17 ترین

بهتربن سایت تبلیغات برندینگ پزشکان

4 سایت ممتاز در 17 تا از بهترین وب سایت های تبلیغات و برندینگ پزشکان

سلام به جامعه پزشکی

آیا دوست دارید بدون صرف هزینه آنچنانی نام و خدمات پزشکی شما گزینه اول انتخابی در ذهن مردم باشد؟ 

چرا از بین اینهمه بنگاه تبلیغاتی پیشنهاد می کنیم تبلیغات و برندینگ پزشکی خود را به وبسایت های ما بسپارید؟ دلایل منطقی ما کدامند؟

وبسایت های پیشنهادی ما  به جای روش های ناکارآمدی چون بنرسازی، کلیک زنی، بازدیدهای فیک بی نتیجه، یوزرهای تقلبی، و دریافت هزینه برای هر بار تبلیغ از روش های حرفه ای جایگزین استفاده میکنند.

کار ما برند سازی ماندگار و اسرع الوقت به کمک تیم تخصصی هوش مصنوعی و تکیه بر تکنولوژی های تجارت الکترونیک و مدیریت تجربه مشتری ست. وبسایت جایروس کلینیک یک مثال عالی برای برندسازی دایمی پزشکان است.   

راز موفقیت شما پزشکان سپردن امور تبلیغات به دست یک تیم حرفه ای و قابل اعتماد است که بدون دریافت هزینه های آنچنانی، پربازده ترین روش های تبلیغاتی را به کار میگیرد.

با ما، به جای تبلیغات مکرر پرهزینه، با فقط و فقط یکبار تبلیغ، مادام العمر مخاطب جذب کنید.

 برای معرفی بهترین سایت های تبلیغ و برندینگ پزشکی و توضیحات بیشتر، لحظاتی ما را همراهی کنید.

بهترین روش های برندینگ پزشکی: برندسازی، تجارت الکترونیک، دیجیتال مارکتینگ...

پیش از معرفی سایت های ممتاز تبلیغات پزشکی، چند پرسش و پاسخ مهم داریم. 

بهترین روش برای تبلیغات پزشکی چیست؟

به نظر شما کدامیک از 4 روش زیر بازدهی بیشتری برای جذب مخاطب دارد؟

  1. درج نام، نام خانوادگی، آدرس و شماره مطب پزشک یا بنرسازی در وبسایت های پربازدید و کلیک خور؟

  2. طراحی وبسایت شخصی
     
  3. تبلیغ در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و غیره.

  4. برندسازی بر اساس نوع خدمات و محصول، استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته، و خدمات هوشمند بستگی به نیاز شما (خدمات متنی، تصویری و صوتی و غیره.)

پاسخ به سوالات فوق:

  1. بنرسازی و درج اطلاعات پزشک در یک وبسایت مساوی ست با هدر دادن پول تان. چرا؟
    حتما شنیده اید که “چشم میبیند و مغز فرمان میدهد.” مقاله جامعی در جایروس میگوید”  بنرسازی مرده است. در یک اسکن از چشم های بازدیدکنندگان سایت، مشخص شد که چشم ها به ندرت بنرها را میبینند! به خصوص، به علت عدم ارتباط بین بنر شما و ویدئو یا متنِ اطراف، چشم بیننده به طور غیرارادی نسبت به بنر نابینا میشود! در نتیجه، سراغ بنرسازی نروید!

  2. طراحی وبسایت شخصی گرچه موثر است، در نهایت به برندینگ معناداری  منجر نمیشود. چرا؟
    یک وبسایت موفق همیشه بایستی در صفحه اول گوگل و در رده اول تا سوم خودنمایی کند. این خودنمایی ممکن نیست مگر با تلاش چندین تیم حرفه ای نویسنده و آشنا با طراحی وبسایت، هوش مصنوعی، جدیدترین نرم افزارهای سئو و غیره. 
    همچنین، پشتیبانی مکرر سرور و به روز رسانی سایت از امور بسیار هزینه بردار هستند.  
    بنابراین، وب سایت شخصی مساوی ست با صرف وقت و هزینه بالا برای ارتقاء رتبه سایت.
    در عوض، با تکیه بر توانمندی یک وبسایت تبلیغاتی حرفه ای می توانید با فقط یکبار تبلیغ، برای همیشه جزو رده های برتر در صفحه اول گوگل باشید. 

در عنوان بعدی به معرفی وبسایت معروف جایروس کلینیک می پردازیم و اینکه چگونه بیش از یکصد پزشک از سراسر کشور از دانش تبلیغاتی مهندسین و طراحان این وبسایت بهره برده و روز به روز بر رونق کسب و کارشان افزوده میگردد. 

جواب سوال 3. تبلیغات شبکه های اجتماعی چندان کارآمد نیست. چرا؟ 

به قول جایروس، اغلب اکانت ها و یوزرها در شبکه های اجتماعی فیک هستند. بازدیدها نیز تقلبی ست. بنابراین، بازدهی این شبکه ها برای تبلیغات پزشکی بسیار پایین است. علت دوم این است که حساسیت و توجه کاربران نسبت به انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی پربازدید کاهش چشمگیری یافته. به عبارتی، شلوغی زیاد مانع از توجه ذهنی کاربران به یک تبلیغ خاص می شود. 

و اما پاسخ به سوال 4.

دقیقا برندسازی از بهترین و کارآمدترین روش های تبلیغ پزشکی ست. وبسایت های ما به شما کمک میکنند تا جایگاه، اعتبار، هویت و قدرت مارکتینگ خود را به طور عجیبی بالاتر ببرید. 

برندسازی به معنی جایگاه سازی و کسب اعتبار ماندگار در ذهن مخاطبان است. مردم ذهنیت و تصویر مثبتی از شما میسازند. آنها به محض شنیدن یا دیدن برند شما، نام شما را در فهرست اولین گزینه های انتخابی خود قرار میدهند و به دیگران نیز معرفی میکنند. 

برندسازی ممکن نیست مگر به کمک ابزاری که عبارتند از:

4.1. هوش مصنوعی (برای مثال، امکان ویزیت مجازی، پرسش و پاسخ هوشمند بدون اتلاف وقت شما، …)،
4.2. تبلیغات هوشمند و مبتنی بر نیازهای شما (برای مثال، تهیه متون، فایل های صوتی تصویری و غیره.)

4.3. ارتقاء سئو سایت که تیم نویسنده حرفه ای و متخصص سئو میطلبد

4.5. انتخاب وبسایت های تخصصی پزشکی برای تبلیغات خود (و حذف سایت های تبلیغاتی با مطالب زرد متنوع)

4.6. داشتن یک تکنیک منحصر به فرد و متفاوت بودن با دیگران به طوریکه مردم از تجربه و دانش شما سخن بگویند. 

4.7. ارایه خدمات آنلاین همیشگی و سریع به یبماران (که بدون کمک تیم هوش مصنوعی امکان پذیر نیست)

4.8. حذف روش های تبلیغاتی فیک و بیفایده با هزینه های سرسام آور در ایران. برای مثال، تبلیغ مبتنی بر بازدید سایت، کلیک زنی، بنرسازی،  تبلیغ موقت در مجلات و تلویزیون و ماهواره، ارسال پیامک و این قبیل. 

مجموعه آلومینا  متشکل از دهها وبسایت تخصصی در حیطه های مختلف پزشگی ست (شامل ابرسایت های جایروس، سبزوسالم، تهران اسکین و غیره.). تاکنون صدها کلینیک و پزشک در سراسر کشور از خدمات برندینگ این مجموعه بهره برده و امروزه کاملا در اذهان مردم جاافتاده شده اند. به عبارتی، با فقط یکبار تبلیغ در آلومینا، مادام العمر مخاطب جذب میکنند.

لینک مقاله کامل: برندینگ پزشکی و تبلیغات برای کلینیک ها ، بیمارستان ها،محصولات پزشکی و زیبایی

بهترین سایت معرفی پزشکان و برندینگ پزشکان: جایروس کلینیک

چرا وبسایت جایروس کلینیک بهترین سایت معرفی پزشکان می باشد؟ دلایل منطقی ما برای اثبات این ادعا کدامند؟

جایروس کلینیک اولین وبسایت تخصصی گروه پزشکان مغز و اعصاب است که “با همکاری موسسه پژوهشی قلم زرین به شماره ثبت 33660 به عنوان اولین سایت تخصصی اطلاع رسانی مغز و اعصاب و روان، ارتوپدی، توانبخشی و روانپزشکی در کشور به فعالیت های علمی تحقیقاتی می پردازد. 

نکته مهم: جایروس کلینیک فقط یک وبسایت نیست بلکه شبکه ی وسیعی از  از دهها وبسایت تخصصی پزشکی ست که همگی با هم در ارتباطند. این ارتباط دایمی سبب افزایش دایمی قدرت مارکتینگ پزشکان و برندسازی شخصی آنها شده و می شود.

هم اکنون، در عصر ارتباطات و تکنولوژی های بازاریابی دیجیتال، مدیریت تجربه مخاطب و تجارت الکترونیک هستیم. مگر میشود بدون خودنمایی در صفحه ی اول گوگل کسب و کار خود را رونق داد؟! در تصویر مقابل کلینیک های تست خواب (نتایج تبلیغات همتایان شما در جایروس) در صفحه اول گوگل را مشاهده می کنید.

در عنوان قبلی گفتیم که بسیاری از روش های تبلیغات کنونی در واقع سبب هدر رفتن پول و وقت شما خواهند شد. برای مثال، درج اطلاعات پزشک در یک وبسایت نوبت دهی، بنرسازی، تبلیغ کلیکی (تقلب برخی شرکت های تبلیغاتی با کلیک فروشی…) و غیره.

تبلیغات گسسته و غیرمرتبط و غیر حرفه ای به معنای شکست در جذب موثر مخاطبان است. به علاوه، متحمل صرف هزینه های هنگفتی خواهید شد. 

وبسایت جایروس کلینیک استراتژی ها و عملیات “برند سازی شخصی” را برای شما پیاده سازی میکند. با نگاهی به لینک زیر متوجه خواهید شد که بیش از یکصد پزشک و کلینیک از جایروس کمک گرفته و در حیطه ی تخصصی خود به خوبی به مردم شناسانده شده اند. آنها هزینه چندانی صرف نکرده اما مادام العمر مخاطب جذب میکنند. 

 وبسایت تخصصی تبلیغات پزشکان جایروس کلینیک

بهترین سایت تبلیغات پزشکان: تهران اسکین

وبسایت تهران اسکین از جمله تخصصی ترین وبسایت های پوست و مو و زیبایی و لیزر می باشد. 

تهران اسکین همواره مخاطبان زیادی داشته و در زمینه انواع حیطه های لیزر، جوانسازی و زیبایی پوست و مو فعال است. این وبسایت جزو سایت های برتر پزشکی در ایران است که درصد قابل توجهی از مقالات آن در صفحه اول گوگل قرار گرفته اند.

شعبات متعددی از تهران اسکین در سراسر کشور دایر بوده و پزشکانی داریم که سال هاست با صرف هزینه کمی همچنان با این وبسایت تخصصی همکاری نزدیکی دارند. 

نکته جالب اینجاست که حتی پزشکانی که خود دارای شهرت کافی و وبسایت شخصی هستند برای تبلیغات ماندگار به سراغ تهران اسکین می آیند. دلیل این همکاری اطمینان از عملکرد موفق تهران اسکین و رقابت شدید با همتایان خود می باشد. 

نکته مهم دیگر: بسیاری از پزشکان جوان، توانمند و کاربلد داشته ایم که با تهران اسکین به مردم معرفی شدند. هم اکنون، به درجه ای از شهرت رسیده اند که مادام العمر مخاطب جذب میکنند. 

 تماس با تهران اسکین

معرفی پزشکان در وبسایت تخصصی پوست مو لیزر جوانسازی تهران اسکین

بهترین سایت برندینگ پزشکان و مراکز سلامت: سایت زینوم

زینوم اولین و تنها وبسایت تخصصی برندینگ و تبلیغات مراکز سلامت

Zinom.ir

وبسایت زینوم فعالیت های تبلیغاتی و برندینگ خود را از سال 88 آغاز کرد. هم اکنون، بیش از 130 پزشک طرف قرارداد با زینوم می باشند. اعضای تیم تبلیغاتی زینوم بیش از 80 نفرند. و شهرهای بالای صد هزار نفر جمعیت مخاطبان پزشکان زینوم می باشند.

از زینوم بشنوید:

زینوم “امکان درج تبلیغات شما در بیش از 50 سایت تخصصی سلامت” را مهیا می سازد.

با زینوم، “کمتر از یک دهم هر کلیک در تبلیغات گوگل را بپردازید”.

مشاهده ی وبسایت زینوم: تماس با زینوم

در زینوم، مقالاتی درباره ی چگونگی رونق کسب و کار پزشکان، کلینیک ها و مراکز سلامت درج شده. به عنوان مثال،

سیستم مدیریت مطب و افزایش بازدهی مطب

استراتژی کسب و کار زمان بحران

موثرترین و کم هزینه ترین تبلیغات مطب پزشکان در سایت زیبان​

وب سایت زیبان Zibaan.ir از بهترین سایت های تبلیغات جهت برندینگ پزشکان می باشد. 

خود ما از تبلیغات پزشکان در سایت های زیبان و تهران اسکین خاطرات بسیار خوشی داریم. تمامی تبلیغات کامل نتیجه داده و هنوز هم پزشکان مهم و توانمندی در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر و جوانسازی با ما همکاری میکنند. 

نکته مهم: در سایت های جایروس، تهران اسکین، زیبان و زینوم، تبلیغات و برندینگ پزشکان را بسته به نیاز پزشک انجام میدهیم. همین حالا بیش از 130 پزشک طرف قرارداد زینوم می باشند. 

بعد از مدت زمان کوتاهی برند شما را برجسته خواهیم کرد. 

به تجربه شخصی نویسنده، زمانی دو مطلب درباره ی “فرم دهی باسن با طب سوزنی” آنهم به صورت اتفاقی درج کردیم. ما با هیچ پزشکی قرارداد نبسته بودیم. در کمال تعجب، این مطلب خیلی زود در صفحه اول گوگل بالا آمد. هنوز بعد از گذشت سه سال کاربرانی با زیبان تماس میگیرند و درباره ی شعبات احتمالی طب سوزنی در مناطق مختلف تهران سوال میکنند تا به آنجا مراجعه کنند. دلیل این تماس ها ماندگاری مطلب در صفحه اول گوگل و وجود یوزرهای ثابت در سایت زیبان بوده. 

مشاهده ی وبسایت زیبان

8 تا از بهترین روش ها برای تبلیغات پزشکی و سلامت

لیست 8 تایی بهترین راهکارهای تبلیغ پزشکی و سلامت:

  1. به صورت آنلاین فعال بمانید.
  2. مخاطبان خود را بشناسید و با آنها به خوبی و با کلام آرامبخش و موثر ارتباط برقرار نمایید.
  3. به یک موسسه خیریه کمک کنید یا در انجمن های کمک به بیماران خاص شرکت کنید.
  4. در کنار کمک گرفتن از یک تیم حرفه ای تبلیغات، یک خبرنامه و وبلاگ شخصی نیز داشته باشید.
  5. از ربات های هوش مصنوعی برای پاسخ به سوالات بیماران بهره ببرید. برای این کار، بایستی از یک تیم تبلیغاتیِ متکی به هوش مصنوعی کمک بگیرید. این تیم ها برای مدیرانِ وبسایت های تخصصی پزشکی فعالیت میکنند. یک نمونه عالی از بات تلگرامی پزشکان در مجموعه سبز و سالم:
    (https://t.me/askq_bot)
  6. از آموزش های پزشکی و سلامت در قالب فایل صوتی-تصویری و ویدئو یا پادکست غافل نشوید. یک مثال عالی برای آپلود ویدئوهای شما وب سایت سلامت و پزشکی تلفیزیون میباشد.
  7. پکج های سلامت و مراقبت اختصاصی مطب خودتان را تهیه نمایید.
  8. در کنار تبلیغات معمول در شبکه های اجتماعی، از تبلیغات حرفه ای تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال برای برند سازی شخصی مطب خود نیز کمک بگیرید.

تبلیغات پزشکی رایگان: سایت تلفیزیون

وبسایت تلفیزیون:

telfizion.ir

اولین سایت تخصصی برای آپلود ویدئوهای پزشکی و سلامت می باشد. تاکنون صدها و صدها ویدئو در دسته های مختلف مغز و اعصاب و روان، روانپزشکی، توانبخشی، پوست و مو، لیزر و غیره منتشر شده است. درصد دانلود ویدئو و بازدیدهای (واقعی) از این سایت بسیار بالاست. 

پیشنهاد ما: آپلود ویدئو در سایت های رایج و معروفی که میشناسید اثر معناداری برای تبلیغات شما ندارد. چرا؟ یک علت این است که بیننده فورا به ویدئوی مشابه بعدی هدایت میشود و به احتمال زیاد با دیدن بعدی ها، تبلیغ شما را به فراموشی می سپارد. به علاوه، موضوعات این سایت ها آنقدر متنوع، نامرتبط و شلوغند که فرصت انتخاب یک پزشک خاص را از بیننده میگیرند. 

به جای آن، وبسایت تلفیزیون یک وبسایت تخصصی پزشکی و سلامت است و شما میتوانید ویدئوی خود را در دسته مربوط بارگذاری کرده و تمامی اطلاعات تماس و مطب خود را در بخش توضیحات وارد نمایید. 

امیدواریم به زودی شاهد رونق کسب و کار و آوازه ی هر چه بیشتر ِشما در قلب و ذهن مردم عزیزمان باشیم. 

تماس با واحد تبلیغات (جایروس کلینیک، تهران اسکین، زیبان و زینوم)

مطلب پیشنهادی ما برای زنگ تفریح: 

زیباترین پروانه های جهان و ایران

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا