17 ترین

بهترین فروشگاه سیسمونی در تهران

بهترین فروشگاه سیسمونی در تهران

به دنیا آمدن کودک یکی از بزرگ ترین اتفاقاتی است که برای هر زوجی اتفاق می افتد. به همین خاطر است که تمام پدرها و مادرها دنبال این هستند که بهترین چیزها را برای فرزندان خود انتخاب کنند. به همین خاطر است که اصولاً هر گونه خدماتی که در مورد نوزادان و کودکان ارائه می شود، مشاغل پر سودی هستند.
در این مقاله می خواهیم به سراغ بهترین فروشگاه سیسمونی در تهران برویم و ببینیم که کدام یک از آن ها خدمات بهتری ارائه می کنند. البته اگر در انتظار نوزاد خود هستید در حال حاضر هم می دانید که مراکز بزرگ خرید سیسمونی در تهران کجاست اما باید بدانید که در بازارهای سیسمونی کدام یک از فروشگاه ها بهتر هستند. کدام یک تنوع بیشتری دارند و بهتر می توانند به نیازهای شما پاسخ دهند. با ما همراه باشید

سیسمونی علی کالا

یکی از بهترین سیسمونی های تهران، سیسمونی علی کالاست. این فروشگاه بزرگ که یکی از بزرگ ترین مغازه های راسته ی سیسمونی فروشی در بازار عبدل آباد است، احتمالا خیلی از والدین را به سمت خود کشانده است. در این فروشگاه می توانید تقریبا برای تمام نوزادان با سنین مختلف سیسمونی پیدا کنید. قیمت های خیلی مناسب فروشگاه های موجود در بازار عبدل آباد هم می تواند مزید بر علت شده و طرفداران این فروشگاه را بیشتر کند.

سیسمونی رامینا

احتمالا اگر به دنبال خرید سیسمونی برای نوزاد از راه نرسیده تان هستید، سری به بازار بهار جنوبی زده اید. اما تنوع مغازه ها و فروشگاه های مختلف باعث می شود که نتوانید انتخاب درستی داشته باشید. اگر به دنبال خرید کارهای شیک و زیبا برای نوزادتان هستید، سیسمونی رامینا می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد. علاوه بر خرید سیسمونی، اگر می خواهید خریدهای اولیه هم برای نوزاد انجام دهید( مثل اسباب بازی، کالکسه و …) رامینا بهترین گزینه است.

فروشگاه های نی نی لند

فروشگاه های نی نی لند که در خیابان بهار واقع شده اند هم می توانند گزینه ی خیلی خوبی برای خرید سیسمونی باشند. این فروشگاه ها سه شعبه ی مختلف در تهران دارند. اما یکی از بزرگ ترین مزیت های این فروشگاه، خرید اینترنتی است که باعث شده خیلی از مادران پا به ماه و نزدیک به زایمان، خرید از این فروشگاه را انتخاب می کنند. سه شعبه ی فروشگاه های نی نی لند در خیابان ولیعصر، مجتمع تجاری سانا و البته سعادت آباد واقع شده اند.
اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که قیمت سیسمونی در این فروشگاه ها چندان ارزان نیست اما کیفیت بسیار بالایی دارند و می توانید از بابت جنس لباس ها خیالتان راحت باشد.

سیسمونی راما

خب البته منبع فوق العاده ای برای خرید سیسمونی، بازار بزرگ است. اما شلوغی بیش از حد این بازار و البته ساعت کاری خاص آن ها باعث شده که خیلی از افراد نتوانند به آن جا بروند. اما سیسمونی راما می تواند دلیل خیلی خوبی برای سر زدن به بازار بین الحرمین باشد. این فروشگاه فروش عمده نیز دارد و بخش خیلی زیادی از نیاز بازار را تامین می کند.
خوشبختانه قیمت های فروشگاه هایی که در بازار بین الحرمین هستند، بسیار مناسب و ارزان می باشند و برای افراد کم در آمدتر می تواند انتخاب خیلی خوبی باشند. خوشبختانه این فروشگاه فقط برای خرید سیسمونی نیست بلکه می توانید لوازم دیگری مانند اسباب بازی های مختلف و …نیز خریداری کنید.

سیسمونی شیمانا

این هم یکی دیگر از فروشگاه های خیلی خوب فروش سیسمونی در تهران است. بنا به نظر خیلی از خریداران، این فروشگاه قیمت های خیلی خوبی دارد و برخورد بسیار خوب پرسنل هم باعث شده تا بیشتر مشتریان از خرید کردن در این فروشگاه راضی هستند. حتی برخی از کالاهای این فروشگاه در وب سایت دیجی کالا نیز فروخته می شود.

سیسمونی دوقلو

شرق تهران و سمت خیابان تهران پارس و استخر، محلاتی هستند که بازارها و فروشگاه های خیلی خوبی دارند. با وجود فروشگاه های خیلی خوبی مانند سیسمونی دوقلو نیاز چندانی نیست که والدین عزیز، تمام مسیر را تا بازار بزرگ و خیابان بهار جنوبی طی کنند. این فروشگاه که در خیابان جشنواره واقع شده، قیمت های نسبتاً خوبی دارد.

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که اساساً چندین بازار معروف در تهران برای خرید سیسمونی وجود دارد: خیابان بهار جنوبی با قیمت های نسبتاً بالا، بازار عبدل آباد با قیمت های مناسب و ارزان، خیابان جمهوری با قیمت های متوسط و البته بازار بزرگ تهران( بازار بین الحرمین) با قیمت هایی مناسب!
در نهایت انتخاب با شماست. امیدواریم که این مطلب برای شما سودمند بوده باشد.

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا