17 ترین

بهترین بیمارستان های تهران

بهترین بیمارستان های تهران

بیمارستان ها نهاد های خیلی مهمی هستن. خدا کنه که کار هیچکس به بیمارستان نیفته. به هر دلیلی. اما خب بیمارستان به حال یه نهاد ضروری تو هر جامعه به حساب میاد. همه ما تجربه رفتن به بیمارستان رو داریم. واقعیت هم اینه که تا وقتی سر و کارتون به بیمارستان نیفته متوجه نمی شید که بیمارستان های خوب و باکیفیت چقدر می تونن با بیمارستان های ضعیف فرق داشته باشن. جدای از فضایی که اطمینان و اعتماد شما رو فراهم می کنه، کیفیت دستگاه ها و پزشک هایی که تو هر بیمارستان کار می کنن موجبات آرامش یا برعکس ناراحتی خیال شما رو فراهم می کنن. همه دوست دارن تو یه بیمارستان باکیفیت و درجه یک درمان بشن تا خیالشون از بابت سلامتیشون راحت باشه. ولی خب این نکته رو هم نباید از یاد برد که عموم بیمارستان های با کیفیت خصوصی هستن و بیمارستان های خصوصی اغلب هزینه های سنگینی رو گردن مراجعین می ندازن. ولی یه بیمه خوب می تونه کمک زیادی توی این قضیه به شما بکنه. توی این مقاله در مورد بهترین بیمارستان های تهران با شما صحبت می کنیم. تا اگر خدای نکرده کارتون به بیمارستان افتاد حداقل بدونید قابل اعتماد ترین ها کدوما هستن. با ما همراه باشید.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد

1000 تا تخت خواب تو بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد قرار داره که همین امر باعث می شه میلاد به یکی از بهترین و مجهز ترین بیمارستان های تهران و ایران تبدیل بشه. یکی از مهمترین بخش های این بیمارستان بخش لیزر پزشکی و جراحی با اشعه گاماست که باعث شده همه بیماران از سراسر کشور برای درمان بیمارستان میلاد رو مدنظر داشته باشن. بخش های دیگه ی این بیمارستان شامل جراحی قلب و عروق، آنژیوگرافی کرونر، سی تی اسکن، طب هسته ای و غیره می شه. یکی دیگه از ویژگی های خوب این بیمارستان که باعث شده آدمای زیادی به اون مراجعه کنن اینه که درمان رایگان برای افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی ارائه می ده. تأمین اجتماعی ها بزرگترین ظرفیت افراد بیمه کشور رو تشکیل می دن.
• اتوبان همت، خروجی اختصاصی برج و بیمارستان میلاد
• تلفن تماس : 84090

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جم

بیمارستان جم که از سال 1347 تأسیس شده و 120 تخت خواب داره. جم یکی از مجهز ترین بیمارستان های تهران به حساب میاد که امکانات به روز و خیلی خوبی داره. جراحی، پاراکلینیک، داخلی و غیر از جمله بخش های مهم این بیمارستان به حساب میان.

• خيابان شهيد مطهري، خیابان فجر (جم)
• تلفن تماس : 88820091

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دی


10 طبقه و 200 تخت خواب. بیمارستان دی از سال 1370 شروع به کار کرده و الان بیست و نه ساله که داره به مردم خدمت می رسونه. بیمارستان دی بیشتر بین خانم های باردار معروفه چون یکی از بهترین بیمارستان های کشور برای زمینه درمانی زنان و زایمانه. دپارتمان زنان و زایمان؛ جراحی؛ قلب، سی پی یو و غیره از جمله بخش های این بیمارستان تخصصی هستن.
• خیابان ولیعصر، نبش شهید عباسپور
• تلفن تماس: 88797111

بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی

اگه دنبال یه بیمارستان تخصصی برای بیماریهای پوستی هستید، بیمارستان فوق تخصصی رازی گزینه خیلی خوبی برای شما خواهد بود. بیمارستان رازی 122 تا تخت خواب داره و مقصد اصلی کسانیه که برای درمان مشکلات پوستی خودشون قصد دارن به بیمارستان مراجعه کنن. بخش های پوست، جراحی ترمیمی، جراحی عمومی و غیره، از جمله بخش های اصلی این بیمارستان هستن.
• خيابان وحدت اسلامي، ميدان وحدت اسلامي، بن بست رازي، بيمارستان فوق تخصصي پوست رازي
• تلفن تماس : ۵۵۶۳۰۲۲۳

بیمارستان تخصصی مادران

• آدرس : شهید دکتر بهشتی میدان تختی خیابان شهید خلیل حسینی کوچه آریا وطنی
• تلفن تماس: 88751477
بیمارستان مادران همونطور که از اسمش هم مشخصه یه بیمارستان تخصصی برای زایمانه. درسته که 45 تا تخت فعال بیشتر نداره اما به هر صورت کیفیت مطلوب و دستگاه ها و کادر خوبش باعث می شه تا به یکی از بهترین بیمارستان های تهران تبدیل بشه. به خصوص در زمینه مشکلات زنان و زایمان. درمانگاه زنان و زایمان، اطفال، اورولوژی و غیره از جمله بخش های این بیمارستان تخصصی و باکیفیت هستن.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سینا

• آدرس : خيابان امام خميني (ره)، نرسيده به ميدان حسن آباد، بيمارستان سينا
• تلفن تماس : ٦٣١٢٠
بیمارستان علاوه بر اینکه یکی از بهترین بیمارستان های تهران به حساب میاد، یکی از معروف ترین ها هم هست. بیمارستان سینا یکی از قدیمی ترین بیمارستان های تهرانه که از سال 1248 به دستور ناصرالدین شاه ساخته شد. سینا 477 تا تخت فعال داره و بزرگترین مرکز آموزشی درمانی تهران هم به شمار می ره. بخش های جراحی، داخلی و پاراکیلینیکی از بخش های مهم این بیمارستان به حساب میان. بیمارستان سینا از جمله باکیفیت ترین و بهترین بیمارستان هاییه که پا به پای بیمارستان های خصوصی داره پیش می ره.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی فجر – بیمارستان ارتش

• خيابان پيروزی سه راه سليمانيه جنب مخابرات پيروزی بيمارستان فجر
• تلفن تماس : 38561
بیمارستان فجر که بیمارستان مختص ارتشی هاست یکی از مجهزترین و بهترین بیمارستان های تهرانه که 6 طبقه و 28 تا درمانگاه داره. روزانه در حدود3000 نفر به این بیمارستان مراجعه می کنن. بیمارستان فجر 116 تخت خواب داره.

بیمارستان فوق تخصصی نورافشار – بیمارستان مخصوص طب سالمندی

• میدان نیاوران، خیابان پورابتهاج، خیابان شهید خداوردی، انتهای خیابان شهید صادقین
• تلفن تماس : 22824011
بیمارستان نور افشار اولین بیمارستان تخصصی تو زمینه فیزیوتراپی سالمندانه که از سال 1392 تأسیس شد. این بیمارستان از معدود بیمارستان های تخصص توانبخشی تو ایرانه که با امکانات مناسب فیزیوتراپی آماده ارائه خدمات تخصصیه.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عرفان

• سعادت آباد، بعد از ميدان سرو، خيابان شهيد بخشايش
• تلفن تماس : 23021000
بیمارستان عرفان یکی از بهترین بیمارستان های خصوصی تهرانه که از سال 1385 تأسیس شد و الان 200 تخت فعال داره. بین بیمارستان های خصوصی عرفان کیفیت بسیار خوب و بالایی داره.

بیمارستان شفا یحیاییان


• میدان شهدا، خیابان مجاهدین
• تلفن تماس : 33542000
خانم زیور شفایحیائیان سال 1306 این بیمارستان رو وقف کرد. یحیائیان در حال حاضر یکی از بهترین بیمارستان ها در زمینه اورتوپدی ایرانه که 250 تا تخت داره. اتاق عمل، بخش اطفال و نوزادان از بخش های اصلی بیمارستان یحیائیان هستن.

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

0 0 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا