17 ترین

معروف ترین و بهترین وکیل ایران از نگاه مردم

معروف ترین و بهترین وکیل ایران از نگاه مردم

وکیل، متخصصی دارای مجوز است که در امور حقوقی، مشاوره می دهد و نماینده اشخاص حقیقی و حقوقی در موقعیت های مختلف است. در سطح شهر اگر نگاهی به تابلوهای تبلیغاتی کنید، خواهید دید که وکلای بسیاری در سطح جامعه وجود دارند. بسیاری از افرادی که بنا به دلایلی به دنبال یک وکیل خوب هستند، با وجود این همه وکیل سر در گم می شوند و بعضا ممکن است در نهایت انتخاب درستی نداشته باشند. اما در این میان هستند وکلایی که به امور پرونده های حقوقی مختلف با موفقیت رسیدگی کرده اند و از اینرو اغلب افراد حقیقی یا حقوقی به دنبال مشاوره آنان هستند. قطعا ترکیبی از صداقت، درستکاری و ارائه خدمات حرفه ای این وکلا باعث شده اوضاع به نفع موکلان شان پیش برود. از این حیث، بر آن شدیم در این فهرست 17ترین، به معروف ترین و بهترین وکیل های ایران اشاره کنیم تا چنانچه از لحاظ حقوقی، گره ای در کارتان افتاد، به دستان قدرتمند این وکلای خوب و درجه یک باز شود.

1. سهیلا عرشی

سرکار خانم سهیلا عرشی، وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای مرکز، با سابقه ای طولانی بهترین وکیل زن ایران می باشند. امور خانواده اعم از درخواست طلاق و طلاق توافقی و دعاوی راجع به امور مهریه و نفقه و حضانت فرزندان، اجرا، تنفیذ و ثبت طلاق صادره از دادگاه های داخلی و خارج از کشور و پیگیری دعاوی مربوطه، امور ملکی، امور ارث و وصیت، و امور مربوط به قرارداد های مدنی و تجاری از فعالیت های ایشان در حوزه وکالت به شمار می رود. لازم به ذکر است که کلیه خدمات ذکر شده قابل ارائه در داخل و خارج از کشور می باشد.

2. احمد قنبرپور

یکی دیگر از وکلای خوب ایران، جناب دکتر احمد قنبرپور می باشند که دارای بیش از 20 سال سابقه وکالت حرفه ای و مشاوره حقوقی هستند. ایشان دارای مدرک دکتری حقوق کیفری و جرم ‌شناسی از دانشگاه تهران، مدیر موسسه‌ ی میانجی گری، مدرس دانشگاه از سال 1387 و مدرس دوره‌ های آموزشی کانون وکلای دادگستری مرکز می باشند. همچنین تالیف و ترجمه ده ها مقاله و متن حقوقی و کیفری را نیز در کارنامه خود دارند.

تسلط آقای قنبرپور به زبان انگلیسی در سطح بالا ایشان را قادر ساخته که امور حقوقی خارج از کشور را نیز متقبل شوند.

3. امیر محمد مظفریان

آقای امیر محمد مظفریان، وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز، فوق لیسانس حقوق خصوصی از دانشگاه شهید بهشتی می باشند و بیش از صدها پرونده موفق در دعاوی حقوقی و املاک و قراردادها و امور ارثیه را در رزومه کاری خود داشته اند. ایشان یکی دیگر از بهترین وکلای ایران محسوب می شوند.

4. اکبر بشیری

دکتر اکبر بشیری دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق تجارت بین الملل، وکیل دادگستری و مشاور حقوقی و عضو هیأت علمی دانشگاه است. وی دارای ۲۰ سال تجربه وکالت و مشاوره حقوقی در زمینه مسائل مختلف حقوق بوده و از تجارب خوبی در زمینه داوری تجاری بین الملل برخوردار می باشد.

مهمترین حوزه های تخصصی ایشان در حوزه وکالت و مشاوره حقوقی، داوری و تدریس و تحقیق عبارتند از:

  • انواع مختلف قراردادهای تجاری بین الملل
  • داوری تجاری بین الملل
  • حقوق انرژی ونفت و گاز
  • حقوق بانکی، اسناد و تضمین های بین لمللی
  • حقوق سرمایه گذاری خارجی
  • حقوق شرکت های تجاری
  • ورشکستگی تجاری
  • مسئولیت مدنی
  • بیمه های تجاری بین الملل
  • حقوق حمل و نقل

علاوه بر این دکتر بشیری عهده دار تدریس دروس مختلف رشته حقوق به ویژه دروس مرتبط با حقوق تجارت بین الملل در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی بوده و برگزار کننده و مدرس کارگاه های آموزشی متعدد در زمینه های مختلف حقوق می باشد. همچنین چاپ چندین مقاله علمی در مجلات معتبر داخلی و خارجی و شرکت در همایش های متعدد و راهنمایی بیش از صد پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری را در کارنامه علمی خویش دارد.

5. انوشیروان کریمی

آقای انوشیروان کریمی یکی از وکلای درجه یک ایران، مستقر در دفتر حقوقی کریمی می باشد. دفتر حقوقی کریمی در سال ۱۳۴۲ بنیان گذاشته شده است و یکی از با سابقه ‌ترین و معتبرترین دفاتر حقوقی در ایران محسوب می ‌گردد. با گسترش و توسعه دفتر حقوقی کریمی به موسسه حقوقی بین‌ المللی کریمی، اکنون این موسسه حقوقی بین‌ المللی در راستای تامین منافع و نیازهای حقوقی و قانونی موکلان داخلی و بین ‌المللی، خدمت ‌رسانی می‌ کند.

موسسه حقوقی کریمی به تازگی به بسط فعالیت‌ های خود پرداخته‌ و شروع به همکاری با موسسات حقوقی شناخته ‌شده و معتبری از جمله در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، روسیه، آلمان، ارمنستان، بلژیک، لوکزامبورگ، سوییس، بلغارستان، عمان، عراق، لبنان، امارات متحده عربی، چین، کره جنوبی و دیگر کشورها نموده‌ است.

6. مجید افروز

آقای مجید افروز متخصص در امور قرارداد ها و امور مربوط به شرکت ها، پرونده های کیفری، حقوقی، ثبتی، املاک و خانواده است. با توجه به سابقه طولانی ایشان در امر وکالت، آقای افروز در فهرست موفق ترین وکلای ایرانی قرار دارند.

7. فرزانه آذربیک

خانم فرزانه آذر بیک وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی (کارشناس ارشد حقوق خصوصی) با ده سال سابقه وکالت جزء بهترین وکلای زن ایران محسوب می شوند.

برخی از خدمات حقوقی ارائه شده از جانب ایشان عبارتند از:

  • دعاوی راجع به اموال غیر منقول (خلع ید، تخلیه، تصرف عدوانی، اسناد مالکیت معارض، قرارداد مشارکت، الزام به انجام تعهدات، الزام به تنظیم سند رسمی انتقال، سرقفلی، دستور فروش، افراز، تقسیم مال مشاع، اراضی موات، و…)
  • دعاوی راجع به اسناد تجاری (چک، سفته)
  • دعاوی راجع به ارث و وصیت (انحصار وراثت، تقسیم ترکه، مهر و موم ترکه، فروش و تقسیم اموال وراثتی و…)
  • کلیه دعاوی ایرانیان خارج از کشور
  • دعاوی ملکی و تقسیم ارث اقلیت های مذهبی
  • دعاوی کیفری (کلاهبرداری، خیانت در امانت، انتقال مال و منافع غیر، جعل و استفاده از مجعول، تحصیل مال از طریق نامشروع، ربا، چک بلامحل، جرایم پزشکی، قتل، دیه و تصادفات رانندگی و…)
  • مشاوره، تنظیم و اصلاح امور راجع به قراردادهای داخلی

8. فرزاد قدس

فرزاد قدس از معدود وکلای رسمی دادگستری است که علاوه بر تجربه در امر دعاوی و امور مرتبط با دادگاه ها، در امر مهاجرت نیز تجربه و مهارت دارد. متاسفانه غالب افرادی که ادعای توان عملی در مدیریت امور حقوقی دارند لزوماً تجربه ایی از امر مذکور نداشته و به صرف شنیده های خود به مراجعین ناآگاه مشاوره می دهند، پر بدیهی است که اینگونه افراد در انجام امور پیچیده دادگاهی و اداری فاقد توان کافی بوده و نتیجه ایی جز اتلاف وقت و پول مشتریان خود به دست نخواهند آورد.

فرزاد قدس با تجربه 10 ساله در امور حقوقی و مهاجرتی و با در نظر گرفتن شئون امر مقدس وکالت همچون سایر همکاران قسم خورده خود به موکلین ارائه خدمت نموده و با تکیه و تسلط بر مهارتهای دفاع و اشراف بر فنون آن منافع موکل را تامین می نماید.

9. وحید گودرز پور

آقای وحید گودرز پور یکی از وکلایی است که علیرغم انواع خدمات حقوقی، خدمات مهاجرت به استرالیا (تحصیلی، کاری، ازدواج و …) را نیز ارائه می دهد.

10. ابراهیم حیدری

آقای ابراهیم حیدری، وکیل پایه یک دادگستری با سابقه 20 سال فعالیت حقوقی، دارای کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، گواهی های چهارگانه داوری مرکز، داوری اتاق ایران با گرایش به امور کیفری (جرایم علیه اموال و مالکیت) و امور املاک یکی دیگر از وکلای خوب ایران محسوب می شوند.

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

3.9 29 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

7 نظرات
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Seyed Ali Hosseini

درود بیکران. بنده دوران کارآموزی وکالت را در معیت آقای دکتر قنبرپور گذراندم. دانش و متانت و قابلیت های فراوان ایشان ستودنی است و به شخصه بسیار از محضر ایشان آموختم.

سلام خسته نباشید

توحید کریمی

سلام جناب. من هم در مقطع ارشد دانشجوی استاد قنبرپور عزیز بودم و آقای دکتر همیشه همراه دانشجویان بودند… امیدوارم عمرشون طولانی باشه
ارادتمند توحید کریمی

محمد همایون (الازهری بارکزی )

سلام واحترامات خدمت همه وكلای مدافع هم مسلک های گرامی ‌تمام خوبانی که این پست را میبیند ،مستفید شدیم .

نادرقاسمیان

سلام برهمه عزیزترین ها به لحاظ سجایای اخلاقی و علم و ادب و انسانیت جای دکتر امین امینی و دکتر پورنوری خالی هست که به لیست اضافه کنی
ومرسی از سایت خوبتون

آرش

خوبه معرفی کردین این وکلا رو
وگرنه کسی نمیشناختشون
اما به عنوان بهترین وکلای ایران خیلی دور از اخلاق حرفه ای و عمومی بود

منیره نسیمی

وکیل ناب در دعاوی خانواده، سرکار خانم منیژه نسیمی سیسی

پیمایش به بالا