17 ترین

بهترین فروشگاه های لوازم خانگی

17-7 تا از بهترین فروشگاه های لوازم خانگی تهران: از کجا بهترین برند رو با قیمت مناسب بخریم؟

وقتی قیمت برند خوب یخچال فریزر ساید بای ساید خارجی در تابستان  99 به 78 میلیون تومان رسید سرمون بیشتر سوت کشید! 

“چند ماهی هست میخوام یخچال فریزر دوقولو بخرم. از طرفی پول آچنانی ندارم و از طرف دیگه دنبال یه برند باکیفیت با قیمت مناسب هستم که زود ناقص نشه. جاریم میگفت که از بین جنس های ایرانی فقط برند پارس ارزش خریدن داره ولی دوستم از هیمالیا خیلی راضی بود. خانمی از اقوام هم از لباسشویی پاکشوما رضایت داشت…” 

دوستان، از ویژگی های 17ترین اینه که تمامی مطلب ها رو از نگاه پژوهش و تحقیق مینویسه نه پول و تبلیغات. از راهنمایی تعمیرکاران حرفه ای و منصف لوازم خانگی کمک گرفتیم (این افراد تجربه شناخت لوازم اصل از فیک رو دارن). 

لیست معروفترین فروشگاه های لوازم خانگی تهران (لوازم درشت) با برندهای باکیفیت رو سرچ کردیم و نقاط قوت و ضعفشان رو با شما به اشتراک میگذاریم. آدرس برخی نمایندگی های معتبر رو هم نوشتیم. به علاوه، از جمع بندی نظرات مردم غافل نشدیم. از همراهی شما خوشحالیم.

13 روش تشخیص لوازم خانگی اصل از فیک

بازار لوازم خانگی در ایران شدیدا رقابتی شده و در عین حال فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در این بازار مهیا شده. در این میان، جنس های تقلبی نیز به وفور یافت میشه. با کسب دانش فنی و اطلاعات کافی پیش از خرید، میشه از به دام افتادن در دام شیادان در امان ماند.

چند روش تشخیص لوازم خانگی اصل از فیک:

  1. قبل از هر چیزی، به برچسب درج شده روی محصول نگاه کرده و نام شرکت سازنده، شماره سریال و کد محصول و مابقی مشخصات محصول مورد نظرتون رو در وبسایت رسمی وارد کنین.  تصویرها رو نیز مطابقت بدین. به علاوه، قیمت ها رو در انواع فروشگاه های اینترنتی چک کنین. قیمت ها باید تقریبا یکسان باشن. قیمت های بسیار پایین تر نشانه تقلبی بودن محصول هست.  
  2. به تبلیغات و جشنواره های تخفیف اعتماد کامل نکنیم. 
  3. هرگز سرخود از بانه و گناوه خرید نکنیم مگر با تحقیق فراوان درباره ی فروشگاه های امین و غیرمتقلب. 
  4. از دانش یک تعمیرکار حرفه ای لوازم برقی کمک بگیریم. قبل از پرداخت وجه برای خرید محصول، بهتر است تعمیرکارِ خودمان محصول را تست و وارسی کند.
  5. هر برند لوازم خانگی معتبر رو از نمایندگی یا فروشگاه اصلی مربوط بخریم. برای مثال، همسرم بدون تحقیق یک همزن برقی از یک فروشگاه زنجیره ای  برای من خرید. موقع استفاده متوجه عیوب ایمنی این همزن چینی بی کیفیت شدم و پشت دستمو داغ کردم که فقط از نمایندگی های رسمی جنس بخرم. 
  6. فروشگاه زنجیره ای یک واسطه برای فروش انواع محصولات هست و لزوما همه نوع جنس باکیفیت و اصل به فروش نمیرود. مثال آن فروش برنج های تقلبی به اسم اصل بوده که میتونین اخبارش رو پیگیری کنین!!!
  7.  
  8. با زبان خود فروشنده گفتگو کنیم. اهل چانه زنی و مذاکره باشیم و بدون اطلاعات قبلی درباره ی محصولات مورد نظرمان سر صحبت را باز نکنیم تا کمتر سرمان کلاه برود!  
  9. نظرات مردم، به خصوص خانم های خانه دار، درباره ی کیفیت و قیمت انواع برندهای لوازم خانگی را جویا شویم.
    سرچ اینترنتی در سایت های مردمی تا حدی کمک میکند اما توجه کنیم که حتی در این سایت ها افرادی سودجویی به دنبال تبلیغ محصولات خود هستند!
  10. نقاط قوت و ضعف لوازم خانگی مورد نظرمان را از مصرف کنندگان واقعی بپرسیم.
  11. حتما قبل از خرید از چندین جا قیمت بگیرید و ویژگی ها، کیفیت و قیمت ها را  با هم مقایسه کنید.
  12. فراموش نکنین که هر برند معتبری در تولید همه ی انواع لوازم خانگی معتبر نیست. برای مثال، یخچال مارک بوش تنوع نداره ولی وسایل برقی مثل لباسشویی و جاروبرقی بوش برای خرید خوبن.
  13. مشاهده ی حضوری لوازم خانگی و گفتگو با فروشندگان کمک کننده خواهند بود. ضمن صحبت رودررو و موشکافی چهره فروشنده، متوجه زبان بازی یا صداقت وی خواهید شد. فریب زبان بازی و تعریف های بیش از حد فروشندگان را نخوریم. تن صدای بلند فروشنده و با آب و تاب تعریف کردن از محصول لزوما نشانه صداقت وی نیست!  

فروشگاه اینترنتی کالا خانگی خوبه؟

فروشگاه اینترنتی کالا خانگی همون مغازه های بانه به صورت اینترنتی هست. منتها اینبار جنس رو میتونین در خانه تست و وارسی و پس از اطمینان از سلامت محصول، پول رو پرداخت کنین.  

کالاخانگی لوازم خانگی وارداتی رو میفروشه. 

کالاخانگی مدعی ست که محصولاتش رو مستقیم از شرکت های اصلی خارجی وارد میکنه و گارانتی و خدمات پس از فروش داره. 

توصیه ما: حتما قبل از خرید از یه آدم وارد، ترجیحا تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی، کمک بگیرین تا جنس تقلبی یا بی کیفیت قالبتون نکنن. بانه محل فروش محصولات تقلبی ته لنجی نیز هست و اگه به گارانتی، تامین قطعات و خدمات پس از فروش توجه نکنین حسابی سرتون کلاه رفته. 

توصیه دوم: هر کالا رو از فروشگاه های معتبر و شرکت های رسمی خرید کنین. اینطوری وضعیت تولید ملی و اشتغال بهبود پیدا میکنه و در نتیجه در ساخت لوازم خانگی بومی کیفیت و استاندارد بسیار بالایی دست پیدا میکنیم.
یک مثال می زنیم. یک سری مدل های برند ایرانی اسنوا خوب از کار در نیومد (مثل بعضی یخچال های پرسرو صدا) ولی امروزه با تلاش مهندسان ارتقاء پیدا کردن و ایرادات قبلی رو ندارن. 

توصیه سوم: برای خرید هر برند خارجی، به نمایندگی اصلی همان برند مراجعه کنین. برای مثال، خود من از یخچال فریز ال جی استفاده میکنم. خدمات پس از فروش ال جی رو از نمایندگی اصلی دریافت کردم  و واقعا راضی هستم (البته برای برای خرید لباسشویی جدید قصد دارم از جنس ایرانی استفاده کنم تا سهمی در کمک به اقتصاد و تولید ملی داشته باشم.)

بورس لوازم خانگی تهران: نظرات درباره فروشگاه امین حضور

به گفته ی خریداران فروشگاه امین حضور، این فروشگاه بورس لوازم خانگی تهران و محل آمد و رفت نوعروس ها بریا تهیه جهیزیه ست.
امین حضور در منطقه 12 تهران نزدیک محله ری سه راه امین حضور واقع شده.

وسایل برقی و خانگی  امین حضور در مغازه های جداگانه ای به فروش میرسن. برای مثال، چندین فروشگاه مختص فروش یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی ست. فروشگاه های لوازم برقی و تی وی جدا هستن.

در فروشگاه بزرگ امین حضور، نمایندگی های رسمی برای فروش انواع برندهای ایرانی و خارجی وجود دارن. 

یک نکته مهم: این طور نیست که در امین حضور هر برند باکیفیت دلخواه رو با قیمت مناسب پیدا کنین. 

در واقع، تنها فرق امین حضور با فروشگاه های دیگه داشتن تنوع هست وگرنه قیمتها فرقی نداره. 

باز هم مهمترین اصل در خرید، داشتن اطلاعات قبلی و به همراه بردن یک آدم وارد، تکنسین یا تعمیرکار لوازم برقی برای شناسایی محصول اصل از فیک است. 

آدرس فروشگاه امین حضور در تهران: مترو بهارستان به سمت خیابان مصطفی خمینی (به طرف جنوب)، خیابان امیرکبیر (به شرق)، سه راه امین حضور، بازار بورس لوازم خانگی

نمایندگی های فروش برند اسنوا: نقاط ضعف و قوت

اسنوا از جمله برندهای ایرانی ست که سهام شرکت دوو کره جنوبی رو هم خریده. به عبارتی، بسیاری از قطعات لوازم خانگی اسنوا مونتاژ میشه. 

اسنوا نقاط قوت و ضعف خودش رو داره. از تجربه ی خریداران و تعمیرکاران اسنوا استفاده و به نظرات آنها اشاره میکنیم:

“اسنوا همون مونتاژ قطعات ال جی و سامسونگ هست منتها با قیمت کمتر.”

“اگه قدرت خرید یخچال و ماشین لباسشویی خارجی ندارین، میتونین اسنوا رو با همون کیفیت و با قیمت کمتر بخرین. البته لوازم صوتی-تصویری اسنوا خوب نیست.”

“”هر مارکی خرابی ها و نقاط قوت خودش رو داره. ممکنه قطعات داخلی یه برند خارجی چینی باشن.”

“شرکتای تولید لوازم خانگی رقابت شدیدی دارن و همیشه مشغول رفع نواقص قبلی شون هستن. اگه یکی از یخچال اسنوا راضی نیست و یکی راضیه دلیلش همین بهبود کیفیت در تولیدات بعدی هست.”

“اگه از برندهای ملی خرید کنین در واقع به کارگر ایرانی کمک کردین تا بتونه نون زن و بچه شو دربیاره. پول بره توی جیب سامسونگ خیلی بهتر از ال جی و سامسونگه. کره ای ها چندین میلیون دلار پول اسنوا رو بلوکه کرده و پرداخت نمیکنن و این سبب بیکار شدن کارگرا شده!
تازه اگه اینقد جنس قاچاق وارداتی نمیخریدیم تولیدات ملی مون باکیفیت تر میشدن!” 

برخی نمایندگی های فروش اسنوا در ایران:

کرج، رباط کریم تهران، گرمی و بیله سوار اردبیل، رشت، اسلام شهر تهران، مینودشت گلستان، سلماس آدربایجان غربی، اصفهان، ایلام، زرقان فارس، ممقان آذربایجان شرقی، دولت آباد اصفهان، و غیره.

اسنوا فروشگاه آنلاین هم داره. 

لینک آدرس ها و تماس تلفنی نمایندگی های لوازم خانگی اسنوا

 

نظرات در مورد فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی

نظرات درباره ی یک فروشگاه های اینترنتی معروف متنوع هست. خیلی ها راضی و تعدادی هم شاکی هستن. 

کاربری توصیه کرده که چون دلار بالا پایین داره، فعلا از هیچ فروشگاه اینترنتی خرید نکنین. ممکنه پولی پرداخت کنین و روز بعد کالا “ناموجود” شه. دلیلش همین بالا رفتن دلار هست . البته سوء استفاده فروشندگان که خریدار رو مجبور به پرداخت مابه تفاوت میکنن. 

کاربر دیگری گفته که یه فروشگاه اینترنتی خیلی معروف در زمینه ارسال و خدمات کالا قبلا عالی بوده ولی الان افت کرده.

کاربری از قیمت ها شکایت داشته و میگه اگه حضوری از خود نمایندگی یخچال فریزر خرید میکرده قیمت براش کمتر در میومده.

آقایی از رفسنجان از ارسال به موقع کالاها راضی ست و میگه قیمت های لوازم خانگی در شهرش بالاتره.

یه خانم گوشت کوب برقی از همین فروشگاه رو 290 هزار تومان خریده (قیمت های قبلی) ولی همین مارک رو در مغازه ای دیده که 240 قیمت خورده بوده!

نکته خیلی مهم:

هر یک از بهترین فروشگاه های لوازم خانگی دارای وبسایت رسمی، فروشگاه آنلاین و نمایندگی های رسمی معتبر می باشند . شما میتوانید به وب سایت تولیدکننده اصلی مراجعه کرده و تمامی اطلاعات لازم را دریافت کنید. 

به نظر ما، برای خرید به صرفه ی کالاهای درشت، به تحیققات قبلی در مورد کیفیت، اصل بودن برند، تست محصول توسط یک تکنسین، و این موارد نیاز داریم.

نظرات و نمایندگی های فروش لوازم خانگی امرسان

بهترین فروشگاههای  لوازم خانگی امرسان: نظرات مثبت و منفی و نمایندگی ها

امرسان یه شرکت تولیدکننده یخچال فریزر، اجاق گاز، کولر آبی، ماشین لباس شویی و و جاروبرقی ایرانی هست. 

 لوازم خانگی امرسان از ویژگی های تنوع رنگ بندی، مدل، طرح اِسمِگ، ابزار هوشمند و قیمت مناسب برخوردارن. طرح اسمگ یک جایگزین ایرانی خوب برای ایتالیایی گرانقیمت هست.

طرح کلاسیک یخچال فریزر امرسان برای آشپزخانه های نقلی گزینه مناسبی ست.

لوازم خانگی امرسان به کشورهای غرب آسیا صادر میشن. امرسان جزو برندهای برتر به حساب میاد. گارانتی سه ساله داره.

تعدادی از نمایندگی های فروش امرسان در تهران:

فروشگاه گل یخ بین نواب و رودکی

فروشگاه چرگر صنعت در شهر قدس (قلعه حسخان)

تارا پارس البزر قرنی، نرسیده به پل کریمخان

شرکت توسعه تجهیز بهرادان (انقلاب-جمهوری، بین 12 فروردین و فخر رازی)

جهان سرما: واقع در پیروزی، روبروی خ ششم نیروی هوایی

شرکت تهران فرهود: نرسیده به خ کریم خان زند

و غیره.

برای پیدا کردن آدرس و ش تماس هر نمایندگی ابتدا منطقه مسکونی خود در تهران رو در نظر بگیرید. برای مثال، عبارت “نمایندگی امرسان در منطقه 14” و یا “وبسایت رسمی لوازم خانگی امرسان” رو سرچ کنین..

با خرید از نمایندگی های اصلی و معتبر هر برند داخلی یا خارجی، از بابت گارانتی، مرجوعی و خدمات پس از فروش مطمئن تر خواهید بود.

نظرات و نمایندگی های فروش لوازم خانگی الکترواستیل

نظرات درباره لوازم خانگی  الکترواستیل 

تولیدی الکترواستیل جزو تولیدکنندگان قدیمی لوازم خانگی درشت در ایران هست.

آیدی مهلا 66 از خرید یخچال فریزر دوقولوی الکترواستیل راضیه و ده ساله که استفاده میکنن.

خانومی 1393 هم میگن که الکترواستیل دارن و توصیه شون خرید جنس ایرانی به خاطر وطندوستی ست.

یاس 123 از مارک های قدیمی الکترواستیل راضیه ولی میگه جدیدی هاشون بعد از 6 الی 7 سال به تعمیر نیاز پیدا میکنن.

از نظر خودم، با غلبه مهندسین داخلیمون بر تحریم ها و تکیه بر توان خودی در آِنده خیلی نزدیک این عیوب پیش آمده برطرف خواهند شد.

مامان علیرضا از اینکه الکترواستیل سر وصدای کمی داره راضی هستش.

کاربری از بدی خدمات پس از فروش الکترواستیل، عدم رعایت حقوق مصرف کننده  و خرج اضافه برای تعمیر الکترواستیل شکایت دارن. 

کاربر فریده 200 میگن که در نمایندگی الکترواستیل کار میکنه و میگه که عیوب یخچال فریزر الکترواستیل یا اسنوا با دویست سیصد تومان قابل رفع هست. مرکز تعمیرات یخچال الکترواستیل در اصفهان به خوبی انجام میشه. حتی برندهای خارجی هم به تعمیر نیاز پیدا میکنن. عیوب مدل های جدید الکترواستیل مانند نیاز به گاز یا خرابی بُرد به راحتی قابل رفع هستن.

 کاربری هم گفته که کیفت برند امرسان بهتر از الکترواستیل هست. 

با جمع بندی نظرات مختلف درباره ی کل برندهای ایرانی، امرسان و اسنوا برای یخچال و فریزر گزینه های بهتری هستن.

نظرات و نمایندگی های فروش لوازم خانگی پاکشوما برند معتبر ایرانی

وقتی یه تولیدکننده به تولید چند تا محصول خاص اقدام میکنه و سالهای سال برای ارتقاء کیفیت همون محصولات وقت میگذاره، نتیجه میشه ماندگاری و جاخوش کردن در قلب های مردم.

پاکشوما کارش رو از تولید ماشین لباس شویی شروع کرد و سالهای سال هست که ماشین ظرفشویی و مایکروفر تولید میکنه. 

مصرف کنندگان از لباس شویی های پاکشوما راضی بوده و هستن. علت این رضایت رعایت حقوق مصرف کننده، کیفیت بالا و گارانتی بلند مدت هست.

وبسایت رسمی پاکشوما: pakshoma.com

نظرات و نمایندگی های فروش لوازم خانگی پارس خزر: بهترین برند لوازم برقی کوچک

نظرات مردم درباره برند لوازم خانگی پارس خزر و نمایندگی های فروش

به قول آیدی آنه شرلی، قدیمی ترها از یخچال و فریز پارس خزر راضی هستن. مارک جدیدش بدون برفکه و ظاهر شیک تری داره. 

جاروبرقی پارس خزر خوبه ولی انگار بعضی مشتریان از قیافه ش خوششون نیومده. چرخ گوشت، آب میوه گیری، پلوپز و زودپز و لوازم ریز پارس هم انگار خوبن. 

در کل، پارس خزر رو بیشتر برای لوازم برقی کوچک آشپزخانه توصیه میکنیم. 

مقایسه برندهای لوازم خانگی اسنوا، ال جی، تکنو، دوو، سامسونگ​

از نظر یکی از کارشناسان استفاده کرده و مارک های خارجی و داخلی رایج لوازم خانگی رو مقایسه کردیم:

تعداد قابل توجهی از برندهای خارجی در واقع در ایران تولید و مونتاژ میشن. و یا برعکس، قطعات بسیاری از برندهای ایرانی معتبر از خارج از کشور وارد میشه. 

گروه صنعتی انتخاب در اصفهان قطعات برندهای اسنوا، تکنو،دوو و غیره رو مونتاژ میکنه. قطعات اسنوا چینی هست و اخیرا قطعات کره ای (دوو) در اسنوا استفاده میشه.
قطعات یخچال و گاز و ماشین لباس شویی تکنو از ایتالیا وارد میشه! ولی کیفیت لوازم صوتی تصویری تکنو فعلا خوب نیست!  

مشهور بودن یک برند به این معنی نیست که کلیه لوازم خانگی آن برند بهترین هستن!  برای مثال، لوازم صوتی-تصویری اسنوا و دوو از کیفیت خوبی برخوردار نیستن ولی یخچال فریز، ماشین لباس شویی و ظرف شویی اسنوا-دوو خوبن. به علاوه، نود درصد محصولات ال جی و سامسونگ مونتاژ داخلی هستن! 

در نتیجه، هر کدوم از مارک های بالا رو که بخرین یعنی به تولید ملی کمک کردین! 

لیست 60 برند محبوب لوازم خانگی در ایران

لیست 60 برند برتر لوازم خانگی ریز و درشت در ایران: از تولیدات ملی تا خارجی:

آبسال

آزمون

آلیش گاز

اخوان

استیل البرز

اسنوا و امرسان

انرژی-ایران شرق-ایران گرما

ایستکول- ایکس ویژن (تی وی ش معروفه)

برفاب

بوتان

پارس خزر-پلار-پیلوت

تکنوگاز- دوو (انتخاب)

تهران سبحان

دونار خزر

جواهریان

پاکشوما

کرال

سپهر الکتریک-سینجر

الکترواستیل

گرماوران

لوازم خانگی پارس

هاردستون-هیمالیایهوندای

یخساران

جی پلاس

و غیره.

تمامی برندهای فوق نمایندگی رسمی و معتبر دارن.

توصیه: بهتره به جای خرید از انواع فروشگاه های آنلاین و زنجیره ایِ واسطه یا واردات چی، از همین شرکت های نمایندگی های رسمی و تولیدی های اصلی خرید کنیم. البته نمایندگی های اصلی فروشگاه آنلاین نیز دارن. برای مثال، فروشگاه اینترنتی امرسان. یا نمایندگی امرسان در امین حضور.

به امید اینکه تولید اصلی و بومی رونق بگیرد و روزی تمام پول به جیب کارگران زحمتکش و تولیدکنندگان خلاق و وطن دوست برود.

مطلب پیشنهادی ما: بهترین برندهای پوشاک ایرانی 

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

0 0 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا