17 ترین

17 تا از معجزه ترین روشهای جوانسازی پوست

بهترین روش های جوانسازی پوست

بهترین روش جوانسازی پوست که الان توی بورسه چیه و کیه؟ اصلا تو دنیای رنگارنگ امروز، می تونیم بگیم فقط و فقط روش X حرف اول رو می زنه یا اینکه….؟
از همون قدیم هم به اندازه موهای سرمون انواع ماسک و کرم گیاهی و عرقیجات برای طراوت و زیباسازی پوست وجود داشته. الانم که تو بازار هزاران محصول جدید و قدیم و دهها روش مدرن شدیدا با هم رقابت می کنند. اونقدر بوق و کرنای تبلیغات زیاده که مخاطب واقعا گیج میشه چه محصولی یا روشی رو انتخاب کنه. هر شرکتی ساز خودش رو میزنه و توی اینترنت، تولیدات یا واردات خودش رو به عنوان بهترین معرفی می کنه.
خب، این وسط تکلیف زیباجو چیه؟ از کجا بدونیم مثلا فلان روش جوانسازی پوست به صرفه، ایمن، ماندگار و سریع هست؟ مهمتر از همه، می خواهیم بدونیم آیا روش خاصی که پسندیدیم یا دکتر پیشنهاد داده، برامون مناسب ترینه یا نه؟

در این مطلب درباره ی 17 تا از بهترین روش های جوانسازی پوست برای انواع بودجه ها می نویسیم. حسابی چشم و گوشتون رو باز می کنیم. کاملا علمی و البته طبق تحقیقات و گزارش های میدانی که دیدیم و شنیدیم، واقعیات رو میگیم. کمکتون می کنیم درست تصمیم بگیرید. پس لحظاتی با هم باشیم.

بهترین روش های جوانسازی پوست

اندولیفت مدرن ترین روش جوانسازی پوست

اگه بگیم اندولیفت بهترین روش جوانسازی پوست هست غلو نکردیم. خرید دستگاه لیزر اندولیفت اصل برای مراکز خیلی گرون در میاد. علتش هم تاثیر فوق العاده در جوان کردن دوباره ی پوست با هر سن و سالی هست. یه فیبر نوری متصل به منبع لیزر دایود زیر پوست (اونم بدون برش) کار لیفتینگ و سفت سازی رو در کسری از ثانیه انجام میده.
فیبر نوری به اندازه ی یک تار مو بین لایه چربی و بافت همبند پوست قرار می گیره. دکتر برای آب کردن چربی لیزر رو به لایه چربی هدایت می کنه؛ برای لیفتینگ و جوانسازی پوست، لایه همبند درم عمقی رو هدف می گیره. البته اندولیفت مهارت خیلی خیلی بالایی می خواد.

کاربردها و مزایای اندولیفت

حالا ببینیم اندولیفت کدوم قسمت های پوست رو جوانسازی و مدل دهی می کنه:

  • برای زاویه سازی فک و صورت عالیه
  • برای خوش فرم کردن و لاغری غبغب و بازوها عالیه
  • پوست رو سریع لیفت و سفت میکنه و از افتادگی، پژمرگی و شلی نجات میده
  • هر کجا چربی مزاحم دارید رو خوش فرم میکنه
  • ماموریت خونرسانی و کلاژن سازی رو خیلی عالی انجام میده.

ماندگاری اندولیفت

اندولیفت جزو روش های خیلی ماندگار هست. از دو تا پنج سال ماندگاری دارد. البته ماندگاری هر روشی به میزان مهارت پزشک، ژنتیک پوست، رعایت مراقبت ها، و غیره دارد.

هزینه اندولیفت

قیمت اندولیفت ارزون نیست ولی قشر متوسط هم می تونند انجام دهند. به خصوص، ماندگاری چند ساله داره و یکی دو جلسه کافیه. شاید تعجب کنین که زیباجو داشتیم جزو دهک های پایین جامعه و یارانه معیشتی، ولی اندولیفت میکنه! زرنگند دیگه! یه مدت هوش مالی به خرج می دهند و مثلا با قرعه کشی خونگی پول اندولیفت صورت رو جور می کنند.

عوارض اندولیفت صورت و پوست

اصلا از عوارض نترسین. کافیه دکتر مجرب باشه، مراقبت ها رو هم رعایت کنین. درد نداره چون پوست بی حس میشه. بعد از از بین رفتن بی حسی هم داروی مسکّن مصرف می کنین. برای اطلاعات کامل و پرسش و پاسخ اندولیفت، لینک زیر رو دنبال کنین.

اندولیفت بهترین روش جوانسازی پوست

کوزه رو نشکنی ها!

همینجا یه نکته مهم بگیم:

کلا اگه مشکلات زیر رو دارین، قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی جراحی، لیزر یا عمل غیر جراحی مثل همینا که میگیم، حتما با پزشک مشورت کنین:

  • اختلالات خونریزی جدی
  • حساسیت و آلرژی جدی به فیلر و بوتاکس
  • در حال مصرف داروهای تداخل کننده با عمل مورد نظر
  • بارداری و شیردهی
  • بیماری های خاص مانند اختلالات کبد، مجاری ادرار و کلیوی، خونی، سرطان، پیوند فلزات در بدن
    مثلا کامنت هایی در سایت های زیبایی دیدم؛ شکایت دارند که چرا بعد از عمل هایفو صورت به شدت درد داشتن. علتش رو که بررسی کردیم، پیوند فلزات یا ایمپلنت دندان بوده! خب، این دوستان باید از قبل به دکتر اطلاع می دادن که خودشون سهل انگاری کردن. دیدم بعضیا بدون خوندن فرمِ اطلاعات موارد ممنوعه عمل زیبایی، فوری رضایت نامه رو فوری امضاء می کنن! این کار مثل کوزه شکستن قبل از خوردن آب گوارا می مونه!

تزریق ژل و فیلر برای جوانسازی پوست

تقریبا هیشکی تو ایران و جهان پیدا نمیشه که چیزی از تزریق ژل به گوشش نخورده باشه. اگه توانایی پرداخت هزینه اندولیفت رو ندارین، تزریق ژل بهترین جایگزینه. البته اینم بگیم که هر روشی کاربرد خاص خودش رو داره. به عبارتی، ممکنه اون یکی روش نتونه کار این یکی رو انجام بده.
وظیفه اصلی تزریق ژل حجم دهی به گودی ها و نواحی خالی در پوست صورت و گردن هست. مثلا من گونه نداشتم؛ برای رفع پژمردگی و خستگی چهره و محو کردن خط اخمم، تزریق ژل گونه خیلی کمکم کرد.

مزایای تزریق ژل صورت

تزریق ژل فواید متنوع و جالبی دارد:

  • رفع لاغری و پر کردن گودی های پوست. مثلا زیر چشم، گونه، خطوط اخم بین ابروها،
  • برجسته سازی و حجم دهی لب نازک یا نامتقارن یا برای ایجاد انواع مدل لب روسی، قلبی، قلوه ای و غیره.
  • کانتورینگ و اصلاح فرم چانه و زاویه سازی فک
  • رفع چین و چروک های صورت و گردن
  • اصلاح خط گردن با حجم دهی به خطوط خالی گردن
  • رفع خط خنده و خط اندوه
  • اصلاح فرورفتگی شقیقه ها و گودی های پیشانی
  • رفع لاغری دست های رگ رگی

عوارض تزریق ژل صورت و گردن

حتما شنیدین یا دیدین که بعضی ها بعد از تزریق ژل عوارضی تجربه کردند: جابجایی و گلوله شدن ژل، دفرمه شدن، عفونت، تغییر رنگ پوست، بی حسی لب یا محل تزریق و موارد دیگه.

دوستان عزیز، تزریق ژل اسید هیالورونیک HA برند اصل مجوزدار اونم به صورت حرفه ای و با رعایت مراقبت ها هرگز عارضه نداشته.
اینکه این عوارض پیش میاد علت داره: یا تزریق غیر حرفه ای هست، یا کیفیت فیلر و ژل پایینه و (بلا به دور) تقلبیه و یا اون فرد مراقبت ها رو نادیده گرفته. هنوزم خیلی ها ژل ارزان قیمت می زنند و یا به جای دکتر پیش دستیار، پرستار یا آرایشگر رفتند!!! آخه این چه ریسکی هست که با جون خودتون می کنین!؟
دقت کنین که در مراکز تخصصی با پزشک مجرب، تمام مراحل مشاوره،سوابق پزشکی، انتخاب برند مناسب با هدف و بررسی وضعیت پوستی زیباجو به دقت طی خواهد شد. 

آیا تزریق ژل به باسن و سینه مجاز هست؟

اینستاگرام پیج های زیبایی که سر میزنین، مملو از عکس های قبل و بعد از تزریق ژل باسن و سینه هست. اما یک سوال: این کار عوارض دارد؟

قطعا تزریق ژل به سینه و باسن عوارض جدی و وحشتناکی داشته!!! اصلا این کار رو نکنین. مراکز و کلینیک های معتبر تزریق ژل رو فقط برای صورت و گردن انجام میدن. علتش عوارض مکرر عفونت و دفرمه شدن باسن و سینه حتی با وجود تزریق ژل های ظاهرا بی خطر بوده! خب، می دونین چند سی سی ژل باید این قسمت ها تزریق بشه؟ هزینه که سرسام آور هست. تصور کنین هر تک سی سی ژل کره ای 4 و نیم میلیون تومان در زمان نوشتن این مقاله باشه. بنابراین، نه از نظر هزینه و نه از نظر ایمنی، تزریق ژل به خصوص ژل نیمه دائمی و دائمی به این نواحی توصیه نمیشه!

تزریق ژل بهترین روش جوانسازی پوست

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس سردسته اپیدمی عمل های زیبایی در قرن حاضر! سم رقیق شده و بی خطر بوتولینوم در دوز کنترل شده به یک سری عضلات تزریق میشه.
بوتاکس پوست رو براق می کنه، خطوط و چین های عمیق تا سطحی پوست رو نرم و رام می کنه؛ یعنی، از حالت تنش، چروک و اخم در میاره.

بوتاکس در واقع روی پایانه های عصبی در عضلات که محل ترشح استیل کولین هست عملیات میکنه. استیل کولین ترشح بشه ما اخم می کنیم، ترشح نشه دیگه نمی تونیم اخم کنیم.

می تونیم بدون غلو وب سایت آدیا رو به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی بوتاکس معرفی کنیم. هر چی که درباره بوتاکس می خواهین بدونین اونجا هست.

لیفت صورت با نخ

اگه پیری و شلی پوست در حد کم تا متوسط باشه، لیفت نخ جزو بهترین گزینه های جوانسازی پوست هست. برای مشکلات عمقی تر، اندولیفت یا هایفوتراپی بهتر جواب میدهند.برای رفع خط لبخند هم توصیه نمیشه و بهتره روش های تزریق ژل و اندولیفت رو امتحان کنین.

لیفت با نخ چگونه انجام می شود؟

پس از اِعمال بی حسی موضعی، نقاط افتاده پوست علامت گذاری میشه. سوزن باریکی به حالت منحنی از بافت نرم پوست میگذره. به کمک سوزن دیگه ای در فاصله ی یک تا یک و نیم سانتی این سوزن، نخ ها از زیر پوست رد شده و همزمان بافت شل رو به بالا می کشند. این کار شبیه بخیه زدن و بدون برش و خونریزی ست.

انواع مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت نخ خیلی کارها برای شما می کنه:

  • پوست شل پیشانی، چانه، خط فک، گردن و گونه رو لیفت میکنه
  • برای لیفت پوست شل بینی، ابروی نامتقارن، و لب افتاده خوب جواب داده.
  • رفع افتادگی پوست در قسمت های داخلی بازوها، ران ها و نشیمن

ماندگاری لیفت نخ چقدره؟

ماندگاری لیفت نخ بین شش ماه تا یکسال هست. ماندگاری بستگی به جنس نخ، سن، وضعیت پیری و ژنتیک پوست بستگی دارد.

هایفوتراپی صورت و گردن

هایفوتراپی چیه و به چه دردی می خوره؟

هایفو HIFU برای پوست با شلی و افتادگی ملایم تا متوسط خیلی خوبه. برای برطرف کردن چین و چروک ها هم عالی جواب میده.

هایفو با امواج مافوق صورت کار می کنه. این امواج متمرکز، بافت پیر و فرسوده پوست رو بدون آسیب به روی پوست هدف میگیره. برای آب کردن چربی موضعی شکم، داخل ران و بازو و پهلوها هم خوب جواب میده.

مزایای هایفوتراپی

  • لیفت ابرو
  • آب کردن چربی موضعی اضافه
  • جوانسازی و رفع چین و چروک پوست
  • رفع جای جوش و آکنه اسکار

ماندگاری هایفوتراپی چقدره؟

ماندگاری به جنس و ژنتیک پوست خودتون و مهارت دکتر بستگی داره. به طور میانگین با یکی دو جلسه تا دو الی سه سال ماندگاره. برای بعضی ها ممکنه تعداد جلسات بیشتری نیاز باشه.  ممکنه فاصله جلسه اول تا دوم 8 تا 12 ماه بشه.

عوارض هایفوتراپی

هایفو جزو روش های بدون عوارض وبدون درد و شاید درد ناچیز هست. عوارض جزیی و موقت چاره ناپذیره: احساس سوزش و گرما، درد خفیف، قرمزی و ورم معمولی که ظرف مدت کوتاهی برطرف خواهد شد. اگه قبلش مسکن استامینوفن مصرف کنین سوزش یا درد اذیت کننده نیست.

اونایی که گزارش درد زیاد رو دادند علت داشته: داشتن ایمپلنت یا فلز در بدن، مصرف دارو تداخلی یا عدم رعایت مراقبت ها.

مدت زمان انجام هایفو چقدره؟

بعد از بی حسی موضعی روی پوست شما، بین 60 تا 90 دقیقه و بستگی به وسعت ناحیه پوستی کار انجام میشه. پزشک نکاتی مانند عمق پیری پوست، نوع مشکل، نقاط مشکل دار و این مسائل رو در نظر میگیره و تنظیمات دستگاه رو انجام میده. 

هزینه دقیق هایفوتراپی برای شما

اگه جزو دهک متوسط جامعه با بودجه معمولی هستین، هایفوتراپی رو پیشنهاد میدیم. مثلا من حوصله ی طی دوران ریکاوری و جراحی رو ندارم و پولم هم زیاد نیست؛ خب، دست روی هایفو می گذارم.

آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ

در علم جوانسازی مدرن، اینجوری نیست که روش جدید بتونه روش قدیمی تر رو کامل کنار بزنه. رادیوفرکانسی آر اف چند ساله اومده ولی هنوزم که هنوزه جایگاه خودش رو داره. میکرونیدلینگ یعنی اینکه امواج با سوزن های خیلی ریز شبیه طب سوزنی مدرن به روزنه های پوست منتقل میشن.

در فناوری آر اف فرکشنال، امواج رادیویی در دسته های فوق باریک ستونی و عمودی متمرکز به حجم های کوچکی از پوست می تابند. همزمان، سیستم خنک کننده پوست نیز راه اندازی میشه. گرمای آر اف 60 درجه سلسیوس هست نه سانتی گراد، یعنی خیلی خیلی کم و بدون حس سوزش.

کاربردهای آر اف فرکشنال

آر اف همون کاربردهای هایفو رو داره منتها با کمی تفاوت:

  • رفع چین و چروک های ریز گردن و صورت
  • بهبود خط خنده و دور لب
  • مخصوص سفت کردن پوست های شل در نواحی فک و صورت، بازو، ران و شکم
  • بهبود سلولیت و ترک پوستی
  • رفع جای لک و اسکار پوست
  • فرم دهی بدن در حد متوسط با لاغری و آب کردن چربی موضعی

نکته: آر اف موارد ممنوعه داره:

  • بارداری و شیردهی
  • نقص سیستم ایمنی بدن
  • مصرف داروی ضد آکنه جوش ایزوترتینوئین
  • بیماری قلبی عروقی فعال
  • خال مشکوک یا ضایعات ویروسی میکروبی فعال در پوست
  • و موارد دیگه مثل لیزر، عمل زیبایی تهاجمی در سه ماه قبل

مقایسه RF  با هایفو

هزینه آر اف کمتره ولی تعداد جلساتش بیشتره. طبق گزارش ها، ماندگاری هایفو و تاثیراتش بهتر از آر اف هست. با این حال، آر اف هم نتایج قابل قبولی داشته.

بلفاروپلاستی با انرژی پلاسما

بلفاروپلاستی برای جوانسازی پلک و اطراف چشم

امان از بی دقتی بعضی زیباجویان! بوتاکس غیرحرفه ای تزریق کرده، دچار افتادگی پلک شده و تقصیر رو گردن هر کی میندازن به جز خودشون!
چاره چیه؟
به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست، می تونیم بگیم دستگاه پلاسما پلاروکس برای رفع افتادگی پلک عالی جواب میده. البته اندولیفت هم عالیه ولی چون گرونتره میشه پلاسماتراپی غیر جراحی پلک رو جایگزین کنیم.

پلاسما همون انرژی پلاسما در طبیعت منتها گاز یونیزه و کنترل شده آزمایشگاهی هست، چیزی شبیه نور خورشید یا ویتامین D که عامل اصلی زنده بودن سلول های حیاته.
با یک جلسه پلاسماجت یا پلاروکس، پف زیر چشم، چربی اضافه و چین و چروک های دور و زیر چشم محو خواهند شد. همزمان، پوست شل پلک نیز لیفت میشود.
نکته: برای سن های بالا با پیری بیشتر پلک، جراحی بلفاروپلاستی موثرتر و ماندگارتره. گرچه جراحی هم عوارض خودش رو داره.

مزوتراپی بهترین روش جوانسازی پوست؟

نمی تونیم بگیم مزوتراپی بهترین روش جوانسازی پوست هست اما می تونیم اطمینان بدیم که نمره قبولی خیلی خوبی آورده.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی به عنوان یک روش بدون جراحی، انواع مواد مغذی شامل ویتامین ها، پپتیدها، آمینواسیدها و سرم های مورد نیاز برای تغذیه و ارتقای تولید کلاژن و افزایش متابولیسم پوست رو فراهم می‌کنه. در این روش، این مواد مغذی با میکروتزریق‌های بسیار کوچک توسط غلتک پوستی، سوزن‌های میکرو یا بدون سوزن و به کمک فناوری مافوق صوت به زیر پوست هدایت می شوند.

مزوتراپی جزو اون دسته روش های گسترده و دارای انواع زیرشاخه با انواع محصولات برند هست. هر دکتری ممکنه برند خاصی رو تزریق کنه.

  • مزو جوانساز و لیفت کننده و سفت کننده پوست
  • مزوتراپی آبرسان و دارو رسان
  • مزوتراپی تغذیه رسان ویتامینه جهت تقویت ساختار پوست
  • مزو روشن کننده و سفید کننده
  • مزو ضد لک
  • مزووتراپی ضد تیرگی
  • مزوتراپی رفع کننده ی چین و چروک های ریز تا متوسط

نواحی قابل‌درمان با مزوتراپی

مزو فقط برای جوانسازی صورت نیست بلکه کلی فایده دیگه هم داره:

تجربه مزوتراپی زیر چشم

من خودم مزوتراپی جوانساز برای زیر چشم تزریق کردم. اون لحظه اول چشمم قلمبه شد و حالت ورم داشت ولی آروم آروم تا روز دوم به حالت عادی برگشت. حتی موقع تورم زیر چسمم هم هیچ درد خاصی نداشتم.
برای بهبود سریعتر ورم، باید از قبل کمپرس یخ ژله ای از داروخانه می خریدم ولی به این مسئله دقت نکردم. اگه سر کار میرید سعی کنین آخر هفته مثلا عصر چهارشنبه تزریق کنید. اگه هم مهمانی دارین، حتما از چند روز قبل اقدام کنین چون ورم زیر چشم یه خرده طول میکشه تا بخوابه. فکر کنم این مسئله ای هست که مراکز از قبل توضیح نمیدن!!!
من هیچگونه عوارضی تجربه نکردم هم چون تخصص و تجربه دکتر خیلی بالا و هم مواد مزو اصل بود.

مراقبت بعد از مزوتراپی صورت

  • بیمار به مدت یک هفته بعد از انجام مزوتراپی جوانساز از مصرف الکل، قلیان و غیره خودداری کند.
  • برای به دست آوردن نتیجه ایده ال ناحیه تحت درمان را به مدت ۷۲ ساعت ماساژ دهید.
  • تا یک ماه پس از تزریق مزوتراپی از برنزه کردن صورت خودداری کنید.
  • بیمار از قرار گرفتن در معرض آفتاب، گرمای شدید و رفتن به استخر و سونا تا زمانی که پزشک تعیین کرده است خودداری کند.
  • بعد از تزریق مزوتراپی به مدت یک هفته از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی و جسمی که باعث تعرق می‌شود اجتناب کنید.

هزینه مزوتراپی: مراقب باش سرت کلاه نره!

همیشه یادتون باشه اول از سه الی چهار مرکز شناخته شده قیمت بگیرین. قبل از پرداخت پول، حتما مقدار سی سی برای برند پیشنهاد شده و هزینه جداگانه ی تزریق مزو رو از دکتر سوال کنین. یه موقع شما زنگ میزنین فقط قیمت محصول رو میگن. البته دکتر تا پوست رو بررسی نکنه نمی تونه قطعی قیمت بده. باید ببینه دقیق چند سی سی مایع مزو برای زیر هر چشم نیاز میشه: مثلا نیم سی سی یا دو و دو دهم (نیم نیم) برای زیر هر چشم.

هزینه کل بستگی به موارد زیر داره:

  • مهارت و تجربه پزشک
  • کیفیت برند و اینکه وارداتی و معروف اصل باشه یا نه
  • مقدار سی سی مورد نیاز
  • سیاست های مالی پزشک یا مرکز (برای مثال، اینکه چقدر تخفیف یا مهربانی به خرج دهند! مرکز بالا شهر باشه یا نباشه و غیره)

مزوژل جالپرو یا پروفایلو

مژوژل برند جالپرو Jalupro یعنی ترکیبی از مواد مزو و ژل محتوی اسید آمینه و اسید هیالورونیک منهای خاصیت حجم دهندگی.

پروفایلو Profhilo یعنی اسید هیالورونیک کلاژن ساز و حجم دهنده (به خصوص برای بهبود پوست آفتاب خورده کاربرد دارد)

بدون ذره ای بزرگنمایی، حقیقتا تزریق مزوژل جالپرو یا پروفایلو به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست حرف نداره. تمام علائم تنش، سختی و پژمردگی پوست و چین و چروک ها با مزوژل برطرف می شوند.

جالپرو بهترین جایگزین ژل

ممکنه شما به عنوان یک زیباجوی خوش سلیقه، تزریق ژل رو حالت طبیعی پسند میکنین؛ یعنی اینکه، در عین تزریق ژل، فرم، حجم و شکل اجزای صورت مثل قبل باقی بمونه. جالپرو اینجا شما رو نجات خواهد داد.

مزایای مزوژل

  • بهبود جای آفتاب سوختگی
  • رفع کننده چین و چروک های ریز فاین
  • بهبود جای ترک پوستی
  • تزریق به محل جراحی برای اینکه جای برش و بخیه نماند
  • مکمل مزوتراپی برای افزایش ماندگاری

تعداد جلسات، ماندگاری مزوژل جالپرو

شما به طور میانگین سه الی چهار جلسه به فاصله ی تقریبی یک ماه بین هر جلسه مزوژل تزریق می کنین. 

انواع محصولات مزوژل جالپرو در بازار

مزوژل جالپرو کلاسیک: شامل دو بطری کوچک با محتویات اسیدهای آمینه (گلیسین، اِل-پرولین، اِل-لیوسین، اِل-لیسین) و دو ویال سدیم هیالورونات؛ بایستی با اسید آمینه مخلوط شود.

مزوژل جالپرو HMW یک تا یک و نیم میلی لیتر (سرنگ و بطری) با وزن مولکولی بالا: در دو رنگ صورتی و آبی برای پوست های جوانتر و پیرتر

مزوژل جالپرو سوپر هیدرو دو و نیم میلی لیتر برای پوست خشک و پژمرده:
شامل 80 میلی گرم اسید هیالورونیک هیبریدی در ترکیب با سه پپتید و هشت آمینو اسید. این محصول همزمان با آبرسانی از خواص لیفتینگ و سفت سازی پوست برخوردار است. به علاوه، برای بازسازی رباط های بدن نیز عالی جواب داده. همچنین، پوست رو تمیز و پاکسازی می کند.

مزوژل جالپرو یا پروفایلو

فیس آپ میکرودرم با طعم شکلات

پاکسازی پوست هم زیر شاخه ای از جوانسازی پوسته. اگه دوست دارین ماندگاری نتایج روش های بالا بالاتر بره، فیس آپ میکرودرم رو توصیه می کنیم.

فیس آپ میکرودرم چیست؟

فیس آپ بر خلاف پاکسازی پوست در آرایشگاه یک روش کاملا حرفه ای و تخصصی هست. پزشک با آنالیز دقیق چهره، اول تک تک مشکلات پوست شما رو در نظر می گیره. بعد بر اساس نوع و شدت مشکل، بهترین محصولات پاکسازی رو برای شما انتخاب می کنه. قبل از فیس آپ میکرودرم، بایستی موارد باید بررسی شوند:

  • لک و تیرگی،
  • جای جوش و آکنه،
  • جای جوش سرسیاه و سرسفید
  • جای زخم و اسکار،
  • جای آفتاب سوختگی،
  • جای خال
  • میزان بسته بودن یا باز بودن منافذ پوستی، و غیره.

دستگاه فیس آپ میکرودرم

دستگاه فیس آپ یک سری هدهای مخصوص پنجگانه و ماساژور دورانی داره:

  • هد مخصوص زیر چشم
  • هد رفع تیرگی زانو، قوزک پا، کشاله ران،…
  • هد مخصوص پوست خشک
  • هد مخصوص پوست حساس
  • هد مختص رفع جای جوش، کک و مک، خال و غیره.

این هدها سر ماساژور استفاده شده و شخصی و جداگانه هستن.

عوارض میکرودرم فیس آپ

قبلا می رفتیم میکرودرم ابریژن می کردیم. به تجربه زیباجویان و پزشکان، میکرودرم سابق یه سری عوارض و معایب داشت. جای خوشحالی ست که فیس آپ اصلا عارضه نداره. حرکت ماساژور خیلی ملایمه. بر خلاف پودر کریستالی پرعارضه در میکرودرم ابریژن، اینجا هیچگونه پودری استفاده نمیشه. هد مخصوص دور چشم هم یه ابزار و کاربرد جدید هست که قبلا در میکرودرم ابریژن نداشتیم. ناحیه زیر چشم خیلی حساسه و فیس آپ این مشکل رو برطرف کرده.

فیلم زیر رو ببینید.

این مطلب ادامه دارد….

        معرفی بهترین مراکز و کلینیک های جوانسازی پوست تهران

0 0 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا