس طلایی از سازمان جهانی گردشگری اسپانیا (UNTWO) گردیده است و از این رو جزء بهترین هتل های کیش محسوب می شود.

با اقامت در این هتل، سفری لوکس و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک یک استراحتگاه بزرگ ساحلی در جزیره مرجانی و زیبای کیش واقع در منطقه خلیج فارس می باشد و خدمات مهمان داری زیادی را به خانواده ها و تجار ارائه می دهد. این هتل جذاب، همچنین فعالیت های تفریحی و ورزش های آبی و همچنین خدمات تفریحی دریایی، مانند قایق بادبانی و کشتی تفریحی را برای داشتن اوقاتی مفرح ​​ارائه می دهد.

اقامت در هتل پنج ستاره مجلل مارینا پارک با بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی در یکی از بهترین مناطق ساحلی کیش، یادآور خاطرات خوش و سفری به یاد ماندنی برای تان خواهد بود.

هتل آبی ترنج

هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش در منطقه ای بکر با اکوسیستمی طبیعی واقع گردیده است. این مجموعه از دو فاز تشکیل شده است؛ فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم، هتل طبقاتی ساحلی است. این هتل همچنین دارای رستوران های بزرگ و کوچک، کافی شاپ و فست فود ساحلی بر روی دریا با دیدی بسیار عالی از غروب و آب های آزاد خلیج فارس است. از امکانات عالی این هتل زیبا می توان به سالن اسپا، اتاق ماساژ با کف شیشه ای، سالن ورزش برروی آب، خانه بازی کودک، سالن بیلیارد و گیم اشاره کرد.

سوئیت های این هتل همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه ای است که میهمان می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند. این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است . واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP 2 خوابه می باشد. برای رفاه حال میهمانان از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد.

موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی، از جمله طلوع و غروب خورشید، تصاویر شگفت انگیز از دریا، امواج، رقص ماهیان و لاک پشتها، مرجان ها، فضای سبز، ساحل و … برای میهمانان فراهم آید.

این هتل قطعا خاطره انگیزترین سفر را برای مسافران در آینده تداعی خواهد کرد، به ویژه به عنوان ماه عسل برای افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند.

هتل صدف

شاید بتوان گفت ارزانترین هتل و در عین حال بهترین هتل ‌های 4 ستاره کیش، هتل صدف است. کافی است یکبار در هتل صدف اقامت کنید تا نامش را به عنوان اولین و آخرین انتخاب تان در کیش به ذهن بسپارید.

در هر یک از اتاق ‌های هتل که اقامت کنید از مبلمانی راحت، چیدمانی زیبا و امکاناتی خوب برخوردار می ‌شوید؛ اما در صورتی که بخواهید اقامتی لوکس را در هتل صدف تجربه کنید اتاق‌ های دبل و توئین لوکس را رزرو کنید. در این واحدهای اقامتی همه چیز مهیاست تا شما ساعاتی بسیار آرامش بخش را سپری کنید.

هتل بین المللی ایران

هتل بین المللی پنج ستاره ایران با معماری بی نظیر و ارائه تسهیلات به روز هتلداری در قلب جزیره رویایی کیش واقع شده است. این هتل در دو برج مجزا 4 طبقه ای بنا شده است که در طبقه همکف و چهارم با هم ارتباط دارند و به همین دلیل یکی از پروژه های معماری منحصر به فرد کشور محسوب می شود. هتل دارای 130 واحد اقامتی می باشد که اتاق های ضلع شمالی مشرف به دریا و اتاق های ضلع جنوبی رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر چشم انداز دارند.

با اقامت در این هتل شیک، علیرغم برخورداری از بهترین و درجه یک ترین امکانات رفاهی، اوقات خاطره انگیزی را سپری خواهید کرد.

هتل ویدا

هتل ویدا یکی از بهترین و شیک ترین هتل های کیش است که در زیر مجموعه هتل های پنج ستاره کیش قرار می گیرد. این هتل از لحاظ موقعیتی در قلب جزیره کیش واقع شده است.  گفتنی است در طراحی این هتل از اشکال هندسی مفهومی و در عین حال ساده مطابق با معماری روز دنیا بهره گرفته شده است. اقامتی راحت و فراموش نشدنی در اتاق های زیبای این هتل همراه شما خواهد بود.

هتل جام جم کیش

اگر برای سفرهای کاری به کیش می روید و یا برای تفریح و خرید عازم این دیار هستید، می توانید هتل جام جم کیش را انتخاب کنید. این هتل با قرارگیری در نزدیکی بازارهای کیش و اماکن گردشگری آن مانند اسکله تفریحی، موقعیت مکانی مناسبی دارد. هتل جام جم بسیار مناسب افرادی است که به دنبال اقامتی کم هزینه و ارزان با امکاناتی مطلوب در کیش هستند.

برگرفته از: tripadvisor

چنانچه شما نیز صاحب سوئیت، ویلا یا اقامتگاه در کیش هستید، می توانید با ما در ارتباط باشید تا امکانات تان را به گردشگران معرفی کنیم.

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

5 2 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا