17 ترین

بهترین آتلیه های عکاسی تهران

بهترین آتلیه های عکاسی تهران

عکس گرفتن کار به شدت جذاب و با حالیه. عکس ها برای همیشه باقی میمونن و می تونن یادآور لحظات و روزهایی باشن که حسابی به ما خوش گذشته! اما واقعیت این جاست که پیدا کردن یه آتلیه ی خوب و حرفه ای اصلا و ابدا کار ساده و راحتی نیست. به خصوص با این شرایطی که هرکسی یه دوربین عکاسی دستش گرفته و تصور می کنه که عکاسه! به قول معروف هنر عکاسی، عروس هزار داماده و همه فکر می کنن که تنها کار یه عکاس زدن دکمه ی شات هست و تمام!
اما واقعا نباید اینجوری فکر کنیم. عکاسی تا حد زیادی بستگی به میزان سلیقه، خلاقیت، آرتیست بودن و مهارت عکاس داره! عکاس باید بدونه که بهترین وجه سوژه کدومه! حتی توی مواردی مثل عکاسی کودک باید یه پا روانشناس هم باشیم تا بتونیم عکس خوبی از کودک بگیریم. به همین خاطر برای این که بهترین نتیجه ی ممکن رو بگیرید به سراغ لیستی از بهترین آتلیه های عکاسی تهران رفتیم و می خوایم ببینیم که هرکدوم از اون ها دارن چه کاری رو انجام میدن و کدوم یکی حرفه ای تر عمل می کنه! با ما همراه باشید.

استودیو عکاسی کیدو

استودیو کیدو بدون شک یکی از بهترین آتلیه های عکاسی تهران به حساب میاد. مسئله فقط به خاطر سلیقه و شیوه ی کارشون نیست. بلکه توی این استودیو برای اولین بار در کل تهران، از تکنیک فوتومونتاژ برای عکاسی استفاده می کنن!عکاسان این استودیو فارغ التحصیل رشته های سینما و عکاسی هستند و واقعا به سوژه هاشون به چشم یک اثر هنری نگاه می کنن. تکنیک فوتومونتاژ هم در اصل بر پایه ی عکاسی روی پرده سفید و ادیت عکس استوار است. البته منظورمون از ادیت عکس این است که شما رو خیلی خوشگل تر می کنن و یا این که بافت صورتتون رو از بین می برن. بلکه منظورمون اینه که با عکاسی روی پرده ی سفید می تونن به طور کلی بک گراند شما رو عوض کنن و در فضاهایی قرار بدن که واقعا بیشتر شبیه به جادو می مونه
استودیو عکاسی کیدو با تمرکز روی عکاسی کودک و بارداری، بهترین جا برای ثبت لحظات هست. پس چرا معطل هستین؟ از طریق این لینک می تونین به وب سایت اون ها سر بزنید و اطلاعات بیشتری به دست بیارین

استودیو پنج

این استودیو هم که توی منطقه ی یوسف آباد واقع شده جای خیلی خوبی برای عکاسی مدلینگ و پرتره به حساب میاد. کار حرفه ای این آتلیه ونورپردازی خوبشون باعث شده که خیلی از مردم به سراغ این استودیو برن. قیمت های این استودیو البته اندکی بالا هست اما باز هم به نسبت حرفه ای بودنشون کاملا به صرفه خواهد. توی این استودیو تمام کارهای عکاسی اسپرت، بارداری، کودک، مدلینگ و عروسی هم انجام میشه!

استودیو مینوسا

این آتلیه که در شرق تهران( خیابان پیروزی) واقع شده، کار حرفه ای عکاسی مدلینگ، عروس، بارداری و …رو انجام میده! قیمت های این آتلیه به نسبت دیگر آتلیه های معروف تهران کمتره و در عین حال کیفیت قابل قبولی هم دارن. تنوع دکورهای این استودیو از دیگر موارد مثبت این اتلیه به حساب میاد.

استودیو شاین

آتلیه ی شاین که در سعادت آباد تهران واقع شده از دیگر استودیوهای مجهز و به روز تهران محسوب میشه! تمامی پرسنل این استودیو خانم هستند و نیازی نیست از این بابت نگرانی داشته باشین. هم چنین ارائه ی خدمات ویژه ی عکاسی فضای باز، با چندین لوکیشن لاکچری و باغ های زیبا از مزیت های بزرگ این این استودیو به حساب میاد. تنوع پکیج های این استودیو به قدری بالاست که قطعاً دست خالی از اون بیرون نخواهید اومد.

آتلیه ملکه زیبا

بزرگ ترین مزیت آتلیه ی ملکه زیبا، عکاسی فضای باز در لوکیشن هایی مانند جزیره قشم و کیش هست. هم چنین کلیپ های عکس خیلی خوبی هم برای زوج های جوان ارائه می کنن که دلشون می خواد عکاسی اسپرت رو هم تجربه کنن. ژست هایی که در این استودیو به عروس و دامادهای جوون آموزش داده میشه خیلی خوب هستند و در سبک های مختلفی کار شدن. تجیزات خوب این استودیو باعث شده که خیلی از افراد به سراغ این آتلیه برن!

آتلیه مهران

این آتلیه که در شرق تهران و در خیابان تهرانپارس واقع شده، قیمت های خیلی ارزان و به صرفه ای داره. به نوعی که پکیج کامل عکاسی اون ها با قیمت هایی ارائه میشه که واقعا غیر قابل باور هست. البته خب تضمین چندان زیادی در مورد کیفیت عکس ها وجود نداره اما میشه گفت که کارشون خوب و مناسب هست.

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

0 0 votes
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا