17 ترین

ارزانترین فروشگاه اینترنتی

ارزانترین فروشگاه اینترنتی

حالا که در عصر مدرن هستیم و تقریبا کمتر کسی توی کل دنیا هست که یه موبایل نداشته باشه، خدمات آنلاین و مجازی هم حسابی طرفدار پیدا کرده! یادتون میاد همین دو سه ماه پیش که کرونا به شدت همه گیر شده بود( البته هنوزم هست، از خونه زیاد بیرون نیاین))) اینترنت چقدر تونست که به داد مردم برسه؟! از خرید برای خونه تا انجام کارهای بانکی و …. با استفاده از اینترنت انجام می شد!
اما احتمالا شما هم شنیدین که هیچ کسی تو کل دنیا، بیشتر از جف بزوس( مالک اصلی وب سایت آمازون) از همه گیری بیماری کرونا سود و منفعت نبرد! ناگهان و به صورت یک شبه میزان خرید مردم کل دنیا از وب سایت آمازون چندین برابر شد و چندین میلیارد دلار به ثروت آقای بزوس اضافه کرد. خب البته ما ایرانی که مثل همیشه دستمون به هیچ جا بند نیست و نتونستیم از وب سایت آمازون خرید کنیم اما وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی داخلی زیادی هم هستن که می تونیم خریدهامون رو ازشون انجام بدیم. توی این مقاله به سراغ ارزانترین فروشگاه اینترنتی کل کشور رفتیم و سعی کردیم یه لیست درست و حسابی دربیاریم. با ما همراه باشین!

فروشگاه اینترنتی ارزانکده

فروشگاه اینترنتی ارزانکده که تو سال 1397 کارشو شروع کرده یکی از بهترین فروشگاه های خرید آنلاین به حساب میاد. این فروشگاه تونسته با تولید کننده ها و وارد کننده های محصولات مختلف وارد معامله شده و جنس رو مستقیما از اون ها دریافت کنه! به این صورت قیمت تمام شده برای مشتری خیلی ارزون تر درمیاد. این فروشگاه از لوازم خانگی تا لوازم دیجیتال رو در انبار خودش داره و می تونه که جای خیلی خوبی برای یه خرید ارزون به حساب بیاد.

فروشگاه بوتیک

فروشگاه بوتیک که به طور تخصصی روی فروش لباس های زنانه،مردانه و بچه گونه کار می کنه، در مدت خیلی کوتاهی تونسته که جایگاه خوبی در میون تمام فروشگاه های آنلاین داشته باشه. خوشبختانه قیمت محصولاتی که توی این وب سایت ارائه میشن پایینه و می تونین به راحتی خرید خوبی از اون جا داشته باشین. علاوه بر این به عنوان یک فروشگاه تازه کار، تنوع محصولات خیلی خوبی داره و می تونین تا مدت ها توش بچرخین و خرید لذت بخشی رو تجربه کنین!

فروشگاه اینترنتی زنبیل

حالا می رسیم به فروشگاه زنبیل که واقعا یکی از ارزانترین فروشگاه های اینترنتی به حساب میاد و مشتری های پر و پا قرص خودش رو داره! توی این فروشگاه معمولاً هر چند سال یک بار، نظرسنجی رضایت مشتریان انجام میشه و توی آخرین نظرسنجی تونسته رتبه ی 93 درصد رضایت رو از مشتریای خودش بگیره که تقریبا رقم فوق العاده ای محسوب میشه! توی این فروشگاه می تونین هرچی که دلتون بخواد رو پیدا کنید و علاوه بر این اطمینان داشته باشین که از ارزانترین فروشگاه اینترنتی خرید کردین!

فروشگاه اینترنتی ارزان آباد

اگر به دنبال جایی هستین که قیمت های خیلی خوبی برای خرید لوازم الکترونیک مثل موبایل و تبلت ارائه کنه، احتمالاً بد نیست که سری به فروشگاه اینترنتی ارزان آباد بزنین. این فروشگاه البته هنوز چندان پا نگرفته و محصولات خیلی زیادی نداره اما به نظر میاد که پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی رو داره! به همین خاطر توصیه می کنیم سری به این وب سایت بزنید و ببینید که چی تو چنته دارن!

فروشگاه همیشه تخفیف آوینا مارت

یکی از بزرگ ترین مزیت های فروشگاه همیشه تخفیف آوینا مارت اینه که محصولاتشون همیشه تخفیف داره:)
خیلی جذابه که هربار وارد یک فروشگاه بشی و ببینی که تخفیف دارن! علاوه بر این مزیت بزرگ دیگه ای هم که داره اینه که مزایای محصول رو در کنار معایبش نشون میده و کاملاً صادقانه دلایل ارزون بودن جنس رو بیان می کنه! خب این کاریه که کمتر فروشندهای انجام میده و به همین خاطر ما، خیلی به صاحبان این فروشگاه آفرین میگیم و حسابی بهشون احترام میزاریم!

فروشگاه بانه دات کام

خب خب! همون طور که اسمش هم پیداست فروشگاه بانه دات کام جایی برای خرید محصولاتیه که فقط در بانه می تونین بخرین اما خدا رو شکر، در حال حاضر دیگه نیازی نیست این همه مسیر رو به بانه برین و جنس مورد نظرتون رو بخرین! وب سایت بانه دات کام تموم کالاهای اساسی رو داره و می تونین لذت یک خرید ارزون رو با این فروشگاه اینترنتی تجربه کنین! پس چرا معطل هستین؟ همین الان می تونین سری به وب سایتشون بزنین!

فروشگاه دیجی استایل

خب فروشگاه اینترنتی دیجی کالا رو که احتمالاً می شناسین! حالا جالبه بدونین که به تازگی این فروشگاه یک فروشگاه خرید اینترنتی لباس هم راه اندازی کرده که قیمت های خیلی خوبی دارن! از لباس های زنانه بگیر تا مردانه و بچه گونه! توی این فروشگاه هم می تونین قیمت های ارزونی رو برای لباس پیدا کنین و هم این که از خدمات مجموعه ی معتبری مثل دیجی کالا بهره مند بشین! خب به نظر که همه چیز عالی و درجه یک به نظر میاد!

نظر شما چیه؟

لیست بالا توسط گروه تحقیقات 17ترین نوشته شده اما دلیل نمیشه که ما نظرمون رو عوض نکنیم ، اگر در مورد لیست بالا نظری دارید و یا فکر می کنید مواردی هستن که بهتره به لیست اضافه بشن، حتما پایین همین مطلب نظرتون رو بذارید .

 خوشحال میشیم که ازتون یاد بگیریم

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره؟
عضویت
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پیمایش به بالا